Spada z obrotow, gasnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sylwusia207
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn cze 11, 2007 20:24
Lokalizacja: Kraków

Spada z obrotow, gasnie

Post autor: sylwusia207 » pn cze 11, 2007 20:37

A wiec tak nie wiem czy jest juz ten temat ale w nerwach to juz sama nie wiem co robic z moim autkiem.
Hmmm a wiec zacznę od tego iż autko gaśnie samo spadają nagle obroty i gaśnie jak mu dam dozo gazu to spadają wolniej jak ma mniej gazu szybciej. Jak go kupiłam jakieś 3 miechy temu to przez miesiąc było ok oprócz tego iż śmierdział katalizator ale myślałam ze to pryszcz i myślę ze to jest teraz przyczyna.
Ale pojechałam na serwis vw kolo witka podpięli mnie pod kompa i wyszło ze mam gdzieś pocięte kable wiec oddalam do mech. oczywiście były pogryzione dali trochę nowej instalacji i dalej ...... gaśnie jak gasło wiec znów pod komputer i mówią przepływomierz powietrza no to 250 zł za używkę 1500 za nowy wybrałam używkę przez tydzień chodził spoko ale znowu zaczęły sie problemy wiec wróciłam pod komputer wyszło ze przepustnica ( jest gdzieś tam z tylu jak rura :/ ) jest przepalona noi i była. dalam 220 zł za nowa z nowu tydzień spokoju i tym razem na desce pokazuje temp 70 a komputer pokazuje normalnie 90 lub więcej. A obroty jak spadały tak spadają nad nawet na zimnym silniku :( Nie wiem już co mam zrobić wsadziłam juz w to auto tys. i nie mam siły prosze może ktoś pomorze. Bo mech. sami nie wiedza co naprawiać :((
Ostatnio zmieniony pn cze 11, 2007 21:52 przez sylwusia207, łącznie zmieniany 1 raz.



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » pn cze 11, 2007 21:03

Może uszkodzony jest czujnik temp ? Ale tego pewnie i tak sama nie sprawdzisz. Sprubuj zdjąć klemę + z akumulatora i załóż ją ponownie za ok. 30 min i wtedy napisz czy mu się polepszyło.


VR6 + STAG 300

sylwusia207
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn cze 11, 2007 20:24
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sylwusia207 » pn cze 11, 2007 21:06

dzis zostal zmieniony czujnik temperatury silnika odlaczony zostal + od akumulatora i dalej lipa :(



Awatar użytkownika
hudy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt sie 17, 2004 11:31
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: hudy » pn cze 11, 2007 21:12

przewody wysokiego nap. sprzwdz czy sie który nie upalił przy świecy lub kopułce, nie wiem czy ten silnik ma krokowca, ale moze kabelek jakis od niego nie kontaktuje...


jest mondeo....
było mondeo ghia
była cordoba gls
był golf gt
była vectra gt

sylwusia207
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn cze 11, 2007 20:24
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sylwusia207 » pn cze 11, 2007 21:14

wiem tyle ze sasiad elektronik sprawdzil wszystkie kable pod maska kazdy na nowo izolowal zmienial przedarte na nowe ale sprawdze zapytam w zakaldzie chodz oni to wiedza naj lepiej ile kasy zedrzec a ja juz mam ochote go sprzedac bo juz mnei meczy :(((



kapalek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 985
Rejestracja: pn sie 07, 2006 13:44
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: kapalek » pn cze 11, 2007 21:28

ja w mojego GTI wsadzilem juz chyba ze 2tys albo i wiecej. tak to jest ze starszymi autami. ale zoabczysz ze w koncu sobie autko wyrobisz i wszytsko bedzie cacy:)


nowe świerze fotki wnętrza - radio,vento tunel,zegary, nakładki alu od audi tt, polerka wydechu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1986712#1986712

sylwusia207
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn cze 11, 2007 20:24
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sylwusia207 » pn cze 11, 2007 21:30

predzej go sprzedam bo od 3 miesiecy tylko laduje kase i laduje a mialo jezdzic . A w dodatku mial to byc prezent i mam jeszcze 2 tyg by jezdzil w przeciwnym razie oddam na zlom. Za 2 tyg wraca moj facet i chce mu go dac na ur i co ja mu dam zepsute auto to mnei naj bardziej przeraza ;/



Awatar użytkownika
hudy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt sie 17, 2004 11:31
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: hudy » pn cze 11, 2007 21:35

z tego co doczytałem to silnik o oznaczeniu ADY ma silnik krokowy, po włączeniu zapłonu powinien dać znak życia o ile pamietam, mozna spróbowac sprawdzic czy po włączeniu zapłonu w kostce jest jakies napięcie


jest mondeo....
było mondeo ghia
była cordoba gls
był golf gt
była vectra gt

sylwusia207
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn cze 11, 2007 20:24
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sylwusia207 » pn cze 11, 2007 21:37

dobra wszystko notuje i jutro jade z tym do mech. zobacze co powie niech to sprawdzi a jak nei jutro to w srdoe ;/ a silnik jest 2E tak pisalo w kasizce serwisowej;/ bo on jest z wloch sprowadzony ;(

[ Dodano: 11 Cze 2007 21:39 ]
Dobra prosze kto moze niech mi napisze co sie moglo zepscu a ja zmykam bo rano do pracy thx pozdro



Awatar użytkownika
hudy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: wt sie 17, 2004 11:31
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: hudy » pn cze 11, 2007 21:41

2e tez ma regulator wolnych obrotów, tylko jakis inny, w pozostałym zakresie obrotów chodzi ok? ładnie sie wkręca itp?

ps jakcos to kupie w cenie złomu :grin:

ps2 mam nadzieje ze spece sobie poradzą, powodzenia :bigok:


jest mondeo....
było mondeo ghia
była cordoba gls
był golf gt
była vectra gt

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn cze 11, 2007 21:50

Autorke tematu prosze o PRECYZOWANIE TEMATÓW inaczej beda lecialy do zsypu !!!

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn cze 11, 2007 21:52

sylwusia207 pisze:wybrałam używkę przez tydzień chodził spoko
skoro chodził spoko po wymianie przepływki to idź tym torem. Podmień ją jeszcze raz, nie kupuj tylko pozycz, na próbe. Na przykład ode mnie. Masz do mnie tylko 30 km, jak masz ochotę daj znać na priiv, lub szukaj kogoś z Krakowa (kolego bodzio18 ma chyba ten silnik). Wymiana na próbe potrwa 5 minut.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Slawek 11
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: pn mar 19, 2007 20:16
Lokalizacja: Wolbrom
Kontakt:

Post autor: Slawek 11 » pn cze 11, 2007 22:04

Mam pytanko czy ten silnik jest czasem zasilany LPG, bo strasznie pogmatwany ten opis.Dobra rada podajac kod silnika ulatwiasz komus ktoo zechce ci pomoc. Ten silnik 2E to jeden z najlepszych silnikow w koncernie VW, z 2.0 wyduszono jedynie 115KM przez co jest strasznie zywotny a 8 zaworowa konstrukcja nie wymaga krecenia go po obrotach zeby mial dobra elestycznosc.
Z ta kasa co wydalas to moze taniej byloby w ASO, przynajmniej maja oprogramowanie do swoich aut a tak wymieniasz na chybil trafil. Przeplywomierz tyle nie kosztuje nawet w serwisie.



Awatar użytkownika
robsonic
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn sie 21, 2006 23:25
Lokalizacja: Szczecin / ZPL
Kontakt:

Post autor: robsonic » wt cze 12, 2007 00:38

A nie zmieniałaś może rozrządu? Mi pupa nie mechanik tak założył pasek, że też zaczęły się problemy z podtrzymaniem obrótów i jak za nisko spadały to gasł silnik. 1h w warsztacie ze specjalizacją VW w Szczecinie i chodzi jak brzytwa, nawet odczułem znaczny wzrost mocy :helm:

Powodzenia i wytrwałości :D


Zobacz [b][i]Black Angel[/i][/b] [b]by robsonic[/b]:
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=139212][img]http://images33.fotosik.pl/75/d0d8911274319e75med.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 80 gości