problemy z gazem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gexxa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 21:20

problemy z gazem

Post autor: gexxa » czw maja 05, 2005 22:45

Czy ktos jest w stanie mi to wytłumaczyć że autko chodzi na gazie (MK1) w porządku ,w serwisie po przegladzie instalacji stwierdzono że wszystko jest OK! A np. wsiadam do auta rozgrzanego a on nie chce mi palic na gazie.( zapalam na benzynie potem wypalanie i przełączam na gaz a on od razu gaśnie tak jakby nie dostawał paliwa) Na drugi dzień chcę jechać do serwisu a autko z rana bez problemu chodzi na gazie. I tak co jakis czas się dzieje, na benzynie jest OK. Co to może być W serwisie cos napomykali o chłodnicy ale nie wiem czy to może mieć z tym wspólnego. I jeszcze jedno podobno powyzej -18C celsjusza auto powinno bez problemu zapalać na gazie a mnie nie zapala bo niby coś jest z elektryką.(wymieniłem cewkę,swiece,akumulator itd.) Czekam na odpowiedz!!!!



Krystek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob mar 12, 2005 17:29
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Krystek » czw maja 05, 2005 23:22

jezeli wspominali ochłodnicy to sprawdz czy parownik sie grzeje razem z silnikem



gexxa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 21:20

Post autor: gexxa » czw maja 05, 2005 23:25

przepraszam bardzo ale jestem laikiem w tych sprawach i ale co chodzi z tym parownikiem????? ps.i co to jest ten parownik???



Awatar użytkownika
mar_tec
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 16:03
Lokalizacja: GDAŃSK

Post autor: mar_tec » pt maja 06, 2005 09:20

JAK SAMA NAZWA MÓWI, TO MUSI SIE COS PAROWAĆ.
WIEC OTWIERASZ MASKĘ I PATRZYSZ GDZIE I CO SIE PARUJE I SPRAWDZASZ CZY JEST CIEPŁE TAK JAK SILNIK. (SKORO SIĘ PARUJE TO POWINNO BYĆ CIEPŁE JAK SILNIK, W PRZECIWNYM RAZIE JAK NIE BĘDZIE PAROWANIA - NIE ZNAJDZIESZ PAROWNIKA).










P.S. TO W RAMACH ZARTU


Ja tez mam problem z gazem. Jak zimny odpala bez problemu. Jak przejadę się nim np. do sklepu jakies 500 metrów wyłącze zapłon.
Po powrocie musze nim kręcić i kręcic za nim odpali. Dzieje sie tak jak jest niedostatecznie ciepły. Bo jak jest zimny to pali cacko.



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » pt maja 06, 2005 10:59

Krystek pisze:jezeli wspominali ochłodnicy to sprawdz czy parownik sie grzeje razem z silnikem
Patrz na obrazek:
To jest parownik, twoj moze byc nieco inny ale napewno bedzie podobny do tego. To musi byc cieple (lub nawet gorące) ale dopiero jak sie nagrzeje silnik. Parownik odpowiada za przejscie gazu ze stanu cieklego w lotny (odparowanie).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Volkswagen - da weiss man, was man hat.


___________________________________

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » pt maja 06, 2005 11:27

pfuj......brc :crazy: hmm.....
może zalewa swiece gazem i ciężko odpala na lpg...
hmmm.....


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

gexxa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 21:20

Post autor: gexxa » pt maja 06, 2005 16:34

sprawdzałem ten parownik i jest gorący a auto na gazie nie chce odpalić, jak przekręce kluczyk to raz zaskoczy a potem mogę kręcic do upadłego no i pozostaje benzyna i tak w kółko.



Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » pt maja 06, 2005 17:05

heh.....może cewka nie odbija jak dostaje prąd przy parowniku lub zaworze przy filterku.....albo czasem jest tak, że sworzeń cewki blokuje się w tulejce (bo jest spasowany) i czasem trzeba minimalnie rozwiercić... bo sie niby wyrabia i czasem blokujebo sie zaklinuje.....
Amoże mrozi we wstępnej fazie?? hmm...


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

gexxa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 21:20

Post autor: gexxa » pt maja 06, 2005 17:15

Dobra myśl z ta cewką ale jedno pytanie czy ta cewka będzie tylko wpływać na gaz bo na benzynie auto chodzi bez problemu. W serwisie gazowym powiedzieli że to może być wina elektryki. Ja juz sam nie wiem co jest z tym autem.



Awatar użytkownika
kadet
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: pt mar 25, 2005 19:11
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: kadet » pt maja 06, 2005 17:44

vwmadison pisze:pfuj......brc :crazy: hmm.....
może zalewa swiece gazem i ciężko odpala na lpg...
hmmm.....
hmm masz cos przeciwko brc?? bo sam chce zalozyc instalacje i to wlasnie BRC (chyba najpopularniejsze teraz sa)



Krystek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: sob mar 12, 2005 17:29
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: Krystek » pt maja 06, 2005 18:18

gexa mialem kiedys to samo jak zimny odpalal bez problemu jak lekko rozgrzany nawet goracy ciężko jak masz reczne przełączanie to w momencie kiedy zaskoczy a nie odpali wyłącz gaz na zero i kreć dalej odpali na tym co sobie juz pociągnął inaczej caly czas ciągnie gaz i sie zalewa jak odpali to przełącz na gaz i po problemie mozesz miec za bardzo rozkrecony zawór na weżu za duza dawka gazu napewno podziala



gexxa
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 21:20

Post autor: gexxa » pt maja 06, 2005 20:34

Dzięki za podpowiedź jutro rano tak będę próbował, zobaczymy co z tego będzie. (mały problem-z rana jak jest zimny to tylko raz przez 3 miesiące mi zapalił na gazie a tak muszę odpalać na benzynie, a przełączanie mam ręczne)



Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » pt maja 06, 2005 20:48

gexxa pisze:Dobra myśl z ta cewką ale jedno pytanie czy ta cewka będzie tylko wpływać na gaz bo na benzynie auto chodzi bez problemu. W serwisie gazowym powiedzieli że to może być wina elektryki. Ja juz sam nie wiem co jest z tym autem.
Naturalnie, że tylko będzie wpływac na gaz!! bo cewka jest od gazu....






hmm masz cos przeciwko brc?? bo sam chce zalozyc instalacje i to wlasnie BRC (chyba najpopularniejsze teraz sa)


Polecam raczej Lovato lub L. Renzo. BRC -- hmmm .własnie najpopularniejsze i co za tym idzie tansze....Pomysl o Lovato....zawsze prostsze konstrukcje sa najlepsze....u nas gaz różnej jakości a widziałem padniete BRC...a w/w to dłuuugo pochodzą.....to taka moja opinia...ale wybierz lepsze...A [po 2 gie to zestaw naprawczy (np. po przejechaniu ok 100.000 km) do Lovato i LR zrobisz tak , że nie ma róznicy między nowym a po zestawie.. a w BRC to tylko zależy od niebios....ruletka.
Znasz to powiedzenie ubogich??? "nie stac mnie na złej jakości rzeczy" - bo lepiej kupić coś drożej i miec bezawaryjnie kilka lat, niz kupowac g... i ciągle dokładać... YTo stara prawda a jakże często niestosowana....


gexxa Wysłany: Pią Maj 06, 2005 20:34 Temat postu:

--------------------------------------------------------------------------------

Dzięki za podpowiedź jutro rano tak będę próbował, zobaczymy co z tego będzie. (mały problem-z rana jak jest zimny to tylko raz przez 3 miesiące mi zapalił na gazie a tak muszę odpalać na benzynie, a przełączanie mam ręczne)


patrz [1.6 PN]czy zawsze po przełączeniu na gaz poszarpuje<<< może cos sie zapchało....


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Jacek702

Post autor: Jacek702 » pt maja 06, 2005 21:07

u mnie podobnie . tzn. staniesz, odpalasz za 1 min. to trzeba kręcić dłużej, a odpalasz za 30 min. pali na rys !



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 88 gości