Obroty skacza
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obroty skacza
Witam wszystkich milosnikow VW.
Chodzi o to ze silnik pracuje nierowno. Sam lapie rozne obroty.
Wyczyscilem swiece rozdzielacz sprawdzilem przewody ale nic nie pomoglo.
Wariuje dalej. Co zrobic.
Moj Gofr stal cala zime w warsztacie wymienilem skrzynie i troche innych sprzetow i jestem spragniony ujerzdzania sztuka ale sie nie da. Jak wcisne gaz to gasnie.
Rozebrana deska raczej nie ma wplywu na prace silnika prawda?!
Prosze o pilny kontak a raczej wartka pomoc!
GG-10962566
Golf II 1.8 gti 8V wielopunkt.
Zapomniałbym - po zmontowaniu wszystkiego gdy zalozylem klemy cos zaczelo szczelac jakby cos z wtryskami lub silniczek krokowy, nawet przy wyjetych kluczykach. jak odpalilem poprawilo sie i pryka tylko przed zapaleniem.
Chodzi o to ze silnik pracuje nierowno. Sam lapie rozne obroty.
Wyczyscilem swiece rozdzielacz sprawdzilem przewody ale nic nie pomoglo.
Wariuje dalej. Co zrobic.
Moj Gofr stal cala zime w warsztacie wymienilem skrzynie i troche innych sprzetow i jestem spragniony ujerzdzania sztuka ale sie nie da. Jak wcisne gaz to gasnie.
Rozebrana deska raczej nie ma wplywu na prace silnika prawda?!
Prosze o pilny kontak a raczej wartka pomoc!
GG-10962566
Golf II 1.8 gti 8V wielopunkt.
Zapomniałbym - po zmontowaniu wszystkiego gdy zalozylem klemy cos zaczelo szczelac jakby cos z wtryskami lub silniczek krokowy, nawet przy wyjetych kluczykach. jak odpalilem poprawilo sie i pryka tylko przed zapaleniem.
Ostatnio zmieniony śr cze 13, 2007 11:58 przez krs1, łącznie zmieniany 1 raz.
Tiger style
Dzis sprawdzilem zaplon rozrzad i wszystko jest w porzadku.
Zapomnielem dodac ze na wolnych obrotach szarpie sercem jakby nie palil na jeden garrrr.
Swiece przewody wszystko ok.
Co dalej.
Dodam ze po przekreceniu kluczyka nie slychac pompy paliwa a silnik pali bez najmniejszych problemow. pomocy
Zapomnielem dodac ze na wolnych obrotach szarpie sercem jakby nie palil na jeden garrrr.
Swiece przewody wszystko ok.
Co dalej.
Dodam ze po przekreceniu kluczyka nie slychac pompy paliwa a silnik pali bez najmniejszych problemow. pomocy
Tiger style
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Nie piszesz typu silnioka a to konieczne. Jeśli to Digifant: Zajrzyj do przepływki czy klapka luźno chodzi. Jeśli chodzi ładnie zapal z wypietą wtyczką od niej, powinien w trybie awaryjnym lepiej chodzić, wkręcać się na obroty. Ale mozesz mieć wtrysk mechaniczny to kto inny cos wymyśli ja sie na nim nie znam.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2790440
Tam jest zdjecie silnika.
moj jest bez gazu.
Z charakterystycznych rzeczy to ma taki podluzny kolektor prostokatny.
czekam
Tam jest zdjecie silnika.
moj jest bez gazu.
Z charakterystycznych rzeczy to ma taki podluzny kolektor prostokatny.
czekam
Tiger style
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Więc masz wtrysk Digifant, wielopunktowy wtrysk niesekwencyjny. Zazcnij od tego co napisałem wyżej. Szukaj lewego powietrza ( w tym wąż serwa, odma), potem najlepiej podmień od kogoś przepływmoierz na próbe.
Jeśli układ zapłnowy napewno nie szwankuje to te rzeczy są najczęstsze.
Jeśli układ zapłnowy napewno nie szwankuje to te rzeczy są najczęstsze.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
http://vwgolf.pl/silniki_VW.html
W\g owej tablicy serce mojego gofra moze miec nastepujace oznaczenia: GZ HT PB PF RG.to sa wszystkie mozliwosci gdyz wczoraj mierzyłem cisnienie na cylindrach. Wyniosko 10. To raczej dobrze. Kolezko Paweł Marek co ty na to jestes pewien ze to nie K-Jetronic tylko Digi? Jutro jak poskladam troche te gadzety to zastosuje sie do twoich wskazówek.
Jak poznac czy K-Jet czy Digi?
To moj pierwszy golf na wtrysku wczesniej byl gaznik
Pozdro czekam
W\g owej tablicy serce mojego gofra moze miec nastepujace oznaczenia: GZ HT PB PF RG.to sa wszystkie mozliwosci gdyz wczoraj mierzyłem cisnienie na cylindrach. Wyniosko 10. To raczej dobrze. Kolezko Paweł Marek co ty na to jestes pewien ze to nie K-Jetronic tylko Digi? Jutro jak poskladam troche te gadzety to zastosuje sie do twoich wskazówek.
Jak poznac czy K-Jet czy Digi?
To moj pierwszy golf na wtrysku wczesniej byl gaznik
Pozdro czekam
Tiger style
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
dałeś fotkę to napisałem, wszystkie digifanty sa podobne, nawet mój w trójce. Najłatwiej poznać po przepływomierzu [przy filtrze powietrza), to ten elemnt na fotce co zapodałeś, w okolice ktorego dochodzi wąż od gazu.krs1 pisze:Jak poznac czy K-Jet czy Digi?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 161 gości