Jak podłaczyc obrotomierz

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
fuzzy9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lut 13, 2005 20:39
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Jak podłaczyc obrotomierz

Post autor: fuzzy9 » ndz maja 01, 2005 15:54

pierwsze pytanie gdzie sie podłacza :goof: obrotonierz w golfie 2 z 1987 roku silnik 1.8. mam obrotonierz dodatkowy i niewiem jak go podłaczyc ma trzy kabelki domyslam sie ze jeden to masa drugi to "+" a trzeci to sygnal i niewiem gdzie go podłaczyc jak ma ktos jakas koncepcje to chetnie jej wysłucham. pozdro i dzieki :satan:
Ostatnio zmieniony śr paź 10, 2007 14:15 przez fuzzy9, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Re: jak podłaczyc obrotomierz golf 2 ??

Post autor: gtx » ndz maja 01, 2005 16:22

O ile sie nie myle to pod cewke zaplonowa.]



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » ndz maja 01, 2005 19:23

Mozna pod zielony z cewki lub zielony z modulu(przy aparacie zaplonowym)z bialym paskiem o ile sobie przypominam.Ale mam ten sam rocznik auta i sygnal z obrotomierza jest tez juz w zegarach.Ja tez dokladalem ale obrotomierz z poloneza plusa w miejsce fabrycznego zegara.Wszystkie napiecia byly na kostce w zegarach.Pozdro...


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
fuzzy9
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lut 13, 2005 20:39
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: fuzzy9 » pn maja 02, 2005 23:09

podziekowania panowie zrobilem tak jak mówilscie a konkrety Marka81l za.... dzieki pozdro :hmm:



Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » pn maja 16, 2005 19:13

Marek 81l pisze:Mozna pod zielony z cewki lub zielony z modulu(przy aparacie zaplonowym)z bialym paskiem o ile sobie przypominam.Ale mam ten sam rocznik auta i sygnal z obrotomierza jest tez juz w zegarach.Ja tez dokladalem ale obrotomierz z poloneza plusa w miejsce fabrycznego zegara.Wszystkie napiecia byly na kostce w zegarach.Pozdro...
Też mam obrotomierz nieorginalny i jeśli nie bedzie to dla Ciebie problem to jaki kabelek ma sygnał dla obrotomierza (chodzi mi o kabelek z wtyczki przy zegarach)z góry dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » pn maja 16, 2005 23:59

Kurde teraz to juz nie pamietam.Najlepiej to podlacz w obrotku + i - i tym trzecim przewodem poprostu poszukaj tego napiecia.Niedawno spalila mi sie dioda od podswietylenia.Jak to rozbiore to sprawdze i dam znac.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
Ryś Stepowy
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 508
Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
Kontakt:

Post autor: Ryś Stepowy » wt maja 17, 2005 07:49

Dzieki Marek 81I! Tak spróbuje poszukać. Wcześniej miałem podłączony sygnał z kabla który idzie do aparatu zapłonowego (zielony z białym paskiem,też coś pisałeś o tym) i niby wszystko było ok, tyle że obrotomierz przy takim podłączeniu pokazywał nie obroty wału korbowego a wałka rozrzadu (były zaniżone), teraz mam sygnał podłączony do -(minusa) cewki, a napięcie od + z cewkii obroty wydają się być ok, ale wskazówka jest niestabilna tzn. faluje, dlatego ciągre szukam jakiegoś sposobu aby temu zaradzić. Pozdro :pub:



piodr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr paź 10, 2007 09:00
Lokalizacja: sieradz
Kontakt:

Post autor: piodr » śr paź 10, 2007 09:17

witam kupilem vw golfa 1.6td 87r auto posiada obrotomierz ale on nie dziala rozkrecilem go i co sie okazalo, nie sa do niego podpiete zadne kable i zadnych tez nie widze ktore mogly by pasowac w jego gniazdo. Slyszalem gdzies ze wiazka jest wyprowadzana w kazdym aucie bez znaczenia czy posiada czy nie posiada obrotomierz. wie ktos jak zrobic by dzialal w koncu jak jest to musi dzialac. Mam jeszcze jeden problem mianowicie nie moge zdjac wskazowki zegarow chce zrobic biale zegary ale nie moge zdjac starych. Jak ktos zna rozwiazanie moich problemow to prosze o kontakt przez gg pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 124 gości