dodam ze mam mk 3 z 1994roku 1.6 ABU przebieg 263tys i chyba orginalnego kata !! sonde mam niestety w katalizatorze
![panna :panna:](./images/smilies/panna.gif)
1)czy zapchany wkład moge gdzies upchnac za jakies pieniadz?? silnik kreci sie normalnie do 3tys obrotow a potem powyzej tych obrotow słychac dziwny "szelest"w okolicy kata
2)co zrobic wywalic kata i zostawic pustego ze wspawana rurka w srodku?? a co wtedy z lambdą gdzie jak wsadzic i jak bedzie dzialac
3)czy poprostu wspawac sama rurke a lambde normalnie umiescic w tej rurce??
4) do wszych odpowiedzi prosze wypowiedzcie sie sie jeszcze jak maja sie wasze porady w praktyce(spalanie dynamika silnika itp.)
CHODZI MI ZEBY DZWIEK BYL JAK NAJ CICHRZY(ZBLIRZONY DO SERII)
PROSZE NIE PISAC ZEBY ZOSTAWIC SAMEGO KATA BEZ WKLADU(I WSPAWANEJ RURKI) BO DZWIEK WTEDY JEST
![ass :ass:](./images/smilies/ass.gif)