Brak napiecia na pompie paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt cze 15, 2007 17:05

Przez chwilę po włączeniu zapłonu komputer podaje na styku nr3 zasilanie (+) na przekaźnik pompy paliwa.(Podczas pracy silnika oczywiście zasilanie jest podawane cały czas).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 17:20

zodiak pisze:Przez chwilę po włączeniu zapłonu komputer podaje na styku nr3 zasilanie (+) na przekaźnik pompy paliwa.(Podczas pracy silnika oczywiście zasilanie jest podawane cały czas).
to już szczegół nieistotny ale poprawię. Komputer podaje minus na przekaźnik. Plus jest po stacyjce.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt cze 15, 2007 17:22

A fakt, fakt ,przyznaję sie do błędu!


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 17:36

Znalazlem......Ale tylko przekaznik pompy.

Po przekrecenu kluczuka odzywaja sie 2 ( nad bezpiecznikami 5,6,7 i pierwszy od lewej w 2 rzedzie) ale gdy kluczyk krece dalej to jeszcze raz pyka ten nad bezpiecznikami jak napisalem wyzej.

Czyli to nie przekaznik.

Co dalej?

Dodam jeszcze ze po przekrecenu kluczyka wskaznik paliwa rosnie nie stoi w miejscu.

Jak dalej "idzie prad" od przekaznika do pompy- co dalej sprawdzic.

Dzieki za wczesniejsze porady

Bardzo mi pomogly ale co dalej?


Tiger style

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 17:44

krs1 pisze:Czyli to nie przekaznik.
na tej podstawie go nie ocenisz. Może nie cykać dlatetgo że ma spaloną cekę
krs1 pisze:pierwszy od lewej w 2 rzedzie
ten to jest od zasilania sterownika silnika i wtryskiwaczy. Skoro drugi od pompy nie cyka to nie znaczy jeszcze że jest dobry, może mieć spaloną cewkę, musisz go wyjąć i sprawdzić jak napisałem, inaczej do sedna nie dojdziesz.

[ Dodano: Pią Cze 15, 2007 5:45 pm ]
Prąd na pompę idzie od przekaźnika chyba kablem żółto czerwonym koło progu kierowcy, tak jest w trójkach ale chyba w dwójce będzie tak samo.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt cze 15, 2007 18:03

krs1 pisze:Skad wiesz ze masz silnik PF ja mam chyba PB ale nie wiem jak sprawdzic
ooooooooooj odczytac z silnika.Obrazek


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 18:14

wyjalem i sprawdzilam jak pisales napiecie na 85 i 86 wtedy nastepuje charakterystyczne cykniecie.

Czyli dobry tak?

Co dalej. trace nerwy

[ Dodano: 15 Cze 2007 18:26 ]
Sprawdzilem Przekaznik marku


Tiger style

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 20:22

krs1 pisze:Czyli dobry tak?
to wiesz że ma cewkę dobrą, trzeba jeszcze po cyknięciu przyłożyć omomierz albo próbnik jakiś z żaróweczki do styków 30 i 87 i sprawdzić czy prąd przewodzi, bo styki w środku mogą być spalone.
Ale twierdzisz że nie cyka po włączeniu zapłonu. Znaczy cewka przekaźnika nie dostaje sugnału masowego z ecu, lub brak plusa w co już wątpię. J
Próbuj odpalać na pompie podłączonej na krótko, sprawdź jeszcze czy jest iskra ( bez sygnalu z halla ECU nie poda prądu na przekaźnik, z wyjątkiem tej jednej sekundy po przekręceniu kluczyka).


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 20:49

Nie nie nie.

napisalem ze cyka raz po przekreceniu kluczyka drugi raz tuz przed zapaleniem.

To chyba dobrze.


Tiger style

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 20:56

acha nie zakapowałem, no to mierz napięcia na kablu zasilającym pompę, tylko czy masz pewność że znalazłeś ten przekaźnik co trzeba? Drugi od lewej, bo pierwszy jest od wtryskiwaczy i ECU


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 21:25

Napewno znalazlem bo jak go wyjalem to nie cykalo.

Jak wyciagne wtyke z pompy przyloze zaroweczke to nie chula.

Do zbiornika ida 3 kable brazowy czarno-żólty i fiolet.

brazowy i czarno-żólty rozdzielaja sie przed zbiornikiem i ida do pompy.

wogole pradu nie ma od przekaznika dalej


Tiger style

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 21:30

krs1 pisze:Napewno znalazlem bo jak go wyjalem to nie cykalo.
może jestem upierdliwy ale jak jeden nie cykał to powinien chociaż drugi. :)
No nic, zobacz czy jest napięcie w otworach w skrzynce w które wchodzą piny 30 i 87 przekaźnikow. Będzie wiadomo czy przerwa w dostawie prądu jest przed czy za przekaźnikiem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 21:46

Jak wyjalem przekaznik pompy to ten od wtryskow cykal zgadza sie.
Paweł Marek pisze:No nic, zobacz czy jest napięcie w otworach w skrzynce w które wchodzą piny 30 i 87 przekaźnikow. Będzie wiadomo czy przerwa w dostawie prądu jest przed czy za przekaźnikiem.
Dobrze mowisz jutro to sprawdze.

Jezeli bedzie napiecie to mam przepatrzec kable do zbiornika i pompy na calej dlugosci?


Tiger style

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 21:52

krs1 pisze:ezeli bedzie napiecie to mam przepatrzec kable do zbiornika i pompy na calej dlugosci?
no właściwie tak, ale wciąż mamy niewyjaśnioną zagadkę czy napewno przekaźnik sprawny. Więc jeśli cyka to już wiadomo że z ECU jest ok. Więdz zrob jeszcze zworkę z kawalka drutu, cienkiego żeby w razie czego się upałił, włóż ją w te dziurki na piny 30 i 87 (nie pomyl się!). W ten sposób zasymulujesz działanie przekaźnika. Jeśli pompa nie zadziała to już będzie na 100 procent wiadomo że kłopot jest na okablowaniu pompy, jeśli zadziała to winny jest jednak przekaźnik


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 268 gości