Obrotomierz golf 2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

phiugama

Obrotomierz golf 2

Post autor: phiugama » wt maja 03, 2005 12:49

Posiadam wskaźniki prędkościomierz i zegarek analogowy. Całość ponoć na jedna wtyczkę. Czy jest możliwe i jak to zrobić aby zaadoptować licznik z prędkościomierzem i zegarkiem na LCD na 2 wtyczki. Jeśli to możliwe to proszę o jakieś informacje. Jakie funkcje tego będą działały a jakie nie, bo ten na dwie wtyki to już sprawa komputera MFA a ja w swoim 1,3 z silnikiem na wielopunktowym wtrysku raczej nie mam, albo nie wiem o jego istnieniu.



Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » wt maja 03, 2005 21:25

Tak od początku: jak masz na jeden wtyk a chcesz założyć na dwa to będzie troszkę roboty :(

Napisz który masz rok auta i gdzie masz włączanie czterech migaczy (awaryjnych) - na konsoli środkowej czy na kierownicy.

Jak wiesz, to możesz podać przełożenie licznika tego na dwa wtyki, bo może nie pasować do 1.3 - a to następne przeróbki.


FORD
Fix Or Repair Daily

Awatar użytkownika
hyper74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: sob kwie 02, 2005 21:51
Lokalizacja: Bukowiec

Post autor: hyper74 » śr maja 04, 2005 14:09

podpinam się ja też chciałbym wiedzieć jak to zrobić >>>> heheheh ja mam awaryjne w za kierownicą a mam golfa z listopada 1990 roku 1.6 na monopunktowym wtrysku paliwa... czekam i słucham a raczej czytam...


...Nie jeździj szybciej niż twój anioł stróż potrafi latać...

Sylvo23

Post autor: Sylvo23 » śr maja 04, 2005 16:43

odradzam tego pomysłu ze zmiana wtyczek kup zegaty z pbrotomierzem, rozkrec swoje wyciag zegarem(odłącz), daj na jego miejsce obrotomierz i problem zgłowy



yoland

Post autor: yoland » śr maja 04, 2005 21:30

A można zamiast zegara włożyć obrotomierz np. od opla kadeta-takowy posiadam i się nad tym zastanawiam :crazy:
Czy trzeba robic oprócz wymiany jakieś przeróbki elektroniczne?
Pozdrawiam :pub:



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » śr maja 04, 2005 23:41

Ja wrzucilem w miejsce zegara obrotek z poloneza plusa i wszysko gra.Nawet dosc poprawnie wskazuje.Mysle wiec ze z oplowskim tez nie bedzie problemu.Jedynie spasowanie go w deske moze przyspozyc troche problemu.Pozdro...


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

yoland

Post autor: yoland » czw maja 05, 2005 16:15

Marek 81l pisze:Ja wrzucilem w miejsce zegara obrotek z poloneza plusa i wszysko gra.Nawet dosc poprawnie wskazuje.Mysle wiec ze z oplowskim tez nie bedzie problemu.Jedynie spasowanie go w deske moze przyspozyc troche problemu.Pozdro...
Czy byłbyś uprzejmy zdradzić mi jak podłączyć taki obrotomierz-z tyłu zauważyłem na nim trzy śrubki, do których należy podpiąć przewody-domniemam, że jeden od cewki (ale który :blush: ), drui do minusa-nie wiem czy do akumulatora? A trzeci...? :otepienie:
Będę mooocno wdzięczny za podpowiedź-pozdr :pub:



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » czw maja 05, 2005 21:57

Jezeli na obrotku masz opisane to w desce jest bezproblemowo.+ jak i - zostaja po zegarze.ja to tam sie własnie podpiołem choc jest tego jeden ujemny skutek.Obrotek jest wciaz pod napieciem 12V.Mozesz go tez podpiąc pod jakikolwiek + po zapłonie np:w skrzynce bezpieczników.A masa gdzie Ci bedzie najlepiej.Pozdro...


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » czw maja 05, 2005 21:59

Jezeli na obrotku masz opisane to w desce jest bezproblemowo.+ jak i - zostaja po zegarze.ja to tam sie własnie podpiołem choc jest tego jeden ujemny skutek.Obrotek jest wciaz pod napieciem 12V.Mozesz go tez podpiąc pod jakikolwiek + po zapłonie np:w skrzynce bezpieczników.A masa gdzie Ci bedzie najlepiej.Pozdro...


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

yoland

Post autor: yoland » pt maja 06, 2005 16:22

Marek 81l pisze:Jezeli na obrotku masz opisane to w desce jest bezproblemowo.+ jak i - zostaja po zegarze.ja to tam sie własnie podpiołem choc jest tego jeden ujemny skutek.Obrotek jest wciaz pod napieciem 12V.Mozesz go tez podpiąc pod jakikolwiek + po zapłonie np:w skrzynce bezpieczników.A masa gdzie Ci bedzie najlepiej.Pozdro...
Dziękuję Marek 81l ale napisz proszę do którego zacisku na cewce mam podłączyć przewód by zczytywał impulsy-a może do czegoś innego trzeba-odpisz proszę jak to zrobiłeś-powiem szczerze :bigok: jestem w tym zielony-pozdr. :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości