Pomoc w wymianie amorków - wkłady przód

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Pomoc w wymianie amorków - wkłady przód

Post autor: mr_jaru » ndz maja 27, 2007 21:12

Oriętujecie sie może czy da rade wymienić wkłady amoków bez odkręcania całych kolumn,chodzi o wyjęcie całego mcpersona aby nie naruszyc geometrii i jak to zrobić?
Ostatnio zmieniony pn maja 28, 2007 18:12 przez mr_jaru, łącznie zmieniany 1 raz.


jaru

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

Post autor: mular » ndz maja 27, 2007 21:25

Chyba bedzie to raczej trudna sprawa bo chodzi ci o to zeby nie naruszyc kata pochylenia kola,mysle ze musialbys odkrecic cala kolumne razem z wachaczem,wyjac poloske z piasty,zdjac zacisk hamulcowy i drazek stabilizatora oraz koncowke kierownicza.Duzo pracy, a tak odkrecasz macpersona u gory dwie sruby u dolu i masz gotowe,tylko potem na ustawienie kata pojechac trzeba.



greg

Post autor: greg » ndz maja 27, 2007 21:30

mular, ma rację - szybciej zrobisz rozkręcajac i potem ustawiając niż rozbierajac pół zawieszenia



Awatar użytkownika
dawid018
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4630
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
Kontakt:

Post autor: dawid018 » ndz maja 27, 2007 23:07

mr_jaru, musisz odkrecać.najlepiej zaznacz sobie dokladnie jak masz teraz przykręcony amor i bedziesz wiedział jak przykręcic.

a w mkII jest jakas regulacja kąta??bo ja na orginalnych amorach od mkII mialem okrągle otwory a jak zalozyłem kit KW od mkIII to otwory sa podłożne i musiałem jechac na ustawienie katów.koszt to ok 20-25zł


obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850

BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » pn maja 28, 2007 07:59

mr_jaru, tak jak koledzy piszą można ale zdemontujesz cały przód. Ja usiebie też wymieniałem wkłady dobrze oznacz i będzie dobrze ja pojechałem na zbierzność aby sprawdzili i było idealnie wziął gość 20 zł za sprawdzenie zbierzności i kątów.
dawid018 pisze:a w mkII jest jakas regulacja kąta??
Jest nie raz są okrągłe otwory i trzeba je poszerzyć tak miałem w JP


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
mr_jaru
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: wt paź 17, 2006 15:12
Lokalizacja: Zamość/Wrocław
Kontakt:

Post autor: mr_jaru » pn maja 28, 2007 15:13

dzięk panowie za rady wiec lepiej bedzie wymontowac kolumny:)Jeszcze jedno zapytanie posiada ktos moze jakie zaplecze we wrocku do takiej wymiany bo ja niestety nie mam jak sie do tego zabrać,pozostają mi warunki uliczne,a to nie wróży dobrze.Przy okazju skusiłbym sie może na wymianę łożysk z przodu o ile znajdzie sie chętny do pomocy forumowicz:)


jaru

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn maja 28, 2007 15:32

1. W tym dziale piszemy TYLKO na tematy zwiazane z kwestiami technicznymi dotyczącymi silników wysokopręznych, lub z nimi zwiazanych. Problemy dotyczące aut z silnikami diesla np. zawieszenie, hamulce, elektryka, o ile nie są bezpośrednio związane z silnikiem wysokopręznym proszę umieszczać w dziale TECHNICZNE.

2. W temacie posta prosze o umieszczanie w nawiasie modelu auta: np. [MK1], [MK2] itp - automatyczne wybranie prefiksu - po lewej stronie tytułu tematu.

3. Dla własnego dobra nalezy podac oznaczenie silnika (o ile nie mamy tego zadeklarowanego w profilu), ułatwi to odpowiadającym zidentyfikowanie problemu.

4. Przed zadaniem pytania prosze skorzystac z opcji SZUKAJ - cześc powtarzajacych sie problemów jest szeroko opisana na forum.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 362 gości