problemy z odpaleniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

problemy z odpaleniem

Post autor: majekMK2 » pn cze 11, 2007 19:55

Witam.mam duzy problem kupilem dzis pompe paliwa bo stara sie zajechala i niechciala ciagnac benzyny i zamontowalem dzis uzywke i dalej niechce ciagnac przy wtrysku odkrecilem dwie rurki i jak zalaczylem zaplon dalej nic nie popchnelo ani troche benzyny co to moze byc???i czy jak zamontowalem pompe czy musialem go zalac troche??? czy nie bo muwia mi ze trzeba zalac troche benzyny do pompy bo tak go mozna zalac czy dobrze mi muwia???prosze pomozcie mi???co to moze byc ze ni9e ciagnie jak to sprawdzic ???



isiu5b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob maja 12, 2007 21:21
Lokalizacja: bielsko biala tel.604879731
Kontakt:

Post autor: isiu5b » pn cze 11, 2007 21:03

nie piszesz dokładnie jaki masz typ silnika ale w baku mk2 jest jeszcze jedna pompka która ma napełniać tą co wymieniłeś jak ona nie pracuje to ta druga ma ciężko zassać paliwo sprawdz tą w baku jakby co to mam taką na zbyciu.



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » wt cze 12, 2007 07:02

Witam.moj typ to RP takie ma oznaczenie 1.8ccm. i gdzie mam szukac tej drugiej pompy czy trudno bedzie dojsc bo dzis jak do tego nie dojde to odstawiam auto do mechanika???



isiu5b
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: sob maja 12, 2007 21:21
Lokalizacja: bielsko biala tel.604879731
Kontakt:

Post autor: isiu5b » wt cze 12, 2007 08:53

pompa jest w baku odkręcarz trzy śruby od dekla potem plastykową dużą nakrętke i wyjmujesz wskażnik paliwa zpływakiem i pompką i to wszystko :pub:



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » wt cze 12, 2007 09:37

I poszukaj tematu o wymianie pompki na forum, jest tego trochę.


VR6 + STAG 300

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt cze 12, 2007 10:25

majekMK2, a np przekaznik od pompy masz sprawny ? jak przekrecisz kluczyk to słychac cykniecie ? bo to moze wina tylko przekaznika jest ze pompa nie dziala.co Do pomp to sa dwie , jedna w baku a druga pod podłoga , pod tyłkiem pasazera z prawej strony. Zeby dostac sie do tej w baku musisz wyciagnac siedzenia z tyłu zeby miec lepszy dostep ( dwie srubki i wylaza pieknie ) , pozniej odpinasz kostke od pompki, zdejmujesz przewody paliwowe, odkrecasz (ciezko moze byc) ta duza plastikowa nakretke, wyciagasz pompke z pływakiem i masz juz ja na wierzchu.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » wt cze 12, 2007 12:39

aha ok dobra to zaraz sie biore za to i jak najlepiej sprawdzic czy ta pompa w baku jest dobra???i jaki moze byc numer tego przekaznika zebym szybciej znalazl to czy jest dobry czy nie???

[ Dodano: 12 Cze 2007 14:00 ]
prubowalem odkrecic korek od baku i nawet sie nie poruszyl ciezko jest rozkrecic patrzylem na przekaznik i stuka pojade jeszcze sprawdzic czy przekaznik w 100% jest sprawny czy nie moze wiecie jakim sposobem wykrecic najlepiej ten korek???



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » wt cze 12, 2007 15:12

Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2007 15:17 przez stempel72, łącznie zmieniany 1 raz.


VR6 + STAG 300

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt cze 12, 2007 21:43

majekMK2, ja to odkrecilem w nastepujacy sposob : mialem taki precik cienki ale twardy , przyłozylem to jednego z tych karbów od nakretki i delikatnie młoteczkiem pomogłem :) tylko delikatnie , zeby nakretki nie zniszczyc


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4415
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » śr cze 13, 2007 07:22

prubowalem i nic nie dalo a dzis odstawiam bok jeden do malowania i autem kawalek podjade i odstawie do mechanika niech on to sprawdzi bo ja nie mam sil do tego juz a nowa pompa troche sobie kosztuje a kupilem juz ta pieprzona uzywke i uszkodzona jest chyba lepiej zeby byla dobra a ze cos innego padlo

[ Dodano: 13 Cze 2007 18:39 ]
Witam odkrecilem ten korek od baku i byla pompa w baku padnieta i kupilem dzis ale z innego silnika bo nie bylo takiej pomy jak tam byla i odpalilo auto na benzynie dziekuje bardzo za pomoc:)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości