Tarcze Brembo ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » sob cze 09, 2007 23:06

ATE idzie na pierwszy tzw fabryczny montaz
ja zamotowalem sobie ate wentyle 239 + klocki ate ........ naprawde roznica od zwykłych 12mm tarcz kolosalna

[ Dodano: 09 Cze 2007 23:09 ]
a te brembo z aukcji tez pierwsza klasa ...... tez myslalem nad nimi tylko wentylami
i fjnie wygladaja ...... sa ciemne


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

GRIZLI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
Lokalizacja: MALBORK Hamburg
Kontakt:

Post autor: GRIZLI » ndz cze 10, 2007 10:44

Ja napiszę tak: Nie pakuj się w żadne nacinane tarcze - zbędny bajer i wywalanie kasy. To przydaje się w sytuacji, gdy w krótkim okresie czasu masz bardzo dużo hamowań, czyli np gdy jeździsz na wyścigach, rajdach. W normalnej jeździe miejskiej oraz na trasach, raczej nie odczujesz różnicy poza jedną -na tych tarczach szybciej zużywają się klocki. Jeśli chcesz poprawić skuteczność hamulców, załóż tarcze WENTYLOWANE Brembo. Prawdopodobnie w Twoim Golfiku są zamontowane zaciski VWII. W takim przypadku, montujesz tarcze wentylowane wraz z odpowiednimi klockami (polecam Ferrodo PREMIER a nie Premium jak inni piszą :bigok: )- są one cieńsze od tych z tarcz 12mm dzięki czemu wszystko mieści się w zacisku . Nie masz się czego obawiać, to jest przewidziane przez producenta. Dzięki temu odczujesz różnicę w hamulcach, zdecydoweanie na (+). Musisz tylko wiedzić jaki typ zacisku masz zamontowany , wtedy można nawet na podstawie książki serwisowej ustalić, czy taka wymiana jest możliwa.
http://www.moto.allegro.pl/item20129948 ... dy_fv.html
Ostatnio zmieniony ndz cze 10, 2007 10:48 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » ndz cze 10, 2007 17:09

Spoko moze rozkminie taka sytuacje i zaloze te wentylowane sam juz nie wiem narazie jeszcze chwile posmigam na tych co mam 9mm jeszcze maja to sie chyba nie zabije a przez ten czas pomysle na co zmienic i ew. dozbierac hajsu na te lepsze wentylowane



jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » ndz cze 10, 2007 17:18

ja proponuje brembo max i kolcki JURIDA sa dwie twardosci klockow wiec dla kazdego cos miłego (w przypadku ferodo premier sa tylko twarde)


a różnica na tarczach brembo max w porownaniu z innymi jest bardzo duza

duzo szybciej czyszczą sie z syfu i wody

a klocki wytrzymaja 40tys w trybie mieszanym
Ostatnio zmieniony ndz cze 10, 2007 17:18 przez jozekrjrj, łącznie zmieniany 1 raz.


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

mikro1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sty 20, 2007 17:41
Lokalizacja: Bergen
Kontakt:

Post autor: mikro1982 » pn cze 11, 2007 01:16

klocki twarde zakładamy do nowych tarcz ,klocki miękkie do tarcz juz uzywanych, a nie jak kto woli.



jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pn cze 11, 2007 09:31

cos ta Twoja teorja jest słaba


z tego wzgledu ze mało firm proponuje jeden model w 2 twardosciach


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

mikro1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sty 20, 2007 17:41
Lokalizacja: Bergen
Kontakt:

Post autor: mikro1982 » pn cze 11, 2007 23:09

no i ?
widzisz taki jest problem na tym forum ze niektorzy wypowiadaja sie na podstawie wlasnych przemyslen, nie zaś fachowej wiedzy.
Żal mi tych ktorzy słuchają się niektorych z porad.
To ze niektore firmy nie oferuja 2 rodzajow klockow to znaczy ze swoje produkty przeznaczaja dla odpowiednich tarcz ,tylko i wylacznie.
A po trzecie to zajedz koelgo do ASO i zapytaj się ludzi ktorzy w tym siedzą.
pozdrawiam



jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pn cze 11, 2007 23:24

wyluzuj i daruj sobie

niby co ASO ma byc jakim wyznacznikiem

wiesz nie wiem czym sie zajmujesz ale teoria zadko kiedy sprawdza sie w praktyce


a jezelu juz chcesz tak bardzo podtrzymac swoja teze to podaj przykłady w praktyce najlepiej ze zdjeciami


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

mikro1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sty 20, 2007 17:41
Lokalizacja: Bergen
Kontakt:

Post autor: mikro1982 » wt cze 12, 2007 19:11

hmm, czesci i metody dzialania które oferuje ASO są wytyczone przez producenta, ale każdy ma prawo do indywidualnych programów naprawczo-modyfikacyjnych;), chociaż moim zdaniem powinni za to surowo karać. Wyobraź sobie golfa 2 ,który wyszedł z seryjnym silnikiem 1.3, buja się z silnikiem 2.0 bądź 2.8(bo kuzyna konia cioci wujek mówił że tak wszyscy robią). Po pół roku ostrej jazdy buda zaczyna pękać od naprężeń, traci geometrię i pewnego dnia kiedy nasza "rakieta" zapier..... obwodnicą 190km/h wykręca go na lekkim łuku i po dachowaniu całuje latarnię.
Zdecydowanie za dużo takich scenariuszy napisało życie,

Jeżeli uważasz inaczej to zanim odp. poszukaj info na ten temat.

pozdrawiam



jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » wt cze 12, 2007 19:22

chyba masz jakies złe doswiadczenia


zrobic mozna wszystko tylko z głowa


ale powiedz mi o tych tarczach i miekich klockach bo znam duzo osob ktore jedza na nacinanych i nawiercanych tarczach z miekimi klockami i nie w samochodach ktore maja 90 czy tam 170KM tylko po 300 400 koni w takich samochodach jak subaru impreza czy misiek evo


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

mikro1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob sty 20, 2007 17:41
Lokalizacja: Bergen
Kontakt:

Post autor: mikro1982 » wt cze 12, 2007 19:40

no w takich potworach sytuacja wygląda zupełnie inaczej niż samochodach dla seryjnych zjadaczy chleba.



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt cze 12, 2007 20:38

panowie to nie czas i miejsce na takie pogaduchy,udzielamy tylko rzeczowych odpowiedzi



Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » wt cze 12, 2007 20:59

wlasnie wlasnie hehe :bigok: nie ma co sie klucic trzeba kupic brembo nacinane i klockie ferodo i gitara dzieki wszystkim za wypowiedzi



McFafik
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 364
Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
Lokalizacja: Kraków / Starchowice
Kontakt:

Post autor: McFafik » wt cze 12, 2007 23:20

Dystans6 pisze:kupic brembo nacinane
tak jak koledzy pisza do zwyklej jazdy wystarcza wentyle zwykłe ... naprawde - wychodzi taniej
do nacinanch trzeba specjalne twarde klocki ....sumarycznie kwota jest wieksza bo itarcze drozsze i klocki

stosunek efektu koncowego do ceny ............ sam musisz ocenic

pozdr


PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 274 gości