Nie zapala, nie gasnie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Techniacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt mar 16, 2007 01:41
Lokalizacja: Prawie Słupsk
Kontakt:

Nie zapala, nie gasnie

Post autor: Techniacz » wt cze 05, 2007 18:18

A wiec mam pare problemow z moich golfem. Odrazu powiem, ze czytalem forum, ale znalezc odpowiedzi nieraz jest dosc ciezko :)

1. Auto nie chce mi zgasnac jak sie juz nagrzeje porzadnie... Jak probuje wylaczyc, to calym autem trzesie, nie wiem jak to okreslic, szarpie silnikiem i jakbym probowal go odpalic z pychu...
Z tego co wyczytalem, to albo zaplon zle ustawiony albo cos z gaznikiem (jakis silownik trojpolozeniowy ?)... Cos jeszcze moze z nim byc ?

2. Gdy sie juz porzadnie nagrzeje i postoi pare dluzszych minut, to zeby zapalic musze troche pokrecic rozrusznikiem (na zimnym pali "na dotyk", jak odrazu go zapale po tym jak zgasze tez). Czytalem, ze to kable wysokie napiecia ? Czy moze byc cos jeszcze ?

3. Dzis, podjezdzajac do garazu po jezdzie mialem wrazenie jakby golfik mial troche za wysokie obroty, wprawdzie chyba nie az tak jak na ssaniu, mimo to dosc szybko chodzil (obrotka nie mam :/)... Co moze byc winne temu stanu rzeczy?

4. Wskaznik temperatury, nie do konca chce trybic... Tzn raz dziala a raz nie. Czesciej nie... Jak sie zalaczy, potrafi przez pare dni chodzic a potem znowu na pare tyg nie... Slyszalem, ze trzeba odlaczyc jakis czujnik temperatury, ktory ponoc znajduje sie gdzies na pokrywie silnika, po prawej stronie stojac przed silnikiem i cos zmostkowac (cos czyt kable z niego wychodzace) ? Ale jak zmostkowac i co dokladnie ze soba ? Wtedy powinien sie on wychylic na maksa?

5. 3 bieg nawiewu nie dziala. Poprzedni wlasciciel mowil, ze kiedys dzialal, potem juz tylko raz na jakis czas, a potem w ogole... Wyjelem te pokretlo z deski, poczyscilem i podoginalem styki, ale nic to nie dalo :/ Wyjelem odrazu dmuchawe i troche ja przesmarowalem... Szukalem odp, ale wiekszosc ma odwrotny problem... Wiec opcja chyba z tym przylutowaniem nowego czujnik termicznego odpada?

6. A no i co do nawiewu, to wszystko fajnie pieknie, bardzo szybko sie nagrzywa i dmucha cieple powietrze... ale :P Gdy sie juz nagrzeje, to z kolei zamiast zimnego powietrza, nie zaleznie od predkosci leci takie cieple w sumie... Mialem ostatnio "przyjemnosc" podrozy fiatem uno 1,4 rakieta, ale tam caly czas nawet na rozgrzanym silniku przy wiekszej predkosci lecialo przyjemnie chlodne powietrze. A moze w golfie to norma ?


Pzdr i z gory dzieki za odpowiedzi :))
Ostatnio zmieniony wt cze 05, 2007 22:37 przez Techniacz, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://images20.fotosik.pl/187/f9e74c258eaf6dce.jpg[/img]

Nie wazne czym, wazne jak.

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » wt cze 05, 2007 19:02

Miałem podobne problemy z gaźnikiem. Jeżeli nie czujesz sie na siłach to lepiej nic sam nie dłub przy nim tylko udaj sie do gaźnikowca. Ja zapłaciłem 180 zeta za doprowadzenie swojego 2e2 do kultury i puki co (odpukać) chodzi juz 2'gi rok bez zastrzezeń.


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
Techniacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt mar 16, 2007 01:41
Lokalizacja: Prawie Słupsk
Kontakt:

Post autor: Techniacz » wt cze 05, 2007 21:50

W sumie tak, tylko ciezko znalezc kogos kto sie zna na tym ustrojstwie :D

Pzdr


[img]http://images20.fotosik.pl/187/f9e74c258eaf6dce.jpg[/img]

Nie wazne czym, wazne jak.

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » wt cze 05, 2007 22:08

Techniacz, najlepiej jakies stare dziadki daja rade bo teraz to wiesz same wtryski i komputerki:) :bigok: Ja swojego magika znalazłem zupęłnie przypadkow.. Polecił mi go takówkarz :bigok:


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
Techniacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt mar 16, 2007 01:41
Lokalizacja: Prawie Słupsk
Kontakt:

Post autor: Techniacz » śr cze 06, 2007 23:21

Dzisiaj bylem wyregulowac zaplon. Co sie przy okazji dowiedzialem ciekawego, nie mam silnik RF, bo tam nie bylo bodaj hydrauliki czy jakos tak to okreslil mechanik. Byl on calkowicie rozregulowany tak ogolnie... Nic to, na 3 gaszenia tylko raz nie chcial zgasnac, ale mam wrazenie, ze i tak jest lepiej... I tu moje nastepne pytanie jak nie mam RF, to jaki to moze byc ? EZ ? Na gazniku pisze pierburg 2E tylko o ile dobrze pamietam... Z tylu w bagazniku pisze wprawdzie na naklejce RF, ale jako ze ten golf to skladak, to nie wiadomo...

Pzdr


[img]http://images20.fotosik.pl/187/f9e74c258eaf6dce.jpg[/img]

Nie wazne czym, wazne jak.

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » pt cze 08, 2007 09:27

jeżeli masz napisane 2E to napewno nasz 2E2 i masz raczej silnik RF jeżeli natomiast masz napisane 2EE to masz silnik PN. Róznica miedzy 2e2 a 2ee jest to ze w 2ee gaznik sterowany jest elektronicznie przez jakis tam komputerek a w 2e2 podcisnieniowo z drobnym dodatkiem elektryki :) A czy 2e były montowane do jakiegos innego oznaczenia silnika to juz musisz pytac bardziej obcykanych w temacie :)Ale widze ze masz MEMPHISA tak jak i ja. A u mnie w memphisie jest oznaczenia RF. :bigok:


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Awatar użytkownika
Techniacz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt mar 16, 2007 01:41
Lokalizacja: Prawie Słupsk
Kontakt:

Post autor: Techniacz » pt cze 08, 2007 19:57

Sek w tym, ze u mnie tez pisze z tylu w bagazniku RF, ale wg mechanika to musi byc jakis inny :) A roznice znam znam miedzy tymi dwoma gaznikami :) W poniedzialek, pojade do mechanika u ktorego robil poprzedni wlasciciel golfa i znim pogadam, on cos wiecej wie na temat przypadlosci tego auta akurat :)) A no i w najblizszym czasie postaram sie dac zdjecie swojego silnika, moze ktos mi powie co to za cudo :)

Pzdr


[img]http://images20.fotosik.pl/187/f9e74c258eaf6dce.jpg[/img]

Nie wazne czym, wazne jak.

Awatar użytkownika
Łyskacz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 519
Rejestracja: sob maja 21, 2005 08:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łyskacz » sob cze 09, 2007 08:18

Techniacz pisze:ale wg mechanika to musi byc jakis inny
no bardzo możliwe że ktoś zrobił jakąś przekładke.. Pogadaj z kolega KamilW on zna sie na rzeczy i robi swapy na fiatowskie gaźniki podobno bezproblemowo zachowuja sie w golfach.


Był Mk2 1,6 LPG 88r. Sprzedany śmiga dalej :)
Jest Renault Megane Coupe <---- sprzedałem tą pomyłkę
Mk2 1,6 D <---- sprzedany śmiga dalej
Jest octavia 1,9 Tdi ASV
Clio mk4 1,2 Limited (fajny bo nowy i na gwarancji) ;]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 395 gości