tylna wycieraczka sposób sterowania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » śr maja 23, 2007 23:08

miś fazi, dziwna sprawa troche :-k

Ja tez zmienialem niedawno na nowke z ASO (po przygodzie na myjni, pisalem o tym na forum...) i mam taka sama jak byla.
Dziwna sprawa. Moja ma taki sam nr jak stara, i ten w ETKA, czyli - 1H6 955 435 A


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw maja 24, 2007 07:29

właśnie , bardzo dziwna , chyba że jest to od całkiem innego auta tyle że pasuje idealnie , zobacze na numer mojej , o ile uda mi sie odczytać , i zrobie fotke



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw maja 24, 2007 20:32

Moze w ASO ktos cos namieszal i dal nie taka :P


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » czw maja 24, 2007 20:56

ale pasuje i gitara :bigok:



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » czw maja 24, 2007 21:14

Podasz ten numer ? :chytry:


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt maja 25, 2007 19:52

Obrazek czy Ty wiesz ?puścili mnie w kanał , ja na tym dziadostwie nie mam numeru , podróba czy ki cholera ?



Awatar użytkownika
abpel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob kwie 14, 2007 20:37
Lokalizacja: OPOLE
Kontakt:

Post autor: abpel » pt maja 25, 2007 20:58

dzis majac chwile czasu rozebrałem cała tylna wycieraczke tzn odkreciłem ramie (faktycznie wystarczy tylko odgiac ta maskownice i jest dostep do sruby) wymontowałem cały silnik wraz z przekladnia i :butthead: patrzac od kostki na obudowie mam 3 przylutowane kable i jeden idzie poprzez chyba kondensator do silnika. po wyciagnieciu silnika moge tylko odreecic 2 sruby poprzez które silnik jest podłaczony z przekładnia kolor czerwony(czy mam to rozdzielic?) a cała reszta (takie kolo) jest w aluminiowej obudowie z nitami i jest to chyba nie rozbieralne zaznaczone koloren zoltym.....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


[size=100][color=red][b]You´ll Never Walk Alone[/b][/color][/size]

Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » pt maja 25, 2007 22:53

miś fazi pisze:czy Ty wiesz ?puścili mnie w kanał , ja na tym dziadostwie nie mam numeru , podróba czy ki cholera ?
No to juz naprawde dziwna sprawa :-k
Co do nita: jesli chodzi o ten na foto, to jest nim zanitowane tylko ramie, a nie maskownica. Maskownica nie ma otworu na nit, tylko wyciecie. Przez to mozna ja zakladac i zdejmowac niezaleznie od ramienia...
Ostatnio zmieniony sob maja 26, 2007 08:32 przez inek01, łącznie zmieniany 1 raz.


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob maja 26, 2007 07:38

[quote="abpel"]dzis majac chwile czasu rozebrałem cała tylna wycieraczke tzn odkreciłem ramie (faktycznie wystarczy tylko odgiac ta maskownice i jest dostep do sruby) wymontowałem cały silnik wraz z przekladnia i :butthead: patrzac od kostki na obudowie mam 3 przylutowane kable i jeden idzie poprzez chyba kondensator do silnika. po wyciagnieciu silnika moge tylko odreecic 2 sruby poprzez które silnik jest podłaczony z przekładnia kolor czerwony(czy mam to rozdzielic?) a cała reszta (takie kolo) jest w aluminiowej obudowie z nitami i jest to chyba nie rozbieralne zaznaczone koloren zo/quote] mi jak sie trafi do roboty taki silnik z nitowaną klapką to zcinam nity , wierce wiertłem 2 mm potem gwintuje na śrubki trójeczki i jest święty spokój , to zaznaczone na czerwono nie rozkręcaj bo Ci nic nie da , pod deklem zaznaczonym na żółto masz cały mechanizm wyłącznika krańcowego



Awatar użytkownika
Ziibii
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 19:18
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: Ziibii » sob maja 26, 2007 14:59

miś fazi pisze:zetnij nity , wywierć otworki wiertłem 2,5 i nagwintuj na śrubki 3 , będziesz miał elegancko zrobione , a skąd tam Ci sie wzioł kondensator ?
Ja nie mam możliwości zrobienia zdjęcia ,ale to co widać na zdjęciu ( obwiedzione na żółto) zrobionym przez abpel takie małe żółte to właśnie jest ten kondensator o którym pisałem w swoim poscie.

Taki niewielki żółty prostokącik w górnym lewym rogu mechanizmu wycieraczki.
Ostatnio zmieniony czw maja 31, 2007 12:34 przez Ziibii, łącznie zmieniany 1 raz.


Szerokiej drogi ,gumowych słupów i jak najdalej od smerfów.

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » sob maja 26, 2007 16:01

mało widać na tej fotce , ale jeśli to jest kondensator to widocznie jest do zapobiegania podpalaniu styków w tym wyłączniku krańcowym



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » czw maja 31, 2007 22:07

więc tak,moi mili panowie pomóżcie rozwiązać ten rebus,dziś z miśkiem abpel-em,ściągnęliśmy silnik z wycieraczki tego auta i podpięliśmy do mojego,i co zonk chodzi w pełnym zakresie,a po przełożeniu z powrotem do tego samego auta,idzie w połowie staje i lipa po jakimś czasie zaś pól obrotu zrobi,i tu teraz ciekawostka,wyciągneliśmy silnik ode mnie z mojego gofra i podpięliśmy do niego i co................chodzi w pełnym zakresie,więc o co tu chodzi bo ja już nie wiem z miskiem,wszelakie info mile widziane



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » pt cze 01, 2007 08:42

a nie ma On uwalonej gdzieś masy , i masa idzie przez klape , u jednego z Was jes dobra w silniczku a w tym co nie chodzi jest słaba i idzie przez całą klape



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 497 gości