tłumik sportowy - problem co zrobić pomożcie :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
david_mis
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 159
Rejestracja: czw wrz 21, 2006 21:43
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: david_mis » śr maja 30, 2007 08:30

Chodzi mi ze calego kata nie wywalasz, tylko srodek, a tam wstawiasz rure albo strumienice


David

http://david88.fotosik.pl/albumy/66748.html
http://www.vwslask.pl/
http://forum.vwslask.pl/
[img]http://images14.fotosik.pl/72/a86f7413e130a1f2.jpg[/img]

Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 2RaZ » śr maja 30, 2007 10:04

david_mis pisze:Chodzi mi ze calego kata nie wywalasz, tylko srodek, a tam wstawiasz rure albo strumienice
Dokładnie, jak wywalisz całego kata to narazie nie ma problemu bo mozna posamrowac na stacjach kontroli ale to ma sie zmienic wiec lepiej obudowę zostawić!


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

haps
Forum Master
Forum Master
Posty: 1292
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 17:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: haps » śr maja 30, 2007 10:30

ale sa strumienice w obudowie katalizatora i jest po sprawie..:)) wiec nie trzeba zgnilej puszki z kata zostawiac, rozbierac ja, pozniej spawac itp...szkoda roboty...



Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

...

Post autor: 2RaZ » śr maja 30, 2007 12:05

haps pisze:ale sa strumienice w obudowie katalizatora i jest po sprawie..:)) wiec nie trzeba zgnilej puszki z kata zostawiac, rozbierac ja, pozniej spawac itp...szkoda roboty...
Pewnie że tak - to jest chyba najlepsze rozwiązanie :]


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Awatar użytkownika
Pinhead
Forum Master
Forum Master
Posty: 1746
Rejestracja: ndz lis 21, 2004 00:44

Post autor: Pinhead » śr maja 30, 2007 14:11

suselek82, Optymalne rozwiązanie to nie strumienica tylko zwykła rura. A przeglądy jeździć podbijać na ul.Cystersów do diagnostów z Poczty Polskiej. Bez "smarowania" przejdziesz przegląd jeśli skład spalin nie przekracza normy dla silników bez katalizatora. Wczoraj tam przegląd robiłem a też katalizatora nie mam :)


=-Pinhead-=

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 349 gości