Obrotomierz golf 2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Obrotomierz golf 2
Posiadam wskaźniki prędkościomierz i zegarek analogowy. Całość ponoć na jedna wtyczkę. Czy jest możliwe i jak to zrobić aby zaadoptować licznik z prędkościomierzem i zegarkiem na LCD na 2 wtyczki. Jeśli to możliwe to proszę o jakieś informacje. Jakie funkcje tego będą działały a jakie nie, bo ten na dwie wtyki to już sprawa komputera MFA a ja w swoim 1,3 z silnikiem na wielopunktowym wtrysku raczej nie mam, albo nie wiem o jego istnieniu.
Tak od początku: jak masz na jeden wtyk a chcesz założyć na dwa to będzie troszkę roboty 
Napisz który masz rok auta i gdzie masz włączanie czterech migaczy (awaryjnych) - na konsoli środkowej czy na kierownicy.
Jak wiesz, to możesz podać przełożenie licznika tego na dwa wtyki, bo może nie pasować do 1.3 - a to następne przeróbki.

Napisz który masz rok auta i gdzie masz włączanie czterech migaczy (awaryjnych) - na konsoli środkowej czy na kierownicy.
Jak wiesz, to możesz podać przełożenie licznika tego na dwa wtyki, bo może nie pasować do 1.3 - a to następne przeróbki.
FORD
Fix Or Repair Daily
Fix Or Repair Daily
Ja wrzucilem w miejsce zegara obrotek z poloneza plusa i wszysko gra.Nawet dosc poprawnie wskazuje.Mysle wiec ze z oplowskim tez nie bedzie problemu.Jedynie spasowanie go w deske moze przyspozyc troche problemu.Pozdro...
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Czy byłbyś uprzejmy zdradzić mi jak podłączyć taki obrotomierz-z tyłu zauważyłem na nim trzy śrubki, do których należy podpiąć przewody-domniemam, że jeden od cewki (ale któryMarek 81l pisze:Ja wrzucilem w miejsce zegara obrotek z poloneza plusa i wszysko gra.Nawet dosc poprawnie wskazuje.Mysle wiec ze z oplowskim tez nie bedzie problemu.Jedynie spasowanie go w deske moze przyspozyc troche problemu.Pozdro...


Będę mooocno wdzięczny za podpowiedź-pozdr

Jezeli na obrotku masz opisane to w desce jest bezproblemowo.+ jak i - zostaja po zegarze.ja to tam sie własnie podpiołem choc jest tego jeden ujemny skutek.Obrotek jest wciaz pod napieciem 12V.Mozesz go tez podpiąc pod jakikolwiek + po zapłonie np:w skrzynce bezpieczników.A masa gdzie Ci bedzie najlepiej.Pozdro...
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Jezeli na obrotku masz opisane to w desce jest bezproblemowo.+ jak i - zostaja po zegarze.ja to tam sie własnie podpiołem choc jest tego jeden ujemny skutek.Obrotek jest wciaz pod napieciem 12V.Mozesz go tez podpiąc pod jakikolwiek + po zapłonie np:w skrzynce bezpieczników.A masa gdzie Ci bedzie najlepiej.Pozdro...
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
Dziękuję Marek 81l ale napisz proszę do którego zacisku na cewce mam podłączyć przewód by zczytywał impulsy-a może do czegoś innego trzeba-odpisz proszę jak to zrobiłeś-powiem szczerzeMarek 81l pisze:Jezeli na obrotku masz opisane to w desce jest bezproblemowo.+ jak i - zostaja po zegarze.ja to tam sie własnie podpiołem choc jest tego jeden ujemny skutek.Obrotek jest wciaz pod napieciem 12V.Mozesz go tez podpiąc pod jakikolwiek + po zapłonie np:w skrzynce bezpieczników.A masa gdzie Ci bedzie najlepiej.Pozdro...


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości