filtr oleju filtron ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mikil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 23:24
Kontakt:

filtr oleju filtron ???

Post autor: mikil » czw maja 05, 2005 10:14

zakladal ktos tej marki filtr gdzies w forum wyczytalem ze moga byc potem problemy z cisnieniem oleju czy to prawda??? :hmm:


.zycie to surfing wiec nie boj sie fal.


..:: VW VENTO 1.8 GL ::..

... pozdro mikil ...

siedlu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: wt gru 14, 2004 15:06
Lokalizacja: warszawa/bielany
Kontakt:

Post autor: siedlu » czw maja 05, 2005 10:25

szczerze mówiąc założyłem taki filtr jakieś 2000km temu i nie widac jakiś niepokojących oznak, wszystko ładnie i równo chodzi, z ciśnieniem problemów nie ma, poziom trzyma, ja osobiscie złego powiedzieć nie moge (w poprzednim autku też filtrony miałem)


"Bunkrów nie ma, ale też jest zajebiście!"

mk2 1,6 '88 Manhatan :D

Awatar użytkownika
vwmadison
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: czw mar 03, 2005 15:56
Lokalizacja: (ten swąd) - Łódź/Zgierz
Kontakt:

Post autor: vwmadison » czw maja 05, 2005 10:27

Też wrzuciłem (a raczej mi włożyli) filtrona filtr oleju ok 300 km temu i jest ok. Filtron to dobra marka i chyba by g....a nie sprzedawali..
A konstrukcja taka sama jak wszystkich.......


[size=150][color=blau][b]powered by VW greenpower[/b][/color][/size]

[size=167][color=red][b] mój golf - 19 lat w dobrym tonie......[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
king66
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: pt lis 26, 2004 11:56
Lokalizacja: chełmno, kuj-pom
Kontakt:

Post autor: king66 » czw maja 05, 2005 10:50

u mnie nie bylo problemow z filtronami
specjalnych roznic nie zauwazylem miedzy np FRAMem


tak naprawdę to tylko M-B W114280CE albo carrera911 72' ...oba mnie kręcą (MB, VAG, PORSCHE... reszta to podróba)

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » czw maja 05, 2005 11:06

Napisze wam o co chodzi z tymi filtrami. Otuż niektórzy sprzedawcy jak już nie mają filtrów do vw to zakładają filtry od fergusonów, które mają inną siłę sprężyny w filtrze przez co mniej oleju jest przefiltrowane. Dlatego najlepiej w katalogu patrzeć co nam podaje sprzedawca. Filtr do fergusona jest tańszy o 8zł, i niczym się więcej nie różni od właściwego.



Awatar użytkownika
vwmarian
czarny szatannnnnnnn
czarny szatannnnnnnn
Posty: 33
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:13
Lokalizacja: Kutno
Kontakt:

moze

Post autor: vwmarian » czw maja 05, 2005 11:07

kto na siakis wadliwy trafil :) niema z nimi problemow zadnyc spokojnie ozesz na nich jezdzic[zlosnik] tez na takich latam :bigok:


Mk II 2,0 GTI 16V (Czarnuch)
Audi 80 B2 quattro GTE

Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » czw maja 05, 2005 11:31

Jak mi wymieniali to dla mechanikow najwazniejsze bylo zeby dal sie wkrecic. Czyli zeby gwint pasowal. Fakt, byl troche wiekszy. Ale nie sprzedawali tam czesci do ciagnikow tylko do samochodow.


Pozdrawiam,
Piotrek

Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » czw maja 05, 2005 11:48

Ja tez mam filtr oleju Filtrona i wszystko jest ok.



Awatar użytkownika
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 900
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Post autor: DamianCU » czw maja 05, 2005 12:08

Jezeli nie chcesz zakładać orginalnego VW to filtron jest najlepszym wyborem :grin:



Mariusz D.
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: śr sty 05, 2005 17:25
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Mariusz D. » czw maja 05, 2005 12:20

Witam, moje dwa golfy diesle smigaja na filtronach, wszystkie moje poprzednie samochody tez, rodzicow polonez, octavia i fabia tez smigaja na filtronach juz kilka dobrych lat i nic sie nie dzieje, tylko sa jakies 2 razy tansze niz oryginal a przeciez to to samo prawda? Filtron posiada wszystkie potrzebne znaki ISO itd, a oryginalne filtry sa robione sami zobaczcie gdzie, ( chiny, tajwan itd), mysle ze Polacy robia lepiej co????



Awatar użytkownika
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 900
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Post autor: DamianCU » czw maja 05, 2005 12:30

Dokładnie!! :grin: Na filtrach spokojnie można oszczedzic i zawsze wybieram filtron :bajer:



Awatar użytkownika
mikil
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: sob wrz 25, 2004 23:24
Kontakt:

Post autor: mikil » czw maja 05, 2005 12:52

no wiem ja tez zamierzam sie przezucic na filtrona tylko tak jak wyzej pisalem zadziwilo mnie to ze ktos kiedys napisal ze ma problemy z cisnieniem oleju wlasnie przez filtrona

stronke maja fajna i wszystko ladnie opisane jak i co a pozatym nie wiem czy filtron to jeszcze polska marka czy czasem nie wykupil jeje jakis zachodni koncern
dzieki za wszystkie wypowiedzi i pozdro :crazy:


.zycie to surfing wiec nie boj sie fal.


..:: VW VENTO 1.8 GL ::..

... pozdro mikil ...

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw maja 05, 2005 12:56

mam filtrona i nie narzekam.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Sailor
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:12
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: Sailor » czw maja 05, 2005 14:02

Hej! Ja tez tak myslalem, ale zaczynam zmieniac zdanie po przeczytaniu kilku postow. Jakies 3000 km temu zmienilem olej z syntetyka, na polsyntetyk, i oczywiscie filtr z orginalu na filtrona, no i niby ok. Na ten dlugi weekend troche jezdzilem, auto rozgrzane bylo prawie caly czas i pojawily sie problemy z cisnieniem i brzeczkiem. Po dluzszej jezdzie (a wolno nie jezdze ;-) ) zapalala sie kontrolka jak auto bylo pod obciazeniem i obroty spadaly ponizej 2 tys. Jak jest zimny, na wolnych obrotach jak i podczas jazdy jest ok, sprawdzalem czujniki, sa wporzadku, wiec wnioskuje, ze zly olej lub filtr. Wczoraj na forum znalazlem posty o tych filtrach, zmienie i zobaczymy. Pozdrawiam!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 427 gości