Zardzewiałe bębny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

endriu19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:31
Lokalizacja: jastków

Zardzewiałe bębny

Post autor: endriu19 » ndz cze 03, 2007 21:35

powiedzcie mi co mogę zrobić aby lepiej to wyglądało niż wygląda, ponieważ w moim golfie którego mam mieć za jakieś 2 tygodnie są zardzewiałe tylne bębny hamulców, i przednie tarcze hamulcowe też ?
Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2007 18:25 przez endriu19, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Domier
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 698
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 15:39
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Domier » ndz cze 03, 2007 21:53

przednie o ile za dlugo nie staly po paru przejzdzkach powinny byc "czyste" a tyl moze farba hammerite? :P



limo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 20:32
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: limo » ndz cze 03, 2007 22:36

ja bebny i zaciski malowałem rok temu hammereitem czerownym i do dzis trzymaja sie idealnie, mała puszeczka 8 zł i jeszcze duzo zostaje



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » pn cze 04, 2007 01:48

ale nie ma co malowac brudnych, ja swoje zaciski i bebny czyscilem kątowka a na nia zakladalem taka tarcze ze szczotka druciania i jak wyczyscilem to wygladaly jak nowki :D


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » pn cze 04, 2007 06:28

ja swoje bebenki czyscilem druciakiem na wiertarce az sie swiecily :) potem hamerite. Z przodem podobnie postapilem. A tarcze same ci sie zetra po przejechaniu paru km.


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

limo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 20:32
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: limo » pn cze 04, 2007 07:15

Kisiel pisze:ale nie ma co malowac brudnych,
a no to oczywiste, nie wiem czemu nie napisalem :blush: :panna:



Awatar użytkownika
Kowal_
płk Gleba
płk Gleba
Posty: 1732
Rejestracja: ndz mar 19, 2006 00:06
Lokalizacja: Gliwice
Auto: VW Passat CC
Silnik: CCZA

Post autor: Kowal_ » pn cze 04, 2007 09:33

Jak koledzy wyżej. Dobry druciak na wiertarce i jedziesz. Możesz wyczyścić bęben jak jest założony, ale jesli masz imadło to myślę, że lepiej bo dokładniej jest go ściągnąć i w imadło dziada :P

Później hammerite ew. inna dobra farba, która jest wytrzymała na wysokie temperatury. Bębny będą jak nowe :)


Jeśli chodzi o tarcze to kilka butów i będą jak nowe ;)

Zaciski podobnie jak bębny traktujesz - kwestia mniejszej szczotki i więcej cierpliwości bo jest trochę babrania się z tym.

Efekt murowany :P


330KM/450Nm

Awatar użytkownika
Pim
MK2 lover
MK2 lover
Posty: 416
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:17
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Pim » pn cze 04, 2007 14:37

Przedwczoraj robiłem - pilnikiem, szczotką stalową i papierem ściernym - wcale nie do połysku - lepiej hammerite łapie. Na to żaroodporny czarny mat i gotowe.

Imo nie ma czym się chwalić że ma się bębny:)


Moje Corrado G60 LC6U
Jetta mk3 GL 2.0 automatic
Vento GLX LC3U 1Z + 400 ohm ;)

endriu19
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: ndz cze 03, 2007 21:31
Lokalizacja: jastków

Post autor: endriu19 » pn cze 04, 2007 15:09

no dzięki chłopaki jak już będe miał golfa to zrobie dokładnie tak jak mi doradziliście :bigok:



MaxMatt
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: pt cze 15, 2007 17:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Kraków
Kontakt:

Jak ściągnąć bębny?

Post autor: MaxMatt » pt cze 15, 2007 17:48

Witam, jestem nowy na forum. Przepraszam, że pierwszy post w tym wątku, ale ten do witania jakoś mi uciekł.

Temat stosunkowo świeży więc chciałem się podczepić z pytaniem: jak ściągnąć bębny? Mają jakąś śrubę zabezpieczającą, czy tylko odkręcić kółko i walić młotkiem? (ściągacza nie mam)

Pozdrawiam


You're dead now Harry,
You can't come back,
You'd still be alive,
If You drove a Cadillac...

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » pt cze 15, 2007 19:36

Walisz mlotkiem, po obwodzie i prosto od przodu powinny zejsc


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » pt cze 15, 2007 19:49

a po co chcesz sciagac? jak do malowania to nie trzeba :)
Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2007 20:04 przez Kisiel, łącznie zmieniany 1 raz.


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 19:56

MaxMatt pisze:jak ściągnąć bębny?
odkręcasz nakrętkę środkową z półośki, wyciągasz ją, podkładkę spod niej. Próbujesz zdjąć rękami. Nie idzie trzeba przez dziurę po śróbie od koła podnieść klin regulacyjny, po czym szczęki się schodzą i wtedy ściągasz bęben bez problemu. Ciężko wytłumaczyć jak trafić w ten klin, przydałoby się spojrzeć na rysunek i świecić potem latareczką w dziurę żeby go znaleźć.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7389
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » pt cze 15, 2007 20:00

MaxMatt pisze:jak ściągnąć bębny?
Przez otwór śruby mocującej koło podciągnąć klin samoregulatora do góry, odkręcić łożysko i zejdzie bez problemu ;)

[ Dodano: 15 Cze 2007 20:01 ]
Paweł Marek mnie wyprzedził :)


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 98 gości