Wymiana zawieszenia, obnizenie auta

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cegla66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr lis 08, 2006 11:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: cegla66 » śr cze 13, 2007 12:49

a po co Ci sciagacz do sprężyn? Wyyciagasz cala kolmne i wsadzasz cała nowa kolumne i tyle.Robota banalna, czas zmiany przod i tyl ok 2 h wiec nie ma sensu przeplacac


Zbieram na Passata B5 TDI.Kiedy zbiore nie wiadomo.Zainteresowanych sponsoringiem zapraszam na priv xD
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!

mosquitosound
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 193
Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
Lokalizacja: Kluczbork
Kontakt:

Post autor: mosquitosound » śr cze 13, 2007 13:31

ściąga całą kolumnę ale aby założyć nową musi ją najpierw złożyć do kupy.
przynajmniej ja tak miałem że sprężyny i amory były osobno.
na upartego silny kolega da radę przycisnąć sprężynę aby wszystko skręcić [ale ciężko może być]



Awatar użytkownika
cegla66
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr lis 08, 2006 11:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: cegla66 » śr cze 13, 2007 15:36

no sciagacz do sprezyn jest niezbedny jesli chodzi o demontarz sprezyn ale jesli chodzi o zakladanie to da sie to zrobic wlasnymi rekoma jak sie ma troche pary.mnie sie udalo zalozyc sprezynyu bez sciagacza w mazdzie 323f. ja dociskalem a koles chwycil nakretka i po sprawie. reszte dociagnalem na srubie i zawias chula


Zbieram na Passata B5 TDI.Kiedy zbiore nie wiadomo.Zainteresowanych sponsoringiem zapraszam na priv xD
OBNIŻENIU ZAWIECHA MÓWIE STANOWCZE NIE!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 438 gości