Poduszka powietrzna

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32781
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw cze 14, 2007 06:41

Komas, a masz tą wtyczkę z taśmy co na fotce w Twoim podpisie jest czerwona?

[ Dodano: Czw 14 Cze, 2007 06:42 ]
sama wtyczka z kawałeczkiem taśmy


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » czw cze 14, 2007 08:21

chodzi ci o ta co wchodzi do poduszki? Tam nie ma tasmy tylko zwykly kabel ten czarny co jest na zdjęciu zakonczony czerwona wtyczka. A ta na zdjeciu wtyczke widać z innej taśmy.
Ja poszukuje tekie calej jak na zdjeciu
Ostatnio zmieniony czw cze 14, 2007 08:27 przez Komas, łącznie zmieniany 2 razy.


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

cemoi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob cze 09, 2007 16:58
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: cemoi » czw cze 14, 2007 10:30

Komas pisze:no nadal kaszana, wywala mi blad. Moze to przez to ze lutowalem na tasmie i ECU ma jakies problemy. Nie wiem czy to możliwe tam sa takie male napiecia ze nie wydaje mi sie :(
A może zmieniłeś rezystancję całego układu i ECU głupieje - jeżeli istnieje taka możliwość to sprawdź w innej poduszce(oryginalnej) rezystancję obwodu - od strony wtyczki (którą przerobiłeś) z włączeniem pierścieni i poduszki - i porównaj z oryginalną. Może wtedy cokolwiek się rozjaśni.

Już wiem co jest - pierścień ten od dołu (to chyba od klaksonu) a dodatkowo urwana taśma od poduszki przy samem złączu obrotowym - czyli chyba pozostaję w takiej samej sytuacji jak Ty. Zobacz na załączonych zdjęciach jak to u mnie wygląda. Czy nie znalazłeś gdzieś do kupienia całego ustrojstwa?

Obrazek
A tak powinno być:
Obrazek

A klakson ma przerwę. Miałem tylko dzisiaj za mało czasu na rozebranie tego w drobny mak. Może w weekend bedzie go troszkę więcej.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw cze 14, 2007 21:21 przez cemoi, łącznie zmieniany 1 raz.



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » wt cze 19, 2007 17:02

ja juz u siebie zmienilem. Okazalo sie ze tasma nie moze byc lutowana bo zmienia to rezystancje. Kupilem cala tasme na gieldzie za 50zł :) przerobilem wtyczke przy aucie bo mialem inna i po wykasowaniu bledu kontrolka zgasla.
cemoi, widzialem na allegro takie tasiemki

http://www.allegro.pl/item205888522_tas ... 6n_t4.html

tylko ta jest droga, ja kupilem na gieldzie za 50zł :)

Jak bedziesz kupowal to zabierz ze soba miernik zeby ją przedzwonić


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

cemoi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob cze 09, 2007 16:58
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: cemoi » czw cze 21, 2007 21:48

Komas pisze:
Jak bedziesz kupowal to zabierz ze soba miernik zeby ją przedzwonić
A możesz sprawdzić jaką rezystancję ma cały airbag od tej wtyczki którą dorabiałeś?
Nie zapłacę przecież 100 za głupia taśmę skoro za 270 mogę mieć cały komplet.

Pozdrawiam



Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » pt cze 22, 2007 00:13

jak dorwiesz cala to bedzie miala dobra rezystancje. Chodzi o to aby sprawdzic miernikiem czy nie jest przerwana i czy nie ma zwarcie


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

cemoi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: sob cze 09, 2007 16:58
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Post autor: cemoi » pt cze 22, 2007 19:45

OK.
Wielkie dzięki - pozdrawiam,



Awatar użytkownika
robertg1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 13:15
Lokalizacja: Choszczno
Kontakt:

Post autor: robertg1972 » sob wrz 22, 2007 21:15

Witam mam pytanko czy można zrobić swap poduszki pasażera w pokrywe schowka lub czy z poduszki można zrobić drzwi do schowka do mk3 oczywiście.



Awatar użytkownika
bary_24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: pn lip 02, 2007 22:51
Lokalizacja: Pasłęk

Post autor: bary_24 » sob sie 16, 2008 13:44

jak myślicie co mam uszkodzone: taśmę czy coś więcej? objawy takie jak u wszystkich czyli błąd 588 czyli za duża oporność po stronie kierowcy. Dla ciekawostki dodam iż jeśli odpalę samochód na skręconych kołach w LEWO, błędu nie ma, w chwili gdy wyprostuję koła zapala się na stałe kontrolka AIRBAG. Próbowałem już przewijać taśmę o ilość obrotów co ten skręt w lewo ale nic to nie daje. a i jeszcze jedno pytanie: czy taśma od poduszki ma mieć w każdej żyle przejście 1:1 ??? w taśmie są 2 żyły więc teoretycznie tak powinno być ale dla pewności pytam.



Awatar użytkownika
Ceglarz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 643
Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
Kontakt:

Post autor: Ceglarz » sob sie 16, 2008 15:34

bary_24, Taśma ma mieć przejście na obu żyłach, objawy z kręceniem kierownica wskazują ewidentnie na taśmę która dochodzi żywota :grin:


Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]

Komas
....::::VW GOLF::::....
....::::VW GOLF::::....
Posty: 525
Rejestracja: ndz sty 15, 2006 01:47
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: Komas » wt sie 19, 2008 00:10

bary_24 pisze:jak myślicie co mam uszkodzone: taśmę czy coś więcej? objawy takie jak u wszystkich czyli błąd 588 czyli za duża oporność po stronie kierowcy. Dla ciekawostki dodam iż jeśli odpalę samochód na skręconych kołach w LEWO, błędu nie ma, w chwili gdy wyprostuję koła zapala się na stałe kontrolka AIRBAG. Próbowałem już przewijać taśmę o ilość obrotów co ten skręt w lewo ale nic to nie daje. a i jeszcze jedno pytanie: czy taśma od poduszki ma mieć w każdej żyle przejście 1:1 ??? w taśmie są 2 żyły więc teoretycznie tak powinno być ale dla pewności pytam.
Za duza opornosc swiadczy o zerwanej tasmie. po skrecie kol moze byc tak ze tasma w miejscach uszkodzenia sie dotyka i jest przeplyw. Ale z drugiej strony tak byc nie powinno bo kontrolka poduszki gaśnie dopiero po wykasowaniu bledu VAGiem


[img]http://images2.fotosik.pl/231/bf2e679f88c976ca.gif[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 257 gości