Brak ładowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Szkucior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw cze 07, 2007 09:49
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Brak ładowania

Post autor: Szkucior » pn cze 11, 2007 22:00

Witam! Mam problem z brakiem ładowania. Podczas jazdy zapala sie kontrolka sygnalizujaca brak ładowania. Pasek klinowy jest dobry. Akumulator ładowałem, odpalił bardzo dobrze, pojezdzilem troszeczkę i po 20 minutach juz nie moglem go odpalic. Co moze to byc? Prawdopodobnie nie laduje alternator........ Jak to sprawdzic aby dowiedziec sie co jest tego przyczyną???



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » pn cze 11, 2007 22:18

wyglada na to ze koledze skonczyly sie szczotki w alternatorze.



Awatar użytkownika
Szkucior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw cze 07, 2007 09:49
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Szkucior » pn cze 11, 2007 22:22

Ok. Ojciec mi to samo powiedzial. Tylko powiedz mi jak wyjąć alternator i dobrac sie do tych szczotek?


Jedyna rzecz, która wartość ma
...to Miłość do GOLFA !!! :)

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn cze 11, 2007 22:26

Jak Bosch to nie trzeba wyjmować alternatora! Wystarczy odkręcić dwie śróbki z tyłu i wyjać cały szczotkotrzymacz z reglerem.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Szkucior
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw cze 07, 2007 09:49
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Szkucior » pn cze 11, 2007 22:30

Jutro będziemy z tym walczyć :) A jaki jest koszt szczotek?



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn cze 11, 2007 22:39

Pewnie koło 9zł (nie pamiętam czy komplet czy sztuka). Ale...... za ok 4zł kupujesz szczotkotrzymacz od poloneza i przelutowujesz szczotki. 10 lat jeździły takie w mojej dwójce ( były też przetoczone tuleje komutatora w alternatorze) aż do chwili sprzedaży auta nie miałem problemów z alternatorem.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
robsonic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn sie 21, 2006 23:25
Lokalizacja: Szczecin / ZPL
Kontakt:

Post autor: robsonic » wt cze 12, 2007 00:18

Pewnie szczotki, ale sprawdź najpierw połączenie alternatora i akumulatora - taki cienki kabelek, nie pamiętam chyba czarny albo czerwony. U mnie był przetarty i to było przyczyną tego co piszesz. Wystarczy wtedy zewrzeć kabelek i zaizolować.
Sprawdź tez na wszelki wypadek bezpiecznik i gniazdo nr 18 (pompa paliwowa) - jak jest nadpalone to pompa nie dostaje czasem prądu i też możesz mieć problemy z odpaleniem po jeździe.

Pozdrawiam

P.S. Szkucior - witam kolegę z mojego rodzinnego Szczecina :okej:
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2007 00:21 przez robsonic, łącznie zmieniany 1 raz.


Zobacz [b][i]Black Angel[/i][/b] [b]by robsonic[/b]:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=139212][img]http://images33.fotosik.pl/75/d0d8911274319e75med.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 358 gości