Zamiast chłodzić to grzeje (klima)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zamiast chłodzić to grzeje (klima)
Mam problem z klimatyzacją. Po włączeniu "śnieg" rurki robią się zimne, wszystko OK tylko nie wlatuje do środka zimne powietrze. Cały czas wieje gorącym.
Po wklepaniu kodu 56 i 57 w klimatroniku wyskakuje wartość 0 "zero"
56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56)
Audi A4 rok 1995
Po wklepaniu kodu 56 i 57 w klimatroniku wyskakuje wartość 0 "zero"
56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56)
Audi A4 rok 1995
A4 - 2.8 V6 || 174 PS, 245 Nm
zawias => WEITEC ULTRA GT 55/30
zawias => WEITEC ULTRA GT 55/30
- marek2907
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2610
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Kontakt:
w mojej lodówce (takiej w domu) gdy zaczęła grzać padł kompresor
a po błędach sądzę ze może czujniki się sypnęły i pokazują że u cuebie w autku jest już zimni i klima puszcza ciepłe powietrze
rozumiem ze masz Climatronica
a po błędach sądzę ze może czujniki się sypnęły i pokazują że u cuebie w autku jest już zimni i klima puszcza ciepłe powietrze
rozumiem ze masz Climatronica
[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]
Właśnie byłem u znajomego i stwierdził że ciśnienie i czynnik jest. Rurki robią się zimne i climatronik jest sprawny. Chodzi tylko o to że do środka wlatuje ciepłe a nie zimne. Aha na dodatek nie dmuchają mi przednie kratki. Tylko podszybie i nogi.
A4 - 2.8 V6 || 174 PS, 245 Nm
zawias => WEITEC ULTRA GT 55/30
zawias => WEITEC ULTRA GT 55/30
Autodiagnoza climatronic:
przy wyłączonej stacyjce - wciśnij przycisk recylkulacji i ECON
trzymając dalej - przekręć kluczyk, (ale nie włączaj silnika)
gdy klima się włączy poczekaj około pół minuty, aż skończy diagnostykę
Na koniec wyskoczy ci lista błędów, albo 444 - tzn zero błędów.
Jeżeli jednak coś znajdzie, to czerwonym przyciskiem przełączasz kolejne błędy.
Jak coś znajdzie to daj znać.
(Sorry, myślałem że w Audi jest tak samo)
przy wyłączonej stacyjce - wciśnij przycisk recylkulacji i ECON
trzymając dalej - przekręć kluczyk, (ale nie włączaj silnika)
gdy klima się włączy poczekaj około pół minuty, aż skończy diagnostykę
Na koniec wyskoczy ci lista błędów, albo 444 - tzn zero błędów.
Jeżeli jednak coś znajdzie, to czerwonym przyciskiem przełączasz kolejne błędy.
Jak coś znajdzie to daj znać.
(Sorry, myślałem że w Audi jest tak samo)
Ostatnio zmieniony pt maja 25, 2007 13:46 przez maniakmm, łącznie zmieniany 1 raz.
U mnie w Climatronicu do diagnozy wchodzi się tak.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie, aby wyświetlić inny kod.
A więc wywala mi tylko te dwa błędy:
08.5 oraz 11.5 nieraz też te 08.7 i 11.7
opis:\
08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada
11.5 Klapa centralna, ciągła blokada
08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana
11.7 Klapa centralna, czasem blokowana
Porady:
*08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
No Ok, tylko jak programowo to usunąć ?
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie, aby wyświetlić inny kod.
A więc wywala mi tylko te dwa błędy:
08.5 oraz 11.5 nieraz też te 08.7 i 11.7
opis:\
08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada
11.5 Klapa centralna, ciągła blokada
08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana
11.7 Klapa centralna, czasem blokowana
Porady:
*08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
No Ok, tylko jak programowo to usunąć ?
A4 - 2.8 V6 || 174 PS, 245 Nm
zawias => WEITEC ULTRA GT 55/30
zawias => WEITEC ULTRA GT 55/30
Teraz już wiem że to inna klima niż w MK4witux pisze:U mnie w Climatronicu do diagnozy wchodzi się tak...
... czujnik - G92witux pisze:08.5 Klapa regulacji temperatury,
... czujnik - G112witux pisze:11.5 Klapa centralna
Znalazłem jeszcze coś takiego o tych dwóch czujnikach:
- Disconnect electrical connectors to listed sensors one after another, erase DTC memory and check DTC memory again. If the "Reference voltage" malfunction is no longer recognized (and the DTC reappears after reconnecting), the applicable flap motor must be replaced.
Wiem że błedy czujników mają inne wartości, ale można je przy okazji sprawdzić, gdy będziesz sprawdzał działanie klapek i ich silniczków.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 311 gości