Czy czujnik temperatury chlodnicy moze byc odpowiedzialny ..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czy czujnik temperatury chlodnicy moze byc odpowiedzialny ..
Czy czujnik temperatury chlodnicy moze byc odpowiedzielny za nierowne pacowanie obrotomierza i gasniecie silnika podczas zmiany pracy z zimnego na *#cenzura#* .Zawsze jak ma zlapac temperature cos "klik" i gasnie odpale go i pracuje oki .Teraz wypiąłem czujnik owy i jest idelanie obroty perfekt wszystko oki czy to mogla byc przyczyna?
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
PiotrekGT, generalnie za potrzymanie obrotów odpowiada silniczek krokowy lub zawór biegu jałowego. Mi ostatnio też zaczeły szaleć obroty, więc pierwsze ci zrobiłem to wyczyściłem krokowca ale było to samo, potem pojechałęm na giełde i kupiłem inny, podłączam a tu lipa... Ktoś ostanio zasugerował ze może to być czujnik temperatury wody więc na dniach będe go wymieniał, koszt marny bo około 20zl a może pomóc więc zacznij od tego
Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco
f
krokowca mam nowego czujnikwlansie zaraz ide sprawdzic jak calkowicie go odepne czy zgasnie samochod jesli nie to pojde kupic nowy czujnik mam zalozylem uzywany ale tez niedaje kolo za niego reki obciac wiec sadze ze moze tez byc cos nie tak jak sprawdze odrazu dopisze do tematu jak mi poszlo
JA pisałem już w jakimś temacie. Za zbyt nierówną pracę silnika nietylko odpowiada Krokowiec. Opowiem wam na moim przykładzie.Falowały mi obroty. Gasł mi i miał większe spalanie. Najpierw wyciągnołem Krokowca wsadziłem do pojemnika z benzyną na całą noc(inaczej się nie wyczyści) wsadziłem i nadal nic. Wymieniłem termostat o to pomogło na jakiś czas.ale znowu to samo. Wymieniłem czujnik temperatury ale był dobry i dopiero po wymianie sondy Lambda wszystko minęło. Co sie okazało Sonde miałem walniętą i brała nietaką mieszankę paliwa i powietrza jak powinno brać. Przez to komputer mi szwankował i nie mógł ustawić obrotów na takie jakie powinno być. Czasmi pomogło mi reset kompa ale na trochę. Także radze sprawdzić również sonde.Bo przez to że była walnięta i chodził czasami na wysokich obrotach spowodowało wykrzywienie termostatu. także ciekay jestem bardzo co u was poszło.
Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
nie wyobrażam sobie żeby mogło to być przyczynąPiotrekGT pisze:Czy czujnik temperatury chlodnicy moze byc odpowiedzielny za nierowne pacowanie obrotomierza i gasniecie silnika
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Forum Master
- Posty: 1229
- Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
- Lokalizacja: śląskie
- Kontakt:
odpinasz akumulator przynajmniej na 30 minut. Podpinasz i włączasz silnik i czekaj aż sie zagrzeje najlepiej do momentu aż się włączy I bieg wentylatora bo wtedy do kompa wływają wszystkie danne z silnika co i jak.
Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
- Bula88
- Forum Master
- Posty: 1097
- Rejestracja: wt cze 21, 2005 17:13
- Lokalizacja: VW GRUPA CHOJNICE
- Kontakt:
robie tak samo, tylko ze u mnie wystarczy na 5 minut odlaczyi komp jest pustymarcino pisze:odpinasz akumulator przynajmniej na 30 minut. Podpinasz i włączasz silnik i czekaj aż sie zagrzeje najlepiej do momentu aż się włączy I bieg wentylatora bo wtedy do kompa wływają wszystkie danne z silnika co i jak.
A najgłupsze jest wyciągania akumulatora w zimie z auta który ma kompa bo wtedy zaczyna silnik wariwać. Polak mądry po szkodzie.
[ Dodano: Nie Maj 27, 2007 17:19 ]
[ Dodano: Nie Maj 27, 2007 17:19 ]
No tak tylko najlepiej poiczekać aż silnik trochę ostygnie.Bo wtedy reset nic nie da. PozdróVWkaBula88 pisze:robie tak samo, tylko ze u mnie wystarczy na 5 minut odlaczyi komp jest pustymarcino pisze:odpinasz akumulator przynajmniej na 30 minut. Podpinasz i włączasz silnik i czekaj aż sie zagrzeje najlepiej do momentu aż się włączy I bieg wentylatora bo wtedy do kompa wływają wszystkie danne z silnika co i jak.
Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
To wtedy trzeba wiedzieć że jak się go z powrotem wsadzi to tak jak opisałem powyże. Ale jak ktoś wyciąga codziennie i tak bedzie robił to na paliwo nie bedzie wyrabiał bo za kazdym razem bedzie czekał az sie zagrzeje. Ja nie wyciagałem i w te mrozy -30 niemiałem problemów żadnych.Bula88 pisze:no ogolnie wyciaganie aka nie jest zbyt dobre ale nieraz nie ma innego wyjsciamarcino pisze:A najgłupsze jest wyciągania akumulatora w zimie z auta który ma kompa bo wtedy zaczyna silnik wariwać. Polak mądry po szkodzie.
Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
odpowiadam na pytanie autora tematu. Może nie piszmy poematówBula88 pisze:Paweł Marek, moze ten w chlodnicy nie ale ten co jest kolo glowicy moze to powodowac, bo przeciez on tez steruje dawka paliwa
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 346 gości