Wystrzelona odma i wąż od filtra powietrza!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Wystrzelona odma i wąż od filtra powietrza!!

Post autor: pusty » pn cze 11, 2007 23:32

Witam:] mam problem z silnikiem 2E GTI mk3. Już pare razy wystrzeliło mi odme i wąż od filtra powietrza, tzn. wysuwa się wszystko na łączeniach jest wielki wystrzał i gaśnie silnik. Dzisiaj tez mi się tak stało, złożyłem wszystko tak jak powinno być i silnik zaczął nieróno pracować obroty skakały, były bardzo wysokie nie schodziły poniżej 1500 tys/min. Później nie mogłem odpali auta jakby łapał jakieś lewe powietrze, tzn. odpalał i natychmiast gasł! Jak odłączałem przepływomierz to odpaliłem i silnik w miare równo chodził, czy to może być wina przepływomierza?? Czy od tego wystrzału mógł ulec zepsuciu???? prosze o pomoc!!
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn cze 11, 2007 23:55 przez pusty, łącznie zmieniany 1 raz.


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » pn cze 11, 2007 23:37

pusty pisze:czy to może być wina przepływomierza?? Czy od tego wystrzału mógł ulec zepsuciu???? prosze o pomoc!!
oczywiście ze może być wina przepływomierza
odłaczyłeś go i silnik zaczął w miarę normalnie pracować .
Świadczy to o tym że silnik przeszedł w tzw. tryb awaryjny i pracuje w/g zapisanych bezpiecznych parametrów
obejrzyj dokładnie przepływomierz
u ciebie jest bodajze na drucik


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » pn cze 11, 2007 23:40

mam wstawiony gaz i bodajże jest klapka


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt cze 12, 2007 00:26

mam wstawiony gaz i bodajże jest klapka
klapka nie zawsze zadziała niestety
ale bez paniki
najpierw sprawdź ten przepływomierz


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt cze 12, 2007 09:07

masz instalacje gazowa? jezeli tak to masz na wysokim napieciu uciekanie iskry i nastepuje detonacji gazu w dolocie, u starszego tak sie dzialo w fordzie, na szczescie mial dolot plastikowy i wciskany na kolektor.


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » śr cze 13, 2007 12:21

Mam instalacje gazową, ale jak iskra może się dostać do dolotu??
Ja mam dolot gumowy


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr cze 13, 2007 13:24

gdziesz masz na wysokim przebicie dlatego w dolocie zdetonowala sie mieszanka gazowa, przepustnice masz chyba metalowa :bajer: a od niej niedaleko moze dolot nie jest szczelny, wystrzal byl stlumiony?


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
pusty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 430
Rejestracja: pt sie 25, 2006 23:31
Lokalizacja: Kutno / Łódź i na odwrót
Kontakt:

Post autor: pusty » śr cze 13, 2007 15:30

Nie wiem czy wystrzał był stłumiony, już pare razy mi tak strzeliło, ale teraz coś się pochrzaniło z przepływomierzem i obroty skaczą albo odpalić nie chce, jeśli odłącze kable od przepływomierza to chodzi prawie dobrze bo obroty są normalne tylko jak przegazuje albo podczas jazdy wrzuce na luz to obroty spadają do np. 400/min i potem znów wracają do 850 obr./min tak jak powinno byc:] chyba będę musiał zainwestować w nowy przepływomierz ;/ nie wiesz ile to może kosztować i używany też. A jak można uniknąć następnego takiego wystrzału????


4 x 4-- 4 FUN, 4 PROTECTION, 4 SWANK....

STR. 6->wykres, 10->fmic, 11->cięty zderzak, 13->nowe TURBO
a wszystko jest tutaj ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=226102

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr cze 13, 2007 17:00

Chodzi o prepływomierz klapkowy z 2E. Albo po strzale została dziura w dolocie albo poszła przpływka. Ma klapke zgietą (do naprawy), albo poszła górna cześć elektroniczna pod pokrywka i wtedy przaktycznie do wyminay. A potem nowe swiece, kable kopułka i palec.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 368 gości