witam,
ostatnio zdjalem gume dochodzaca do przepustnicy - ujrzalem syf:)
pytanie - czy wystarczy wyczuscic przepustnice od strony gumy czy trzeba ja zdejmowac do wiekszego czyszczenia?
Czyszczenie przepustnicy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przygotowujemy mały pędzelek, słoiczek z noPb i miseczkę lub inny zbiorniczek, nad którym będziemy czyścić. Tu należy zaznaczyć że usunięcie osadu będzie wymagało dużej cierpliwości, gdyż benzyna musi rozpuścić osad, który powinien sam spłynąć z gardzieli. Nie należy drapać, trzeć ani w żaden inny mechaniczny sposób pozbywać się osadu, gdyż każda rysa lub zadzior może powodować pogorszenie pracy przepustnicy.
ok dzieki za info, jeszcze kwestia ustwienia, czy po wymontowaniu wystarczy odlaczyc klemy i po resecie komp ustawi przepustnice? czy koniecznie trzeba robic to vagiem?kiss pisze:Przygotowujemy mały pędzelek, słoiczek z noPb i miseczkę lub inny zbiorniczek, nad którym będziemy czyścić. Tu należy zaznaczyć że usunięcie osadu będzie wymagało dużej cierpliwości, gdyż benzyna musi rozpuścić osad, który powinien sam spłynąć z gardzieli. Nie należy drapać, trzeć ani w żaden inny mechaniczny sposób pozbywać się osadu, gdyż każda rysa lub zadzior może powodować pogorszenie pracy przepustnicy.
mam vaga ale jak to z jego pomoca zrobic to juz nie wiem:)
rozłącz klemy akumulatora i po odczekaniu kilkunastu minut podłącz z powrotem.
uruchom ZIMNY silnik i pozostaw go swobodnie pracującego na wolnych obrotach do włączenia wentylatora chłodnicy, to ma pomóc zebrać nową charakterystykę pracy dla silnika / przepustnicy.
W razie gdyby silnik jednak pracował nie równo potrzebna będzie kalibracja na VAGu
uruchom ZIMNY silnik i pozostaw go swobodnie pracującego na wolnych obrotach do włączenia wentylatora chłodnicy, to ma pomóc zebrać nową charakterystykę pracy dla silnika / przepustnicy.
W razie gdyby silnik jednak pracował nie równo potrzebna będzie kalibracja na VAGu
ktos podpowie jak skalibrowac przepustnice na vagu?kiss pisze:rozłącz klemy akumulatora i po odczekaniu kilkunastu minut podłącz z powrotem.
uruchom ZIMNY silnik i pozostaw go swobodnie pracującego na wolnych obrotach do włączenia wentylatora chłodnicy, to ma pomóc zebrać nową charakterystykę pracy dla silnika / przepustnicy.
W razie gdyby silnik jednak pracował nie równo potrzebna będzie kalibracja na VAGu
moj silniczek chodzi troche nierowno wiec nawet nie bede wiedzial czy to od przepustnicy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 513 gości