za niskie obroty i gasniecie przy zmianie biegow
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
za niskie obroty i gasniecie przy zmianie biegow
Witam!
tak jak w temacie obroty w moim goferku na cieplym silniku wahaja sie w granicach 650/700 obrotow, czasem zdarza sie tak ze gdy zmieniam bieg na wyzszy albo jak redukuje to sinlik gasnie :/ wtedy zaczyna szarpac tak jak bym go odpalal na pych i znowu chodzi. Czy jest mozliwosc w jakis sposob wyregulowania tych obrotow tak mniej wiecej do 900?
Z gory dziekuje i pozdrawiam KAM
tak jak w temacie obroty w moim goferku na cieplym silniku wahaja sie w granicach 650/700 obrotow, czasem zdarza sie tak ze gdy zmieniam bieg na wyzszy albo jak redukuje to sinlik gasnie :/ wtedy zaczyna szarpac tak jak bym go odpalal na pych i znowu chodzi. Czy jest mozliwosc w jakis sposob wyregulowania tych obrotow tak mniej wiecej do 900?
Z gory dziekuje i pozdrawiam KAM
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Obroty masz normalne. AEX ma obroty od 650-750. Pierwsze co zrobisz (żeby usunąć gaśnięcie) to sprawdzisz układ zapłonowy a ew. później wyczyść przepustnice i odczytaj błędy z kompa. Całkiem mozliwe że masz błąd czujnika halla lub za mocno przyspieszony zapłon. Wobec tego należy po wyczyszczeniu przepustnicy i odczytaniu błędów podpiąc się pod VAG i dokonać wprowadzenia nastawów podstawowych. Wcześniej należy przegrać nowy program. Po wpowadzeniu nastawów należy dokonać ustawienia zapłonu na 6 stopni w nastawach przy 1500 obrotach. Jesli uszkodzony będzie czujnik halla pokaże to komp lub nie...i to jest cały problem. Mogę Ci jednak zagwarantowac że jeśli kręciłes aparatem zapłonowym przy wylączonym silniku to uszkodziłeś G40 (czyli ten czujnik). Ale zanim weźmiesz się za niego sprawdż ustawienie zapłonu koniecznie przy pomocy kompa i lampy tak jak napisałem. Co do linki to musi być luźno bo inaczej będzie gasł i nie wprowadzisz nastawów do ECU. Sprawdż też czy czasem aparat nie złapał luzów na ośce.
Co do powietrza spod wtrysku to AEX jest wielopunktowy
Gdyby ciągnął powietrze spod przepustnicy to by obroty wzrosły do około 2000 tyś. Jeszcze jedno. Sprawdź zawór od pochałaniacza par paliwa i cewke kable oraz palec i kopułke.Wiec reasumując: Sprawdzasz to co napisałem (cewka, kable...) jak nie pomaga czyścisz przepustnice, zczytujesz błędy, adaptacja, ustawienie zaplonu i cieszysz się autem.
Co do powietrza spod wtrysku to AEX jest wielopunktowy
Gdyby ciągnął powietrze spod przepustnicy to by obroty wzrosły do około 2000 tyś. Jeszcze jedno. Sprawdź zawór od pochałaniacza par paliwa i cewke kable oraz palec i kopułke.Wiec reasumując: Sprawdzasz to co napisałem (cewka, kable...) jak nie pomaga czyścisz przepustnice, zczytujesz błędy, adaptacja, ustawienie zaplonu i cieszysz się autem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 307 gości