Przy przyspieszaniu muli sie i pryka czarnym dymem, co jest?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 17:01
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontakt:

Przy przyspieszaniu muli sie i pryka czarnym dymem, co jest?

Post autor: piotrek » pt cze 08, 2007 20:01

Stalo sie tak z dnia na dzien wyjechalem z domu i po przejechaniu 1,5 km zaczal przerywac i mulic sie kiedy przyspieszalem, jeszcze strzela czarnymi chmurkami. Dzieje sie tak na benzynie na gazie jest ok. Wykrecilem swiece to cale okopcone. Co padlo ? Podpowiadaja mi ze jakas elektronika, patrzylem do ksiazki na schematy ale nic nie wywnioskowalem. Silnik 1.8 pf.
Ostatnio zmieniony pt cze 08, 2007 20:01 przez piotrek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kanciaste pozdrowienia.

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » pt cze 08, 2007 20:07

moim zdaniem sonda bo czrne chmurki i czarne swiece oznaczaja za duzo paliwa


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » pt cze 08, 2007 20:24

zbyt bogata mieszanka.
co do tego co powoduje taki stan rzeczy to musisz poczekac na wypowiedź kogoś kto bardziej jest obeznany
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt cze 08, 2007 22:30 przez koonrad, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

piotrek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 17:01
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontakt:

Post autor: piotrek » pt cze 08, 2007 20:42

Odpialem sonde i na poczatku myslalem ze nic nie dalo bo tak samo nie rowno chodzil ale jak sie zagrzal to jest ok - zadnego przerywania i innych anomalii. Zostaje mi teraz kupic nowa i zalozyc.


Kanciaste pozdrowienia.

Awatar użytkownika
Jozak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt mar 21, 2006 13:45
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: Jozak » pt cze 08, 2007 20:59

To samo ja miałem przy swoim Golfiku.
Dostaje za dużo paliwa. Podjedź do kogoś kto się zna na gaźnikach i ci to wyreguluje.
U mnie było tragicznie i to była kwestia jednego dnia i wydanej stówki ale już jest gites.
PozdraVWiam



Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » sob cze 09, 2007 13:18

kolega nie uwaznie czyta chodzi o PF a tam nie ma gaznika


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » sob cze 09, 2007 22:15

a może czujnik sania ten niebieski piszesz e po 1,5 km zaczął prychac czyli silnik sie zagrzał i ssanie sie nie wyłonczyło. :bajer:


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

piotrek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 17:01
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontakt:

Post autor: piotrek » ndz cze 10, 2007 11:46

czujnik mozliwe, jak go odepne przy wlaczonym silniku to jest roznica w jego pracy wiec chyba jest sprawny, kupilem sonde ale nie moglem sie dostac z kluczem w to miejsce zeby ja wykrecic - trzeba chyba rozpinac katalizator od rurki kolektora albo jechac na jaki kanal.


Kanciaste pozdrowienia.

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz cze 10, 2007 12:15

powinno dac rade bez rozkrecania chyba ze sie sonda zapiekla to bedziesz musial sobie zrobic miejsce zeby to nagrzac palnikiem


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
gregor_oe
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: śr lip 20, 2005 22:28
Lokalizacja: gorlice
Kontakt:

Post autor: gregor_oe » pt lip 27, 2007 08:46

a powiedzcie koledzy gdzie jest ten czujnik ssania ?


pozdro
gregor
www.vwgolf.waw.pl MAZOWSZE SQUAD

piotrek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz sty 28, 2007 17:01
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontakt:

Post autor: piotrek » pt lip 27, 2007 14:33

u mnie sa w króćcu ktory wychodzi z glowicy - do niego ida weze z woda, sa 2, jeden jest czarny i jest od wkaznika temperatury w zegarach a drugi niebieski jest wlasnie od ssania.


Kanciaste pozdrowienia.

Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » pt lip 27, 2007 19:07

gregor_oe pisze:a powiedzcie koledzy gdzie jest ten czujnik ssania ?

tak wygląda sorki za marne zdjęcie:)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/346 ... 25513.html
Ostatnio zmieniony pt lip 27, 2007 19:08 przez plazma, łącznie zmieniany 1 raz.


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 354 gości