witam koledzy coś mi świruje golfik, nagrałem filmik na postoju ale to sama mi sie dzieje w czasie jazdy ale oczywiście bez biegu na luzie. Dodaje gaz ale obroty od razu nie spadają
[youtube][/youtube]
Był Golf MK II 1,6 PN teraz Golf MK III 1,8 GT
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
w takich przpadkach silniczek krokowy na 100% przeczyscić wystarczy to on jest odpowiedzialny za stabilizacje biegu jałowego zwłaszcza kiedy schodzi z wysokich obrotów u ciebie sie zacina !!!i przepustnica nie dochodzi do punktu 0
dziękuje dziejo a dużo to jest roboty?? czy dam rade zrobić to w niedziele czy poczekać do poniedziałku??
Był Golf MK II 1,6 PN teraz Golf MK III 1,8 GT
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
zrobisz to bez problemu nawet dzisiaj musisz go jedynie odkręcić z monowtrysku jest na samym przodzie z wtyczka
[ Dodano: Sob Cze 02, 2007 20:44 ]
ale poczytaj sobie jest tu z awarte wiele info na temat krokowca i nie tylko http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
Jacenty85 pisze:Możliwe że silniczek krokowy, kiedy czyszczenie lub wymiana nie pomoże podobnie wygląda objaw uszkodzonego TPSa.
a co to jest TPSa
Był Golf MK II 1,6 PN teraz Golf MK III 1,8 GT
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]
koledzy sympatyczni mnie tez świrują obroty, podejrzewam ze to krokowy ale szukam potwierdzenia. Po odpaleniu wszystko ok ale gdy dodam gazu obroty zaczynają skakać niemożliwie, gdy puszczam gaz obroty sie stabilizują -rzecz dzieje się na benzynie, a gdy przełącze na gaz wszystko jest oko.
mam identycznie
krokowiec wymieniony
TPS był podmieniany na sprawny
(błedy w kompie pokasowane )
i dalej jest tak samo
i na gazie i na benie
i co dziwne
ostatnio czasami zdarza się że obroty spadaja bardzo ładnie ale tylko czasami mi już brak pomysłow na ten problem
[ Dodano: Nie 03 Cze, 2007 ]
TPS- czujnik połozenia przepustnicy
on mówi kompowi czy silnik jest pod obciążeniem czy nie
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
TPS do gazu jeśli masz emulator też jest konieczny. A do kol. marek2907. Kiedyś do mnie pisaleś i to co mi podałeś wskazuje ze masz walnietą sondę lub źle działający emulator od gazu. Przecież sam napisałeś że działa Ci w małym zakresie, prawie nie zmienia napięcia. Z tym, że u Ciebie winny może być emulator od sondy i to zadanie dla gaziarza. W tym kierunku proponuje iść.
szukalem ale nie znalazlem wiec moze ktos pomoze
potrzebuje blizszych info jak sie zabrac za czyszczenie silniczka krokowego bo mam podobny problem
bede wdzieczny za pomoc
Wielu trzyma się uparcie raz obranej drogi, lecz tylko nieliczni dążą konsekwentnie do swego celu.-- Friedrich Nietzsche
koledzy pomocy wyczyściłem ten krokowy choć tam za dużo nie było do czyszczenia, ale po złożeniu mam nastepny problem samochód tzn obroty tak jak by na ssaniu były, czy jutro ma znowy to rozbierać Czy ja moglem sobie pokręcić tą przekładnią slimakową może to jest przyczyna tego:( przedstawiam filmik
[youtube][/youtube]
Był Golf MK II 1,6 PN teraz Golf MK III 1,8 GT
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images22.fotosik.pl/117/f835b50dffc9476a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images21.fotosik.pl/28/f649346d0807a928.jpg[/img][/url]