RPek i max predkosc - 4 tys obrotow i nie idzie wyzej

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn maja 28, 2007 12:11

ja ostatnio dokrecilem na PB do obrotow 4,5 tys
Licznik mi wskazywal jakies 180 ,ale po przeliczeniu kalkulatorem wyszloz e ok 170 w sumie było. Ja sobie tłumaczy tym ze mam szerokie oponki 195/45/15 i troszke go trzymaly jeszcze , no i ta zwezka w dolocie przez mikser. A na gazie lepiej nie mowic , 170 liczikowe jak bedzie to jest juz niezle. Kiedys mialem rozrzad przestawiony to nie uwierzycie mi moze ale na 4 biegu na LPG mialem licznikowe 190 w trzy osoby. Pozniej zmienilem pasek i juz dobrze na znaki, teraz jezdze jak dieslem , doł ma mocny a pozniej od 4 tys to juz na 4 biegu nie jedzie tak zwawo.I jeszcze jedno , czuje ze jak mu wcisne do dechy to on zwalnia, a minimalnie puszcze pedał gazu to jeszcze minimalnie przyspiesza, zaczarowany samochod ten RPek


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pn maja 28, 2007 12:56

Jak sprawna instalka to i RP na LPG idzie jak na benzynie (jeżeli chodzi o max prędkość)


Obrazek

Awatar użytkownika
Superbeasto
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: ndz maja 20, 2007 19:42
Lokalizacja: Busko-Zdrój
Kontakt:

Post autor: Superbeasto » pn maja 28, 2007 17:22

TheGwiazdor pisze:Jak sprawna instalka to i RP na LPG idzie jak na benzynie (jeżeli chodzi o max prędkość)

jaką tę prędkość MaX wycisneliście? bo ja już nie wiem, czy przyczyn szukać w silniku, czy w skrzyni? co do oznaczeń skrzyni, to jest tylko "4", i dalej miejsce puste... TheGwiazdor moze rzeczywiscie, kiedyś sie sprawdzimy i porównamy, czy ten mój jest aż taki zły, czy tylko ja tak marudze? :bajer:


viewtopic.php?f=87&t=291120 czego nie było w tym aucie... eh.

DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » pn maja 28, 2007 19:43

w idzieliscie jak jedzi RPek an skrzyni 4 o oznaczeniu GC?? zapraszam do łodzi to wam pokarze:)
do 200 smiga jak zaczarowany, i koniec... ale te 200 to i tak zawrotna predkosc jak na polskie drogi... poprostu skrzynia 4 ma lepsze przełozenia i duzo lepiej RP wtedy jedzi...


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » pn maja 28, 2007 20:31

RP jest zbyt słaby żeby osiągnąć 200 i nie wiem jaką nawet skrzynie by miał



Dave Old School
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: pn cze 06, 2005 01:54
Lokalizacja: Tczew
Kontakt:

Post autor: Dave Old School » pn maja 28, 2007 21:08

mam 1,8 RP ze skrzynia AUG tak jak fabryka
przytargany z niemczech z przebiegiem 220 tysiecy
teraz przebieg 370 tysiecy
nigdy na gazie, nie bierze oleju
osiaga 190-200 km/h bez problemu, nie meczy sie ani nei potrzebuje dlugiej prostej do tego
obrotomierz, przy tej predkosci , wydaje mi sie ze wchodzi na czerwone pole juz
tutaj fotka na niskim profilu (195/45/14) jak sie ma relacja predkosc/obrotomierz
odcinki nie zauwazylem

Obrazek

jest jeszcze jedna sprawa co na poczattku bylo, golf nie wyciagal wiecej niz 150 km/h, okazalo sie ze jedna ze swiec nie byla dokrecona do konca , po dokreceniu jak reka odjal
pozdrawiam



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn maja 28, 2007 21:23

Dave Old School pisze:fotka na niskim profilu (195/45/14) jak sie ma relacja predkosc/obrotomierz
odcinki nie zauwazylem
Dave Old School, szału nie zrobiłes wcale, a licznik przy oponkach 14R195/45 zajebiście oszukuje , poniżej masz tabelke i rzeczywistą (prawdziwą) prędkośc jaka w tym momencie (patrz foto) miałeś, przy około 5700rpm (patrz obrotomierz) i oponach 14R195/45 oraz skrzyni AUG miałes dokładnie 174km/h , czyli standart dla RPka :

Obrazek


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn maja 28, 2007 21:24

Dave Old School, to ja mialem tak samo na 195/45/15 ale po obrotomiwrzu doszedlem ze mi zawyza predkosciomierz o ok 20 wiecej


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn maja 28, 2007 21:36

DroopS pisze:w idzieliscie jak jedzi RPek an skrzyni 4 o oznaczeniu GC?? zapraszam do łodzi to wam pokarze:)
do 200 smiga jak zaczarowany,
A nie słyszałes kolego że Vmax bierze sie z mocy silnika a nie przełożeń skrzyni ???? Jest to fizycznie niemozliwe żeby auto o wadze około 930kg , mocy 90PS , Cx=0,34 osiagneło na płaskiej drodze 200km/h , no chyba że ten RP ma więcej niz 90PS .


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » pn maja 28, 2007 21:37

no nie wiem czy jest zbyt słaby... ja w swoim zrobilem kompletny dolot i wydech i troszke zamieszałem z katem wyprzedzenia zapłonu i wspomnian juz skrzynia 4 z GTi MK1 i.... 200 wskoczyło:) a dla porównani jechał obok mnie kolega ktory tez miał dokladnie 200 wiec chyba dwa liczniki to nie przekłamuja - prawda?


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pn maja 28, 2007 21:39

DroopS, szkoda że nie masz wyników z hamowni, bycmoże ten RP ma troche więcej niz 90PS po tych modach


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

luckash
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 317
Rejestracja: czw gru 08, 2005 19:55
Lokalizacja: Bartniczka
Kontakt:

Post autor: luckash » pn maja 28, 2007 21:42

DroopS pisze:w idzieliscie jak jedzi RPek an skrzyni 4 o oznaczeniu GC?? zapraszam do łodzi to wam pokarze:)
do 200 smiga jak zaczarowany, i koniec... ale te 200 to i tak zawrotna predkosc jak na polskie drogi... poprostu skrzynia 4 ma lepsze przełozenia i duzo lepiej RP wtedy jedzi...

mamy w sciro taką skrzynie i do 200 też ciągnie



Kand
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: sob kwie 29, 2006 12:18
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: Kand » pn maja 28, 2007 21:45

mój RPek też nie jest skapciały ale prędkośc 180 190 to totalny max mi udało się osiągnąć 190 raz i to na drodze delikatnie pochyloneja tak to 180 185 więcej nie pojdzieCi 90KM w karoserii o współczynniku oporu cegły :bajer:



DroopS
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: śr sie 30, 2006 13:44
Lokalizacja: łódź

Post autor: DroopS » pn maja 28, 2007 21:49

nie wiem czy wiecej....generalnie jezeli chodzi o prosta i odcinek tak 300-400 metrów to GTi wymiekaja... ale zdaje sobie sparwe ze na dłuzszym odcinku to pewnie mnie ta GTi pogoni... no chyba ze ona 200 nie osiagnie wiec mam przewage:P tylko z taka skrzynia jest troszke problem na trasie... no ale cos za cos...


"...ludzie zapominają o czymś takim jak pasja to ona nie pozwala mi powiedziec basta..."

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości