Stukanie zawieszenia
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Stukanie zawieszenia
Witam!
Strasznie stuka mi zawieszenie w moim mk3 (wersja boston nie weim czy ma to jakieś znaczenie) i nie mam pojęcia czemu... Byłem na trzepakach i wszystko jest ok! Wymieniałem silentblocki, amortyzatory i nic... Co jeszcze? Czyżby to poduszki kolumny zawieszenia? Proszę poradźcie! Głównie wali przy poprzecznych nierównościach... Rozumiem, że Golfy są "szstywne" ale czy aż tak musi walić? Normalnie jakby amortyzator nie wychwytywał nierówności...
I jeszcze jedno Czy wie ktoś gdzie w Warszawie mogę dostać jakiś maty wygłuszające? Bo chciałęm sobie go troszkę wyciszyć w środku... No wiecie drzwi i może deskę zdejme i tam też bym wlożył...
Strasznie stuka mi zawieszenie w moim mk3 (wersja boston nie weim czy ma to jakieś znaczenie) i nie mam pojęcia czemu... Byłem na trzepakach i wszystko jest ok! Wymieniałem silentblocki, amortyzatory i nic... Co jeszcze? Czyżby to poduszki kolumny zawieszenia? Proszę poradźcie! Głównie wali przy poprzecznych nierównościach... Rozumiem, że Golfy są "szstywne" ale czy aż tak musi walić? Normalnie jakby amortyzator nie wychwytywał nierówności...
I jeszcze jedno Czy wie ktoś gdzie w Warszawie mogę dostać jakiś maty wygłuszające? Bo chciałęm sobie go troszkę wyciszyć w środku... No wiecie drzwi i może deskę zdejme i tam też bym wlożył...
Ostatnio zmieniony pt cze 01, 2007 02:30 przez damian-ppp, łącznie zmieniany 1 raz.
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
No właśnie chodzi o to, że wszystko tam wygląda na dobre... Słyszałem już opinie, że tak ma być, bo są sztywne... Ale nie wydaje mi się, że wszystkie Golfy tak walą... To odczucie jakby belka była przyspawana Normalnie jakby żadnej amortyzacji nie było... A może ktoś z Warszawy z forum mógłby mi to sprawdzić? Albo ktoś zna jakiegoś dobrego mechanika, który zająłby się moim Gelferem??
[ Dodano: 31 Maj 2007 17:04 ]
Chodzi o to, że tam praktycznie nic nie ma co by mogło walić...
[ Dodano: 31 Maj 2007 17:04 ]
Chodzi o to, że tam praktycznie nic nie ma co by mogło walić...
ja miałem takie stukanie cos w stylu jakby jakis pret sie obijał o zawieszenie. Było to po wymianie tylnej tuleji w wachaczu niestety mechanik niedość, że słabo dokrecił srube to nie wsadził takiej mniejszej tulejki wsrodek tej wiekszej...
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
- Przewodnik
- Ma gadane
- Posty: 228
- Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
ale ja mowilem o tuleji rozprezanej w tleji wahacza z przodu, z tylu masz tylko tuleje belki, po 1 na strone,chyba ze masz kombi to po 2 na strone, i z tylu specjalnie nic nie moze pasc, chyba ze masz stare amory i ci tuleje padly w nich .moze odboj amora padl.ale to 10zl kosztuje,ale kladlbym na tuleje belki, wtedy odglos powinien sie nasilac na poprzecznych nierownosciach,metaloczny odglosc albo gluchy walenia w bude, dosc upierdliwy
[ Dodano: 31 Maj 2007 20:46 ]
sam zmieinales amory czy ci jakis koles zmienial ? moze ktos tam czegos niedokrecil
[ Dodano: 31 Maj 2007 20:46 ]
sam zmieinales amory czy ci jakis koles zmienial ? moze ktos tam czegos niedokrecil
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
Z przodu jest naprawdę ok nie mogę tutaj nic zarzucić... Razem z ojcem zmienialiśmy i tuleje w belce i amorki.... Wszystko jest tam dokręcone itd... A może jednak coś z tymi tulejami? Bo to właśnie takie głuche walenie w budę (bardzo wkur******e ) Może mimo wymiany coś nie tak?
[ Dodano: 31 Maj 2007 21:13 ]
A może zna ktoś jakiegoś mechaniora w Wawie który przejżałby mi to zawieszonko i może znalazłby przyczynę...
[ Dodano: 31 Maj 2007 21:13 ]
A może zna ktoś jakiegoś mechaniora w Wawie który przejżałby mi to zawieszonko i może znalazłby przyczynę...
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pt mar 24, 2006 21:37
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kurcze nie uwierzycie, ale u kolegi w mk3 TDI zmagamy się ze stukiem metalicznym "nie wiadomo skąd" od prawie roku Jedynej rzeczy, której tam nie wymieniliśmy to: przekładnia kierownicza. A stuk jak był tak jest Nie pomogła wymiana poduszek silnikowych,przegubów wewnętrznych i zewnętrznych,sprężyn w amortyzatorach,amortyzatorów, łożysk na McPhersonie, wszystkich tulejek w wahaczach, sworzni, łączników stabilizatora. Pozostaje jeszcze jedna rzecz:albo są wybite gumy na trawersie (czyli te wewnętrzne gumy stabilizatora), albo na przekładni kierowniczej jest spory luz i stąd te stuki. Ręce opadają
- damian-ppp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: ndz mar 25, 2007 18:42
- Lokalizacja: Warszawa - Białołęka
No właśnie chyba będę musiał jechać gdzieś ale gdzie?? Macie może jakieś namiary na kogoś kumatego, kto by mi to sprawdził??
[ Dodano: 02 Cze 2007 21:35 ]
Witam!
Podczas dzisiejszej przjażdżki moim Golferem zauważyłem, że podczas jazdy prosto jak stręce delikatnie w lewo i odbije, to tył delikatnie mi wyjeżdza... Czy to może być wina tych tulei metalowo-gumowych? Czy jeśli one wylecą to takie właśnie efekty będą?
[ Dodano: 02 Cze 2007 21:35 ]
Witam!
Podczas dzisiejszej przjażdżki moim Golferem zauważyłem, że podczas jazdy prosto jak stręce delikatnie w lewo i odbije, to tył delikatnie mi wyjeżdza... Czy to może być wina tych tulei metalowo-gumowych? Czy jeśli one wylecą to takie właśnie efekty będą?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 154 gości