Tarcze Brembo ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 364
- Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
- Lokalizacja: Kraków / Starchowice
- Kontakt:
ATE idzie na pierwszy tzw fabryczny montaz
ja zamotowalem sobie ate wentyle 239 + klocki ate ........ naprawde roznica od zwykłych 12mm tarcz kolosalna
[ Dodano: 09 Cze 2007 23:09 ]
a te brembo z aukcji tez pierwsza klasa ...... tez myslalem nad nimi tylko wentylami
i fjnie wygladaja ...... sa ciemne
ja zamotowalem sobie ate wentyle 239 + klocki ate ........ naprawde roznica od zwykłych 12mm tarcz kolosalna
[ Dodano: 09 Cze 2007 23:09 ]
a te brembo z aukcji tez pierwsza klasa ...... tez myslalem nad nimi tylko wentylami
i fjnie wygladaja ...... sa ciemne
PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
Ja napiszę tak: Nie pakuj się w żadne nacinane tarcze - zbędny bajer i wywalanie kasy. To przydaje się w sytuacji, gdy w krótkim okresie czasu masz bardzo dużo hamowań, czyli np gdy jeździsz na wyścigach, rajdach. W normalnej jeździe miejskiej oraz na trasach, raczej nie odczujesz różnicy poza jedną -na tych tarczach szybciej zużywają się klocki. Jeśli chcesz poprawić skuteczność hamulców, załóż tarcze WENTYLOWANE Brembo. Prawdopodobnie w Twoim Golfiku są zamontowane zaciski VWII. W takim przypadku, montujesz tarcze wentylowane wraz z odpowiednimi klockami (polecam Ferrodo PREMIER a nie Premium jak inni piszą )- są one cieńsze od tych z tarcz 12mm dzięki czemu wszystko mieści się w zacisku . Nie masz się czego obawiać, to jest przewidziane przez producenta. Dzięki temu odczujesz różnicę w hamulcach, zdecydoweanie na (+). Musisz tylko wiedzić jaki typ zacisku masz zamontowany , wtedy można nawet na podstawie książki serwisowej ustalić, czy taka wymiana jest możliwa.
http://www.moto.allegro.pl/item20129948 ... dy_fv.html
http://www.moto.allegro.pl/item20129948 ... dy_fv.html
Ostatnio zmieniony ndz cze 10, 2007 10:48 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
- Lokalizacja: warszawa Targowek
- Kontakt:
ja proponuje brembo max i kolcki JURIDA sa dwie twardosci klockow wiec dla kazdego cos miłego (w przypadku ferodo premier sa tylko twarde)
a różnica na tarczach brembo max w porownaniu z innymi jest bardzo duza
duzo szybciej czyszczą sie z syfu i wody
a klocki wytrzymaja 40tys w trybie mieszanym
a różnica na tarczach brembo max w porownaniu z innymi jest bardzo duza
duzo szybciej czyszczą sie z syfu i wody
a klocki wytrzymaja 40tys w trybie mieszanym
Ostatnio zmieniony ndz cze 10, 2007 17:18 przez jozekrjrj, łącznie zmieniany 1 raz.
był mk3 GT
http://www.s-cam.pl/
http://www.s-cam.pl/
no i ?
widzisz taki jest problem na tym forum ze niektorzy wypowiadaja sie na podstawie wlasnych przemyslen, nie zaś fachowej wiedzy.
Żal mi tych ktorzy słuchają się niektorych z porad.
To ze niektore firmy nie oferuja 2 rodzajow klockow to znaczy ze swoje produkty przeznaczaja dla odpowiednich tarcz ,tylko i wylacznie.
A po trzecie to zajedz koelgo do ASO i zapytaj się ludzi ktorzy w tym siedzą.
pozdrawiam
widzisz taki jest problem na tym forum ze niektorzy wypowiadaja sie na podstawie wlasnych przemyslen, nie zaś fachowej wiedzy.
Żal mi tych ktorzy słuchają się niektorych z porad.
To ze niektore firmy nie oferuja 2 rodzajow klockow to znaczy ze swoje produkty przeznaczaja dla odpowiednich tarcz ,tylko i wylacznie.
A po trzecie to zajedz koelgo do ASO i zapytaj się ludzi ktorzy w tym siedzą.
pozdrawiam
hmm, czesci i metody dzialania które oferuje ASO są wytyczone przez producenta, ale każdy ma prawo do indywidualnych programów naprawczo-modyfikacyjnych;), chociaż moim zdaniem powinni za to surowo karać. Wyobraź sobie golfa 2 ,który wyszedł z seryjnym silnikiem 1.3, buja się z silnikiem 2.0 bądź 2.8(bo kuzyna konia cioci wujek mówił że tak wszyscy robią). Po pół roku ostrej jazdy buda zaczyna pękać od naprężeń, traci geometrię i pewnego dnia kiedy nasza "rakieta" zapier..... obwodnicą 190km/h wykręca go na lekkim łuku i po dachowaniu całuje latarnię.
Zdecydowanie za dużo takich scenariuszy napisało życie,
Jeżeli uważasz inaczej to zanim odp. poszukaj info na ten temat.
pozdrawiam
Zdecydowanie za dużo takich scenariuszy napisało życie,
Jeżeli uważasz inaczej to zanim odp. poszukaj info na ten temat.
pozdrawiam
-
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
- Lokalizacja: warszawa Targowek
- Kontakt:
chyba masz jakies złe doswiadczenia
zrobic mozna wszystko tylko z głowa
ale powiedz mi o tych tarczach i miekich klockach bo znam duzo osob ktore jedza na nacinanych i nawiercanych tarczach z miekimi klockami i nie w samochodach ktore maja 90 czy tam 170KM tylko po 300 400 koni w takich samochodach jak subaru impreza czy misiek evo
zrobic mozna wszystko tylko z głowa
ale powiedz mi o tych tarczach i miekich klockach bo znam duzo osob ktore jedza na nacinanych i nawiercanych tarczach z miekimi klockami i nie w samochodach ktore maja 90 czy tam 170KM tylko po 300 400 koni w takich samochodach jak subaru impreza czy misiek evo
był mk3 GT
http://www.s-cam.pl/
http://www.s-cam.pl/
-
- Użytkownik
- Posty: 364
- Rejestracja: czw mar 02, 2006 23:19
- Lokalizacja: Kraków / Starchowice
- Kontakt:
tak jak koledzy pisza do zwyklej jazdy wystarcza wentyle zwykłe ... naprawde - wychodzi taniejDystans6 pisze:kupic brembo nacinane
do nacinanch trzeba specjalne twarde klocki ....sumarycznie kwota jest wieksza bo itarcze drozsze i klocki
stosunek efektu koncowego do ceny ............ sam musisz ocenic
pozdr
PEUGEOTA206 NIESTETY NIE DA SIę ZROBIC NA GERMAN STYLE :( wiec go sprzedam !!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 40 gości