problem z odpalaniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

palermos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt lut 13, 2007 19:58
Lokalizacja: Tychy

problem z odpalaniem

Post autor: palermos » pt cze 01, 2007 13:29

Golf 3 1.8 benzyna, komputer nie pokazuje żadnego błędu jednak jest problem z odpalaniem. Trzeba go trochę pokręcić żeby zapalił a na dodatek trzeba wiedzieć kiedy puścić kluczyk żeby załapał bo jak sie trzyma na odpalaniu to może tak kręcić az do braku prądu. Trochę lepiej jest gdy silniczek jest rozgrzany potrafi odpalić od strzału. Wymieniłem pompe paliwa, swiece, kable zapłonowe, aku i nadal to samo. Może ma ktoś jakiś pomysł ??



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt cze 01, 2007 13:36

palermos pisze:swiece, kable zapłonowe, aku
a co z cewka lub samym czujnikiem halla w aparxcie on własnie lubi płatać rózne figle cewka równiez



palermos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt lut 13, 2007 19:58
Lokalizacja: Tychy

Post autor: palermos » pt cze 01, 2007 13:43

Nie bardzo wiem jak je sprawdzić, ale na VAGu na wyłączonym silniku pokazyje bład halla ale to chyba normalne, na zapalonym jest wszystko OK. Jak sprawdzić ten czujnik i cewke ?
A przy odpalaniu silnik achowuje sie tak jak by benzyny nie było, nie szarpie tylko równo kreci, czasami jest jeszcze tak ze złapie i zaraz zgasnie i wtedy wiem ze przy nastepnym pokreceniu od razu odpali.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pt cze 01, 2007 13:46

palermos pisze:na VAGu na wyłączonym silniku pokazyje bład halla ale to chyba normalne
ok !!! cewke ??? no cóż najlepiej odłącz przewód od kopułki ale wtedy kiedy nie moze odpalic przyłóz do masy kręcąc rozrusznikiem przy sprawnej cewce powinna iść iskra na masę



palermos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: wt lut 13, 2007 19:58
Lokalizacja: Tychy

Post autor: palermos » pt cze 01, 2007 14:00

ale dlaczego tak by sie działo tylko po dłuższych postojach ? a moze to jest zwiazane z cisnieniem paliwa w weżykach, moze z jakiegos powodu wraca do zbiornika, choc pompa była wymieniana ale moze jeszcze cos innego jest za to odpowiedzialne. ktos jeszcze mówił zebym przeczyscił dysze wtrysku ale sam nie wiem.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt cze 01, 2007 16:15

palermos pisze: trzeba wiedzieć kiedy puścić kluczyk
dla mnie to uwalone styki w stacyjce, jak się rozgrzeją to jeszcze łapią.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 477 gości