Co Odpowiada za obroty silnika w 1.8 GX ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

seban29

Post autor: seban29 » pn maja 02, 2005 00:40

jeszcze mam jedna prosbe czy moze ktos ma komputer sterujacy wtryskami do tego silnika !
podam numer tak na wszelki wypadek:
ke-jettronic
811 997 264 !
potrzebuje kupic taki !
pozdro too all !! :bigok:



Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: andrew6 » pn maja 02, 2005 17:49

ladne bumm z instalacji gzaowej mialem z dwa razy i masz racje mogle to spowodowac nieprawidłowa prace przepływomierza ... jaki jest koszt naprawy ? znow sobie na felgi nie odłoze :crazy:



Awatar użytkownika
prusax
Laweciarz
Laweciarz
Posty: 77
Rejestracja: czw sie 26, 2004 20:50
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: prusax » pn maja 02, 2005 22:42

Więc jeśli chodzi o falujące obroty w gx-ie to tak:
sprawdż szczelność pokrywy zaworów i czystość odmy w pokrywce (u mnie się ustabilizowały obroty po czyszczeniu i wymianie uszczelki) , dawkę paliwa na wolnych na benzynie ustawia się śrubką na przepływomierzu z góry a co do air-flow sensora , czujnika wolnych obrotów, jak go odłącze to u mnie nie ma różnicy w wolnych na gazie


Pozdrawiam

PrusaX
"Laweciarze Team Szczecin"

lenek5
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pt gru 31, 2004 13:11
Lokalizacja: Nysa

Post autor: lenek5 » wt maja 03, 2005 09:27

Witam mam podobny problem z ventkom 2000 <115>tylko u mnie gaśnie jak jest zimny silnik a jak się nagżeje oky no i oczywiście na gazie nzjgożej z rana POMOCY MOŻE KTOŚ POMOŻE?????? :kac:



Awatar użytkownika
prusax
Laweciarz
Laweciarz
Posty: 77
Rejestracja: czw sie 26, 2004 20:50
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: prusax » wt maja 03, 2005 10:21

ty masz inny system zasilania w silniku 2.0 115 KM (typ silnika 2E, system zasilania digifant) poszukaj użytkowników cyarnza lub bugalona oni się znają na tych motorach


Pozdrawiam

PrusaX
"Laweciarze Team Szczecin"

Gal
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt gru 07, 2004 21:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Gal » czw maja 19, 2005 18:21

Witam

Ciesze się że znalazłem kogoś kto ma GX.
Panowie ja też mam taki problem obroty skaczą od 500 do 1000 ale kilka chwil i później stają około 900 ale ktoś mi powiedział że w tym silniku to normalka bo tam nie ma komputera tylko tranzystorowy sterownik który tym wachaniem obrotów na początku ustala dawkę paliwa> to słowa mechanika....
ale ja mam strasznie wyjącą pompę paliwa i tak sobie myślę że to może niewydolność pompy jest przyczyją tego że silnik nie pracuje płynnie.

zdaża się że obroty stoją jak świeca na 1000 ale chwile po zatrzymaniu się na światłach ale po minucie spadają do 900 a czasami do 500.

Mam jeszcze jedno pytanko czy to normalne że po wymianie regulatora napięcia ładowanie wzbudza się dopiero po osiągnięciu przez silnik 2000 obr.?

i teraz ciekawostka jak nie ma ładowania silnik pracuje na samym aku. to pracjuje ładnie spokojnie miarowo wystarczy dorać gazu włącza się ładowanie i zaczyna się jazda.

Pozdrawiam i prosze o odpowiedź ... Kris



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » czw maja 19, 2005 23:44

powiem tak , nie ma takiego slowa ze te silniki tak maja , zmien mechanika, ja mialem duze problemy z silnikiem jesli chodzi o obrotymi potrafily falowac od 0 do 1000 to byl koszmar , wiec tak :
wyczyscilem dokladnie przepustnice , potem czyscilem rozdzielacz paliwa tam gdzie otwiera sie taka duza przepustnica ( ostroznie przy czyszczeniu zeby czegos nie przygiac jest to bardzo wazny element !!!!!!!!!!!!!!) ( zapomnialem jak to sie zwie) silnik na chwile byl spokojny potem znowu szalal, na koncu okazalo sie ze to byla wina sondy lambda ( silnik falowal mocno dopiero jak sie nagrzal) oczywiscie wyciagnalem zawor dodatkowego powietrza tego przeplukalem srodkiem do czyszczenia przepustnic, nastepnie wyregulowalem CO na rozdzielaczu paliwa ( ustawialem na sluch , ale po tym pojechalem na diagnostyke sprawdzic jak jest rzeczywiscie ustawione i okazalo sie ze wyszlo mi super nie musialem poprawiac) sprawdzony zaplon nowa kopulka , swiece. po tych wszystkich zabiegach silniczek pracuje rowno i nie ma zadnego skoku obrotow, wskazowka obrotomierza jest jakby ja przykleil . jak cos to pytajcie jak sobie cos jeszcze przypomne to napisze. aha a co do glosnej pracy pompy paliwa to , czy ona glosno pracuje jak jest malo paliwa w zbiorniku (wskazowka blisko zera) czy caly czas , ja mam ta ze jak jest malo to jest glosna a jak mam wiecej paliwa to jej nie slysze, a co do tego ladowania , jak odpalasz auto to bez gazu czy z gazem? bo jezeli odpalasz bez gazu i auto chodzi dobrze i po dodaniu swiruje to moze masz brudne przepustnice sprobuj je przeczyscic to nigdy im nie zaszkodzi a jedynie pomoze. pozdrawiam



Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: andrew6 » pt maja 20, 2005 16:43

Rzodkiew wezne sie za czyszczenie tej przepustnicy i dodatkowego zaworu powietrza ... tak jak radziłas bo dla mnie te szalejace obroty to koszmar nocyny :grrr: :grrr: ...
mniej wiecej jaki jest koszt naprawy wymiany przepływomierza bo najprawdopodbniej on jest przyczyna szalenstwa na LPGu :grrr:
Dodam ze jak autko zimne odpalam chwilke musze gaz przytrzymac bo jesli nie obroty bede mial golfera dzialajacego na 300 obr :grin: potem wszystko na benzynce sie stabilizuje ale tylko na benzynce.



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » sob maja 21, 2005 00:48

niestety kosztu naprawy nie znam , ale to musi byc ktos naprawde dobry zeby to potem wyregulowal , jak narazie sprobuj wyczyscic aha , sprobuj jeszcze wypiac sonde lambda czy bedzie reakcja czy nie , i druga rzecz jak masz gaz to moze swiruje emulator sondy ale niewiem jak to sprawdzic. powodzenia daj znac jak cos sie zmnieni .



Andrzej1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: pn kwie 04, 2005 10:57
Lokalizacja: Gliwice

Niestabilne obroty

Post autor: Andrzej1 » sob maja 21, 2005 08:36

Witam.
Sprawdż szczelność przewodów powietrznych,szczególnie ten który idzie do serwa.Sprawdż go od tyłu i dołu.
Życzę sukcesów .Andrzej.



Awatar użytkownika
andrew6
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 130
Rejestracja: wt paź 19, 2004 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: andrew6 » wt maja 24, 2005 18:07

Wiekszosc rzeczy i tak niezrobie sam niestety jestem malo obeznanym jak kto woli doinformowanym człowiekiem choc samo pionformowanie czesto niewystarcza.
Gdy odpinam lambde roznicy wogole niezauwazam wiec to niejest napewno to. Poczekam na wypłate i jade poszukam obeznanego mechanika.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 185 gości