Pompa paliwa w 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Pompa paliwa w 2E
Cześć
Wiecie może jaka wydajność w l/h ma pompa w 2E??czy w ABFie jest mocniejsza i da sie ją dopasować do 2E?chce zwiekszyć ciśnienie w układzie zasilania i jaką radzicie mi zapodać??z którego modelu itp
Dzięki za info
Pozdr
Wiecie może jaka wydajność w l/h ma pompa w 2E??czy w ABFie jest mocniejsza i da sie ją dopasować do 2E?chce zwiekszyć ciśnienie w układzie zasilania i jaką radzicie mi zapodać??z którego modelu itp
Dzięki za info
Pozdr
Ostatnio zmieniony czw maja 24, 2007 11:26 przez LCQ, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marihuana Man
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lut 03, 2005 22:54
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
- Kontakt:
Według mnie zmiana pompy na dającą większe ciśnienie i tak praltycznie nic nie zmieni bo za ciśnienie w magistrali paliwowej odpowiada regulator ciśnienia (3 bary) a nie pompa jeśli jest sprawna.Ciśnienie można zwiększyć wymieniając regulator ciśnienia (oczywiście z odpowiednio wydajną pompą).
AAA to nic innego jak oznaczenie kodowe silnika VR6
AAA to nic innego jak oznaczenie kodowe silnika VR6
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
LCQ, pompa ma wydajność ok. 100 ltr/h. To że pompa do VR jest inna to nie prawda. Pompa do układu o ciśnieniu 3-4 Bar ma symbol 1 HO 906 091. Pompy do wtrysku jednopunktowego z czarnym króćcem są do 1.2 Bar, z szarym króćcem do 3-4 Bary. Pompa ta i tak daje ok. 6 Bar, ale regulator ciśnienia reguluje ciśnienie w układzie do odpowiedniej wartości. To że podniesiesz ciśnienie wtrysku nic nie da, bo wtedy komp będzie na krócej otwierał wtryskiwacze i dawka paliwa będzie i tak na tym samym poziomie ustalona przez sondę L. W Twoim przypadku nie masz co szukać mocniejszej pompy bo takowej nie znajdziesz.
VR6 + STAG 300
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Chcesz sprawdzić czy coś da podniesienie ciśnienia paliwa? Proszę bardzo. Sciągasz tylko z regulatora ciśnienia wężyk podciśnienia (zaślepiasz go) i ciśnienie w listwie wtryskiwaczy wzrasta z 2,5 na 3 bary.
Poza tym jednak do VR6 pompa jest inna jak do pozostałych wielopunktów. I faktycznie nominalnie ma 4 bary, a do pozostałych 3 (patrz ETKA)
Poza tym jednak do VR6 pompa jest inna jak do pozostałych wielopunktów. I faktycznie nominalnie ma 4 bary, a do pozostałych 3 (patrz ETKA)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Paweł Marek, jak bardziej poćwiczysz temat VR to wtedy pogadamy I jak będziesz miał za sobą rozebranie kilku koszyków z pompami i poszukiwaniami pompy do VR. Popatrz dokładniej w ETCE to po numerach pomp dojdziesz że są te same. Różnią się ostatnią literką, a producent tych literek wogóle na wkładach pomp nie umieszcza.
VR6 + STAG 300
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Po pierwsze: ostatnia literka decyduje że nie sa takie same, jak w przypadkach wielu innych części.
po drugie jeśli ktoś wymienia pompę to nie kupuje pompy orginalnej za 1500 zeta, tylko podróbę za 100-200 zeta.; A te są zróżnicowane i do VR6, a także wg katalogów niektórych producentów zamienników do 2.0 są 4 barowe.
Po trzecie zawsze w miejsce 3 barowej można założyć 4 barową
Po czwarte w kształcie sa takie same wszystkie, więc nie bardzo kapuję w czym problem
po drugie jeśli ktoś wymienia pompę to nie kupuje pompy orginalnej za 1500 zeta, tylko podróbę za 100-200 zeta.; A te są zróżnicowane i do VR6, a także wg katalogów niektórych producentów zamienników do 2.0 są 4 barowe.
Po trzecie zawsze w miejsce 3 barowej można założyć 4 barową
Po czwarte w kształcie sa takie same wszystkie, więc nie bardzo kapuję w czym problem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Paweł Marek, w miejsce 4 Barowej można założyć 3 Barową bo obie i tak mają max ciśnienie 6 Bar To co jest z Etki to są kompletne numery pompy wraz z obudową, pokrywką itd. Ja podałem sam symbol wkładu pompy który niezależnie jakie B4 z wtryskiem wielopunktowym wybebeszysz to siedzi to samo czyli 1 HO 906 091. I dalsza gadka nie ma sensu bo każdy ma swoje racje.
LCQ, wszystko już Ci napisałem powyżej. Zmiana pompy nic Ci nie da tylko się nagimnastykujesz.
LCQ, wszystko już Ci napisałem powyżej. Zmiana pompy nic Ci nie da tylko się nagimnastykujesz.
VR6 + STAG 300
stempel72 pisze:Paweł Marek, w miejsce 4 Barowej można założyć 3 Barową bo obie i tak mają max ciśnienie 6 Bar To co jest z Etki to są kompletne numery pompy wraz z obudową, pokrywką itd. Ja podałem sam symbol wkładu pompy który niezależnie jakie B4 z wtryskiem wielopunktowym wybebeszysz to siedzi to samo czyli 1 HO 906 091. I dalsza gadka nie ma sensu bo każdy ma swoje racje.
LCQ, wszystko już Ci napisałem powyżej. Zmiana pompy nic Ci nie da tylko się nagimnastykujesz.
Ok dzięki za odp mam jeszcze pytanie na ile bar max można ustawić regulator ciśniena w 2E??
Pozdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości