Jak zbudowany jest filtr powietrza?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
daro-driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
Lokalizacja: Kingsajz.
Kontakt:

Jak zbudowany jest filtr powietrza?

Post autor: daro-driver » sob cze 02, 2007 17:07

Mam pytanko odnośnie budowy filtra powietrza,czy w górnej połowie (zdejmowanej) powinna się znajdowac w środku rurka z jednej strony zwężająca się jest ona wyjmowalna proszę o podpowiedż gdyż niewiem czy powinna się tam znajdowac.
Ostatnio zmieniony sob cze 02, 2007 17:16 przez daro-driver, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » sob cze 02, 2007 17:10

?????????????????

Może jakieś bliższe dane o silniku?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
daro-driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
Lokalizacja: Kingsajz.
Kontakt:

Post autor: daro-driver » sob cze 02, 2007 22:25

zodiak pisze:?????????????????

Może jakieś bliższe dane o silniku?

silnik 1.8 AAM,narazie niemogę zapodac fotek może jutro może ktoś się orientuje czy ta rurka powinna się tam znajdowac czy to może ten sławny trik gazowników ze zwężką tyle się o tym naczytałem że byc może że niepowinno tam jej byc :crazy:



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » sob cze 02, 2007 22:32

no nie powinno tam byc żadnej rurki zweżającej...



Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » sob cze 02, 2007 22:39

otóż jest taka rurka w górnej obudowie od spodu,jakoś super zwężająca to ona nie jest,ale zawsze,wywal tą rurke i wywal tez tą taką fajkę co idzie od filtra do błotnika,tam to jest dopiero zwężenie :bigok:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » sob cze 02, 2007 23:05

Tak i wywal obudowe filtra i filtr, będzie fura lżejsza. Ci co piszą powyżej pewnie nie wiedzą do czego to służy, a więc ta rurka niby zwężająca ma za zadanie przyspieszyć bieg powietrza w dolocie, wyjęcie jej niby nic nie zmieni, ale helmut nie bez przyczyny ją tam umieścił.


VR6 + STAG 300

Awatar użytkownika
MaRcIN-R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: czw maja 24, 2007 23:11
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaRcIN-R » sob cze 02, 2007 23:08

ta rurka to nie zaden trik seryjnie w golfach 3 z 1,8 cm3 są na 100% takie rurki to jest coś w rodzaju zwężki venturiego :bajer:
ale w tym miejscu to bez sęsu zrób tak jak kolega wyrzej napisał dobrze mówi :D



Awatar użytkownika
daro-driver
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: czw maja 25, 2006 18:36
Lokalizacja: Kingsajz.
Kontakt:

Post autor: daro-driver » sob cze 02, 2007 23:17

andrew19_86 pisze:otóż jest taka rurka w górnej obudowie od spodu,jakoś super zwężająca to ona nie jest,ale zawsze,wywal tą rurke i wywal tez tą taką fajkę co idzie od filtra do błotnika,tam to jest dopiero zwężenie :bigok:
To znaczy że jest ona seryjnie w filtrze powietrza? czy wywalenie jej i tej pod błotnikiem coś polepszy?,narazie zblokowałem dopływ ciepłego powietrza i jest wyrażna poprawa nurtuje mnie natomiast usunięcie tej zwężki.



stempel72
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: pt mar 24, 2006 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: stempel72 » sob cze 02, 2007 23:38

Wyjmij zwężkę - pojeżdzij, załóż zwężkę - pojeżdzij i napisz czy czujesz różnice. Jeżeli masz MFA to zwróć uwagę na wskazania zużycia paliwa.


Dodam jeszcze że zwężka powoduje również właściwy poziom podciśnienia w kolektorze, a tym samym zapewnia prawidłową pracę urządzeń sterowanych podciśnieniem np. reg. ciśnienia paliwa itp.


VR6 + STAG 300

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 158 gości