Polało się z przeguba wewnętrznego! Co jest?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Darayavahus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
Lokalizacja: z Gdańska
Kontakt:

Polało się z przeguba wewnętrznego! Co jest?

Post autor: Darayavahus » czw maja 24, 2007 15:38

Sprawa wygląda tak:

Obrazek

Ktoś kiedyś napisał mi, że pod zaślepką której już nie ma będzie śruba którą trzeba odkręcić. Śruba faktycznie powinna być ale nie w 1.6D tylko w 1.3 i 1.1. Jak się do tego dobrać żeby było najłatwiej i żeby narobić jak najmniej szkód? Wybić pierścień osadniczy i się samo rozleci czy to nie działa w taki magicznie prosty sposób? Podkreślam, że kiedyś szukałem tego pierścienia po sklepach i serwisach i nigdzie nie było. Mogli mi ściągnąć w ciągu tygodnia więc wolałbym żeby się ona nadawał do ponownego użytku.
Ostatnio zmieniony pt maja 25, 2007 15:52 przez Darayavahus, łącznie zmieniany 1 raz.


Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw maja 24, 2007 15:41

masz przeciez na osce półksięzyc zabezpieczający cos w rodzaju (segera) ściągasz go



Darayavahus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
Lokalizacja: z Gdańska
Kontakt:

Post autor: Darayavahus » czw maja 24, 2007 16:00

Ośce? No nie do końca. To nie jest przegub wewnętrzny tylko kielich do którego przegub jest przykręcany. Między przegubem a mechanizmem różnicowym. Tak jak na obrazku:
Obrazek


Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.

GOLFSTROM_MK_II

Post autor: GOLFSTROM_MK_II » pt maja 25, 2007 15:09

dopiero gdy zbijesz ten niby "seger" wszystko Ci ładnie zejdzie a po zrobieniu wszystkiego zasada składania taka sama tylko mówię od razu trzeba troszkę siły by wepchnąć kielich wraz ze sprężyna na swoje miejsce potrzebna Ci będzie pomoc drugiej osoby



Darayavahus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 135
Rejestracja: śr wrz 13, 2006 14:11
Lokalizacja: z Gdańska
Kontakt:

Post autor: Darayavahus » pt maja 25, 2007 15:50

GOLFSTROM_MK_II pisze:dopiero gdy zbijesz ten niby "seger" wszystko Ci ładnie zejdzie a po zrobieniu wszystkiego zasada składania taka sama tylko mówię od razu trzeba troszkę siły by wepchnąć kielich wraz ze sprężyna na swoje miejsce potrzebna Ci będzie pomoc drugiej osoby
No z tym już sobie dałem radę. Samemu i bez kanału co ciekawe. Użyłem dwóch ściskaczy czy nie wiem jak by to inaczej nazwać...

Mam za to dużo poważniejszy problem z drugą stroną. Jak odkręciłem półoś to zaczął mi się smar z tego miejsca wylewać. Dosłownie. Ten syfiasty smar od przegubów. Nie jestem pewny czy zmieszany z olejem czy z czym, no bo sam z siebie to by się chyba nie upłynnił. Wyleciało go może z pół litra. Co to może być? Nie dostałem się jeszcze do tego miejsca, bo z lewej strony półoś nie wychodzi tak łatwo. Muszę ruszyć zwrotnicę bo i tak jest w niej łożysko do wymiany to wtedy wyjmę półoś i dokładnie obejrzę co i jak. Wiem tylko, że rozkręciłem to wczoraj wieczorem a jak teraz to piszę to tam nadal sobie kapie po kropelce. Co to mogło się stać?


Stereotyp kierowcy Golfa to dresiarz słuchający techno. Ja noszę glany, bojówki i słucham w moim Golfie Death Metalu dla odmiany.

GOLFSTROM_MK_II

Post autor: GOLFSTROM_MK_II » sob maja 26, 2007 21:16

wycieka Ci olej ze skrzyni po to własnier jest tam ta zaślepka metalowa by wszystko uszczelniała. A tak jak piszesz smar wymieszał się z olejem dlatego ten cały syf. wymień sobie simeringi jak już ściągniesz ten kielich koszt niewielki myślę że ok 20zł ja u siebie powymieniałem i mam sucho.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 237 gości