waz od puszki filtra powietrza w dół silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
cylinder
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw gru 28, 2006 13:11

waz od puszki filtra powietrza w dół silnika

Post autor: cylinder » pn maja 28, 2007 19:56

waz który łączy puszke filtra powietrza z komorom silnika przetarł sie ocierajac o inne weze, zakleiłem izolacja, ale to tylko było na krótka mete dzisiaj zauwazyłem ze waz pek całkowicie. moje pytanie brzmi: jak sie sciaga ten waz przy silniku na dole pod obudowa filtra, jest jakies zabespieczenie, niechce czegos zniszczyc, wiec wole zapytac, moze ktos juz to wymieniał i ma doswiadczenie.



greg

Post autor: greg » wt maja 29, 2007 09:59

możesz wyjaśnic na rysunku lub fotce o co ci chodzi?
Obrazek Obrazek



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » wt maja 29, 2007 11:00

GREG on ma taką puszkę jak my prostokątną wię raczej mu chodzi o ODMĘ bo puszka później jest osadzona na przepustnicy więc chyba idzie o ten z lewej strony filtraObrazek



Awatar użytkownika
cylinder
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw gru 28, 2006 13:11

Post autor: cylinder » wt maja 29, 2007 11:51

tak jam mówi pszczyna o ten waz co idzie z lewej strony w dół. zaraz wrzuce fotki.

[ Dodano: 29 Maj 2007 12:20 ]
fotki:to ten biały z lewej.

Obrazek

a to jego koniec:

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » wt maja 29, 2007 12:53

No to jest odpowietrzenie skrzyni korbowej TZW odma , ja mam 16 /16V i ten wąż ma inne zakończenie -zgrubienie[kołnierz] który dochodzi do silnika a dalsza część węża jest wepchana na siłę.[chyba]
Proponuję odciąć tuż za dziurą aby coś węża pozostało i dołożyć inny lecz wytrzymały na temperatury najszybciej w sklepie z częściami do fiata
Zaś z tego co widzę to u ciebie wąż wchodzi na plastikową obejmę i dopiero jest zamocowany do silnika zdjęcie nr.-2 0010 pokazuje białą strzałkę <<<<<w tym miejscu zazwyczaj stosuje się zacisk[ciband] weź śrubokręt trochę podważ bo będzie zapieczony i zdejmuj :bigok: POWODZENIA



Awatar użytkownika
cylinder
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 904
Rejestracja: czw gru 28, 2006 13:11

Post autor: cylinder » wt maja 29, 2007 13:00

a nie mozna sciagnac całego kołnierza. ja próbowałem to krecic w lewo i w prawo i ani drgnie, moze to rzeczywiscie jest na wcisk.



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » wt maja 29, 2007 14:16

Powinna zejść sama guma



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 148 gości