Brak napiecia na pompie paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Brak napiecia na pompie paliwa

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 16:05

Witam doszedlem juz prawie do ladu z moim gofrem.

Przyszlo do palenia a tu sahara nawet kropli z weza.

Po przekreceniu kluczykow pompa nie pracuje wiec sprawdzilem i brak produ na pompie.

Prsze o pomoc co dalej jak znalezc przyczyne i ja wyeliminowac.

Silnik 1.8 8v wielopunkt gti Digifant.

Moge sprawdzic pompe na tzw krotko czyli 2 kable od akumulatora do pompy bezposrednio?

Jak z + i - czy bez roznicy?

Bezpiecznik od pompy dobry.

Czy w tej wersji prad idzie przez przekaznik? Chyba tak tylko nie wiem ktory jakby ktos mi wskazał bylbym zobowiazany


Tiger style

Awatar użytkownika
-pawlo111
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 902
Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: -pawlo111 » pt cze 15, 2007 16:14

Pompa paliwa składa się z wirnika napędzanego przez silnik prądu stałego. Pompa paliwa i regulator ciśnienia paliwa utrzymują stałe ciśnienie na wtryskiwaczu.

napięcie zasilania: 12V
maksymalne ciśnienie na pompie: 2,3 - 3,0 bara
ciśnienie w układzie: 0,8 - 1,2 bara

Jezeli pompa sie nie oddzywa to moze juz po niej byc...
ale raczej tak samo od siebie to jej nie trafia. Wczesniej powinna buczec głosno.
Napisz cos wiecej bo to moze nie wina kabli ale pompa sie wykonczyla.


mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 16:21

Buczala troche ale pozniej jakby wcale ale paliwo pompowala.

Jak wczesniej wspomnialem nie ma pradu na niej.

Sprawdze pompe na krotko bo jak napisales to pracuje na staly prad

[ Dodano: 15 Cze 2007 16:22 ]
Skad wiesz ze masz silnik PF ja mam chyba PB ale nie wiem jak sprawdzic


Tiger style

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 16:29

-pawlo111 pisze:maksymalne ciśnienie na pompie: 2,3 - 3,0 bara
ciśnienie w układzie: 0,8 - 1,2 bara
nieprawda. W digifancie ciśnienie w układzie to 2,5 bara, a po wyjęciu węzyka podciśnieniowego z regulatora ma wartość 3 bary.
krs1 pisze:Sprawdze pompe na krotko bo jak napisales to pracuje na staly prad
możesz to spoko zrobić. Brązowy kabel jest masowy. Pompa zasilana jest przez przekaźnik. A ten z kolei dostaje napięcie od sterownika silnika. Tylko czy nie masz dwóch pomp? Jedna w baku i druga ciśnieniowa pod podłogą?
Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2007 16:29 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 16:34

Pompa jest sprawna


Tiger style

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 16:38

No to teraz pod lupę idzie przekaźnik. Wyjmij go i sprawdż. Podanie napięcia na styki 85 i 85 ma spowodować cyknięcie i zwarcie styków 30 i 87


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 16:41

jak to 2 pompy

Pompa jest przed prawym tylnim kolem.

Moze mi ktos powiedziec Ktory przekaznik steruje pompa?

Sprawdze najpierw to

Jak to nie bedzie przekaznik to
Paweł Marek pisze:sterownika silnika
Pompa chodzila bez wzgledu jak zetknalem kable.

Gniazdo w pompie ma 2 styki a wtyka 4 kable idace od baku.

Nie ma napiecia na wtyczce

[ Dodano: 15 Cze 2007 16:42 ]
Ktory to przekaznik pompy

[ Dodano: 15 Cze 2007 16:43 ]
ktory to przekaznik


Tiger style

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 16:45

Podaj rocznik auta a jeśli to 89 to i miesiąc produkcji.

[ Dodano: Pią Cze 15, 2007 4:49 pm ]
krs1 pisze:ak to 2 pompy
a takto, jak jest pompa główna pod podłogą to druga tzw podnosząca czyli podająca paliwo na pompę pod podłogą jest w baku.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 16:52

nie wiem ktory rok gdyz serce bylo zmienione.

w dowodzie jest 87 ale wtery raczej digi nie bylo


Tiger style

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt cze 15, 2007 16:55

Na początek bezpieczniki. Do 88' bezpiecznik nr5, poźniej bezpiecznik nr18.
Przekażnik pompy zasilany jest z styku nr 3 komputera a znajduje się z tego co pamiętam jako ostatni po prawej tuż nad bezpiecznikami.
Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2007 16:58 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 16:57

chyba ze jak przekaznik bedzie opisany to przejże je wszystkie (Pod lewym kolanem innych chyba nie ma) w poszukiwaniu Stykow 85 30 i 87 jak Pawel Marek napisal wczesniej.
Napiecie na 85 i 85 tak?

Ide szukac


Tiger style

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 16:59

Były od stycznia 87. W takim razie jeśli to skrzynka bezpieczników starszego typu czyli z wtyczkami z okrągłymi pinami to jest to przekaźnik nr 2 czyli 2-i od lewej w drugim rzędzie od dołu, (ale mogły być różnice). W nowszych pierwszy u dołu po prawej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

krs1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn lut 12, 2007 15:10
Lokalizacja: kielce
Kontakt:

Post autor: krs1 » pt cze 15, 2007 16:59

Jak sprawdzic zasilanie przekaznika ze styku nr 3 komputera

[ Dodano: 15 Cze 2007 17:00 ]
zodiak pisze:Przekażnik pompy zasilany jest z styku nr 3 komputera a znajduje się z tego co pamiętam jako ostatni po prawej tuż nad bezpiecznikami.
Jak to sprawdzic?


Tiger style

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 15, 2007 17:01

krs1 pisze:Stykow 85 30 i 87 jak Pawel Marek napisal wczesniej.
Napiecie na 85 i 85 tak?
tak nie znajdziesz, większość przekaźników ma takie styki. 85 i 86 to styki cewki przekaźnika. 30 i 87 to styki robocze (połączone po zadziałaniu przekaźnika, a styki 30 i 87a przewodzą napięcie gdy prąd przez cewkę przekaźnika nie płynie. To jst standardowy przekaźnik bez dodatkowych funkcji.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 240 gości