Nie zalacza sie wiatrak. Niskie obroty, prawie gasnie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Nie zalacza sie wiatrak. Niskie obroty, prawie gasnie.

Post autor: MrUkAs » sob maja 26, 2007 22:26

Wczoraj w upalach po przejechaniu okolo 60 km tak z ciekawosci podnioslem maske. Patrze, a tam wiatrak nic nie chodzi, na zadnym stopniu. Nie wiem co to moze byc, ze sie nie wlaczyl?

Druga sprawa to mam strasznie niskie obroty na biegu jalowym, ze auto praktycznie gasnie. Jesze jakies 4 dni temu bylo wszystko OK. Co to moze byc, za co sie zabrac, co sprawdzic?


www.SportCom.PL

Daneqq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 25, 2007 22:41
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Daneqq » sob maja 26, 2007 22:34

Co do wiatraka to sprobujgo na krotko. jak bedzie działał to wymien czujnik włacznika wentylatora (ten przy chłodnicy). A co do obrotow to miałem tez taka sytuacje tylko na zimnym silniku dobrze wszystko było jak sie nagrzał to wariował i dymił strasznie.....okazało sie ze to tylko czujnik temp. pozdro



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » sob maja 26, 2007 22:46

Jak podlaczyc wiatraka na krotko?

No wlasnie do poki jest ssanie i sie nie nagrzeje to jest wszystko ok, a jak juz sie nagrzeje to szaleje jak glupi, az buda sie trzesie. A z rury wydechowej jest jakis zapach niedopalonej benzyny...


www.SportCom.PL

Daneqq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 25, 2007 22:41
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Daneqq » sob maja 26, 2007 22:56

No włąsnie miałem to samo czarne spaliny...sprawdz ten czujnik. wskazania temp na zegarach samniej wiecej?? sparawdz przy czujniku temp czy kable stykaja. moze tylko trzeba docisnac i bedzie git. jago wymieniłem bo padł i jestwszystko ok. a co do wentylatora to odłacz kostke przynim sprawdz gdzie dochodzi "+" (czerwony kabel pewnie jak niebyło nic ruszane) połacz kablem z akumulatorem tylko odłacz klemy najpierw. pozniej drugim kablem poprowadz mase i powinien zakrecic. jak zakreci to rozbierz go zobacz czy kostki jeszcze istnieja. przeczysc silniczek i sprawdz znow. bo szkoda kasy na nowy....



Awatar użytkownika
t-tas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 23:48
Lokalizacja: Brzezia Łąka-Wrocław
Kontakt:

Post autor: t-tas » ndz maja 27, 2007 03:51

to,że zrobiłeś 60 km o niczym nie świadczy-jeśli zrobiłeś to w trasie to do ochłodzenia cieczy wystarczył pęd powietrza-najłatwiej jest odpalić silnik na postoju i czekać aż się rozgrzeje-w końcu wentylator sie powinien włączyć i powinien to zrobić zanim zaświeci się kontrolka sygnalizująca(nie znam konkretnych temperatur włączania i wyłączania wentylatora) zbyt wysoką temperaturę płynu chłodzącego
co do obrotów-nie wiem


mk1- wycofany ze służby- stoi jak ikarusy w kącie zajezdni
PASSAT- silnik- dół PF, reszta 2E powered by BLOS - nadal w służbie

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » ndz maja 27, 2007 10:36

Wskaznik na zegarach wskazuje mi zawsze ponad polowe, po czym wraca ale jest lekko wychylony za polowe. 60 km zrobilem w trasie, ale jakies 3-4 km przed sprawdzeniem to juz bylo po miescie.

A co do obrotow to co to moze byc? Buda trzesie niesamowicie, wajcha od biegow rowniez sie trzesie...Auto jest jakby slabsze.


www.SportCom.PL

Daneqq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 25, 2007 22:41
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Daneqq » ndz maja 27, 2007 19:19

MrUkAs pisze:A co do obrotow to co to moze byc? Buda trzesie niesamowicie, wajcha od biegow rowniez sie trzesie...Auto jest jakby slabsze.
Mi jakpochodził tak lipnie troche to woglenie reagował na pedał gazu a nawet gasł. sainteresujsie tymczujnikiem temp. kosztuje ok 15zł wiele nietracisz....



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » ndz maja 27, 2007 20:17

Daneqq pisze:
MrUkAs pisze:A co do obrotow to co to moze byc? Buda trzesie niesamowicie, wajcha od biegow rowniez sie trzesie...Auto jest jakby slabsze.
Mi jakpochodził tak lipnie troche to woglenie reagował na pedał gazu a nawet gasł. sainteresujsie tymczujnikiem temp. kosztuje ok 15zł wiele nietracisz....
U mnie wlasnie na pedal gazu reaguje. Czy jazda na rezerwie moze miec z tym jakis zwiazek? Moze zalapal jaki syf z baku?

Jutro jade do mechaniora sie ugadac aby mi dojrzal, bo sam to jestem w te klocki laikiem wiec raczej nic nie zrobie. Mimo to chce wiedziec co to ew. moze byc i na jakie koszty sie szykowac. :/


www.SportCom.PL

Daneqq
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pt maja 25, 2007 22:41
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Daneqq » pn maja 28, 2007 15:04

Jak nie masz znajomego mechanika to nie radze jechac, napewno cizrobiaale mozliwe ze wymienia ci tez dobre elementy "przypadkowo"..



Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » pn maja 28, 2007 15:16

Sam nic nie zrobie, bo sie poprostu na tym nie znam. Jezdze z wszystkim do niego wiec raczej mnie w ciula nie robi...


www.SportCom.PL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 303 gości