Zly czujnik temperatury

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

alemat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lut 13, 2007 13:55
Lokalizacja: Frombork
Kontakt:

Zly czujnik temperatury

Post autor: alemat » pn maja 21, 2007 12:42

Witam wszystkich

Jakis czas temu wymienilam czujnik temperatury oleju (ale wydaje mi się ze w sklepie sprzedali mi zły poniewaz stary mial chyba brazowy kolor a obecnie dostalambialy) od tego czasu jak jest wysoka temperatura i jade w dluzsza trase a np obroty spadaja ponizej 2500 obrotów to piszczy mi czujnik oleju.
Oleju mam stan

Czy mogli sprzedac mi zly czujnik, i czy kolor ma znaczenie??

Jaki czujnik mam kupic i gdzie - Golf III , AEA, 94r, help bo nie moge wytrzymac jak cos nie jjest ok w moim golfiku


alex

Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » pn maja 21, 2007 13:30

Czy nie chodziło Ci przypadkiem o czujnik ciśnienia oleju?
Jesli tak to mogli Ci sprzedać zły czujnik. Kolor ma znaczenie. Twój powinien mieć kolor szary i powinien mieć ciśnienie przełączenia około 0,9 bara.
Biały czujnik ma ciśnienie 1,8 bara czyli dwa razy więcej.



alemat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lut 13, 2007 13:55
Lokalizacja: Frombork
Kontakt:

Post autor: alemat » wt maja 22, 2007 07:49

Chodzilo mi rzeczywiscie o czujnik cisnienia oleju i rzeczywiscie moze i on był szary zobacze dzisiaja dzieki bardzo


alex

Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » wt maja 22, 2007 09:55

Cholercia pomyliłem się. :oops:
Jednak ten czujnik do ciśnienia na wolnych obrotach powinien być na ciśnienie 0,3 bara czyli jego kolor to brązowy. Od brązowego czyjnika idzie kabelek o kolorze niebiesko czarnym. Jest jeszcze drugi czujnik który mierzy ciśnienie przy obrotach powyżej 2150 rpm i jego kolor powinien być biały (1,8 bara) lub czarny (1,4 bara) i od tego czujnika odchodzi żółty kabelek.
I teraz musisz sprawdzić który czujnik zmieniłaś, czy ten od wolnych obrotów (brązowy) czy może ten od wysokich obrotów zamieniłaś z czarnego na biały.
Sory za zamieszanie. Mam nadzieje, że jeszcze nie byłaś w sklepie.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt maja 22, 2007 10:30

najgorsze jest ze jeden kolor ma czujnik zwierny a inny kolor czujnik rozwierny



greg

Post autor: greg » wt maja 22, 2007 11:23

zaraz bo juz Panowie mieszacie - czujnik ciśnienia oleju w AEA ma kolor szary nr kat. 068 919 081A i ciśnienie 0,9 a czujnik biały ma ciśnienie 1,8 i jest od innego silnika.
Dodatkow możliwe ze jest zastosowany czujnik biały ale temperatury oleju

[ Dodano: Wto Maj 22, 2007 11:26 am ]
alemat pisze:Czy mogli sprzedac mi zly czujnik, i czy kolor ma znaczenie??
jak widzisz i kolor i numer bo czujnik temperatury oleju pomimo że jest też biały to ma inny numer



Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » wt maja 22, 2007 11:27

AEA nie ma dwóch czujników?



greg

Post autor: greg » wt maja 22, 2007 11:35

Jerzas pisze:AEA nie ma dwóch czujników?
drugi czujnik to niebieski nr 028 919 081D - ciśnienie 0,25

[ Dodano: Wto Maj 22, 2007 11:36 am ]
z tym ze montowany w bloku a nie przy filtrze

[ Dodano: Wto Maj 22, 2007 11:37 am ]
przy filtrze jest szary i możliwe ze biały od temperatury oleju



Awatar użytkownika
Jerzas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 434
Rejestracja: wt gru 05, 2006 11:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jerzas » wt maja 22, 2007 12:36

Aha. Czyli na początku dobrze napisałem, ale potem naszły mnie wątpliwości i sprawdziłem w książce a tam było napisane, że są dwa przy filtrze. Błąd w książce.



alemat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt lut 13, 2007 13:55
Lokalizacja: Frombork
Kontakt:

Post autor: alemat » wt maja 22, 2007 13:34

dzieki Panowie

jeden jest na 200% niebieski,
drugi na 200% nie jest brazowy bo taki wczoraj probowalam i piszczy caly czas od momentu jak sobie go zmienilam, dzisiaj kupie ten szary bo pamietam ze tamten oryginalny wygladal jak brudny bialy wiec to moze ten zobacze :)














5

[ Dodano: 22 Maj 2007 13:40 ]
a one w moim samochodzie znajduja sie nad tym wlewem oleju z jego lewej strony pierwszy od lewej jest wlasnie niebieski, a drugi to ten z którym mam kłopoty czyli prawdopodobie szary

[ Dodano: 23 Maj 2007 07:34 ]
jeszcze raz dzięki za pomoc, szary czujnik jest ok przestał piszczeć i mnie denerwować

Pozdrowionka


alex

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 175 gości