po rozgrzaniu silnika chrobotanie w ok. paska rozrzadu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
po rozgrzaniu silnika chrobotanie w ok. paska rozrzadu
Hej motor AGG mk III GTI Edition - jak w temacie po rozgrzaniu silnika pojawia sie takie chrobotanie w ok.paska rozrzadu.Oczywiscie pasek nowy i rolka dopiero co wymieniona.Mam taki pomysl ze to moze kolo zebate walka rozrzadu (to na ktore napinany jest pasek u gory) ale za chiny nie wiem czy to to.Mechanicy twierdza ze nie spotkali sie ze zuzyciem kola zebatego w.rozrzadu Co wy na to?
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 10:51 przez pakob, łącznie zmieniany 1 raz.
- wojtek98
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: śr lip 12, 2006 18:54
- Lokalizacja: Dolnyslask-Nord / Milicz
- Kontakt:
Mialem cos podobnego Cos piszczalo , chrobotalo tylko na cieplym przypomnialem sobie co bylo w moim poprzednim golfie
Plastikowa oslona na rozrzad pod wplywem ciepla troche sie zdeformowala i ocierala od wewnatrz o pasek
Tylna czesc wysunelem obok a przednia siedzi tam gdzie trzeba teraz jest ok
Plastikowa oslona na rozrzad pod wplywem ciepla troche sie zdeformowala i ocierala od wewnatrz o pasek
Tylna czesc wysunelem obok a przednia siedzi tam gdzie trzeba teraz jest ok
Niema jak to stary dobry VW !
moj mechanik przypuszcza zer to moze kolo pasowe na wale ktore napedza pasek klinowy idacy od alternatora (chyba - bo nie widze teraz) Ale to takie szukanie na slepaka.Oslona paska nie bo na zdjetej oslonie jest to samo.W niczym to nie przeszkadza tylko dzwiek brzydki po solidnym nagrzaniu.Inne propozycje mile widziane.A w mk II tez to mialem i wtedy elektryk twierdzil ze to jakies kolo pasowe przy alternatorze ale tego nie robilem i golf poszedl do ludzi i jezdzi do dzis jak glupi
mam to samo na zimnym siniku jest cichutko a pozniej cos trze nie jest to glosne ale troche denerwuje, nie mam pojecia czy dzialo sie to tez wczesniej bo nie zzwracalem na to uwagi i po kupnie auta odrazu wymienilem pasek i rolke, na poczatku wymienilem rolke ale bylo to samo naciagnolem nardzoej pasek tak zeby sie uginal 90 stopnui i tez to samo, o oslone nie trze bo tez ja zdejmowalem, nie rozumiem tylko tego zjawiska dlaczego akorat na zimnym jest ok? cos przy nagrzaniu sie poporstu zaczyna trzec ale co ?? hmmpakob pisze:Oslona paska nie bo na zdjetej oslonie jest to samo.W niczym to nie przeszkadza tylko dzwiek brzydki po solidnym nagrzaniu
Witam koledzy, i dołączam do was z tym samym problemem. Rozkminiam ten szmer od początku jak mam golfa. Zauważyłem tylko jedna dziwną rzecz mianowicie jak prysnę troszkę środka smarującego na koło pasowe ale dokładnie na jego bok ten od strony obudowy rozrządu to szmer sie na troszkę ucisza tylko trzeba uważać na paski żeby nie potłuścić. Nie wytłumaczalne to dla mnie jest bo przeglądałem budowę dokładnie i nie widać tam niczego podejrzanego a na pewno nie do przesmarowania . Nie mam na razie ochoty odkręcać całego rozrządu i tych kół ale przy następnej wymianie paska wierze że uda mi sie to usunąć. Chyba że ten hałas przenosi się przez wałek pośredni od pompy olejowej. Dodam że obudowa nie ociera koło nie ma bicia wzrokowo wszystko ok.
Dokładnie tak jak u mnie.falla_x pisze:nie rozumiem tylko tego zjawiska dlaczego akorat na zimnym jest ok? cos przy nagrzaniu sie poporstu zaczyna trzec ale co ?? hmm
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Miałem takie zgrzytanie w starej jetce, pojawiające się tylko na wolnych obrotach na gorącym silniku. Myślałem że napinacz paska rozrzadu, wymieniłem i nic, okazało sie że łożysko pompy cieczy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Spuszczasz płyn chłodzący, zdejmujesz paski napędu alternatora i pomp. Odkręcasz pompę wspomagania, następnie pompę wody. Pompę wodna później rozbierasz na dwie części i wymieniasz tą połówkę w której siedzi wirnik z łożyskami (możesz też kupić całą pompę i wtedy nie trzeba z dwóch jednej robić, ale sporo większy koszt) wymieniasz uszczelkę między blokiem a pompą i składasz. Zalewasz płyn i jazda robota łatwa w wykonaniu i długo nie potrwa jeśli masz podstawowe narzędzia
Jeśli kupujesz połówkę pompy to uszczelki na blok może nie być, trzeba dokupić (0,5-1zł). W komplecie jest uszczelka pod termostat i między dwie połówki pompy
Dobra pompa niemiecka (tylko ta część z wirnikiem) to koszt w mojej okolicy 60-70zł a cała kompletna ponad 200zł
Dobra pompa niemiecka (tylko ta część z wirnikiem) to koszt w mojej okolicy 60-70zł a cała kompletna ponad 200zł
Ostatnio zmieniony czw paź 09, 2008 15:01 przez krzycho85, łącznie zmieniany 1 raz.
Tutaj jest pompa do mnie.
http://allegro.pl/item444469553_golf_3_ ... tanio.html
I czy ta część z łożyskiem to ta część po lewej stronie ?
http://allegro.pl/item444469553_golf_3_ ... tanio.html
I czy ta część z łożyskiem to ta część po lewej stronie ?
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 256 gości