Bierze olej
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bierze olej
witam co byscie polecili auto ma gaz od okolo 15kkm ma przejechane 175kkm nie robie duzo km w roku bedzie okolo 10000 ale po tym dystansie w misce jest sucho jak na pustyni ogolnie silnik chodzi bez zarzutow tylko beirze sporo oleju jezdze na polsytntetyku Mobil 1 mozna jakos temu zaradzic ?
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=146394
Moj Czarnuch
No GTI No FUN
Moj Czarnuch
No GTI No FUN
jelsi silnik jest naprawde suchy: uszczelka pod misa, pod filtrem i czujnikami cisnienia oleju, pod pokrywa zaworow i przy simmeringach to znaczy ze pali olej to albo winne sa uszczelniacze zaworow (bardzo tani koszt) albo pierscionki i/lub przedmuchana uszczelka pod glowica (drozsza sprawa), trzeba zrobic pomiar cisnienia sprezania z proba olejowa
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jestem po robocie uszczelniaczy w GTI z silnikiem 2E żonki. Palił z litr oleju na 1000km. Teraz nie widać ubytków w ogóle. Proponuję rób uszczelniacze w ciemno, naprawdę bardzo duża szansa że to pomoże, zwłaszcza w tym silniku i jeśli przebieg nie jest 3 razy większy.
Mala wskazówka co do diagnozy: zauważyłem że auto nie dymiło cały czas na niebiesko, tylko momentami, np po dodaniu gazu przez chwilkę, i przestawało dymić mimo dalej wciśnietego gazu. Dymienie cały czas rownomierne wksazuje bardziej na pierścienie.
Mala wskazówka co do diagnozy: zauważyłem że auto nie dymiło cały czas na niebiesko, tylko momentami, np po dodaniu gazu przez chwilkę, i przestawało dymić mimo dalej wciśnietego gazu. Dymienie cały czas rownomierne wksazuje bardziej na pierścienie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
u mnie akurat nic nie dymilo na inny kolor, a lykal oleju z litre jak nie lepiej na 1000km
pojechalem do kumpla i sprawdzilem cisnienie w cylindrach,
jak sie okazalo ze jest ok to wymienil mi uszczelniacze, bez sciagania glowicy zeby koszt byl mniejszy,
no i dawaj od tamtej pory jest ok
wogole ziomek mowi ze te uszczelniacze z VW to nieraz takie sa do d... ze szkoda gadac i nikt nie wie dlaczego raz sie robi 300tys a raz po 120tys juz sa do wymiany
ogolnie obstawiam przy tym przebiegu(jezeli oryginalny) ze sa to uszczelniacze zaworow
pojechalem do kumpla i sprawdzilem cisnienie w cylindrach,
jak sie okazalo ze jest ok to wymienil mi uszczelniacze, bez sciagania glowicy zeby koszt byl mniejszy,
no i dawaj od tamtej pory jest ok
wogole ziomek mowi ze te uszczelniacze z VW to nieraz takie sa do d... ze szkoda gadac i nikt nie wie dlaczego raz sie robi 300tys a raz po 120tys juz sa do wymiany
ogolnie obstawiam przy tym przebiegu(jezeli oryginalny) ze sa to uszczelniacze zaworow
by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
Kamiloo19, powinno pomóc,chociaz nie wiadomo czy winne sa uszczelniacze ale w wiekszosci przypadkow tak, z drugiej strony 1 l na 10 000 km to bardzo malo, no ale nie powinien wogole brac
[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]
1l od wymiany do wymiany to nietragedia jakby ci jaral 1L/1000km wtedy jest problem
sprawdz cisnienie w garach jak bedzie ok tzn ze uszczelniacze poszly lub ma wycieki oblukaj dobrze motor wjedz na kanal i porozgladaj sie moze trzeba w koncu zmienic olej na cos lepszego niz mobil1 made in polska
koszt pewnie kolo 100 zalezy czy da rade mechanior bez sciagania glowicy a tak jest prosciej i szybciej
sprawdz cisnienie w garach jak bedzie ok tzn ze uszczelniacze poszly lub ma wycieki oblukaj dobrze motor wjedz na kanal i porozgladaj sie moze trzeba w koncu zmienic olej na cos lepszego niz mobil1 made in polska
koszt pewnie kolo 100 zalezy czy da rade mechanior bez sciagania glowicy a tak jest prosciej i szybciej
1L na 10tys to nie jest az tak duzo, na bym tego narazie nie ruszal,
to wychodzi Ci jakas 0.1 na 1000km , ksiazkowo jest dopuszczalne 1Lna 1000 takze nie ma sie co martwic,
mozesz miec gdzies jakis maly wyciek , taki ktorego ciezko jest zlokalizowac i tak sobie gdzies kapie i przez te 10tys wykapie,
to wychodzi Ci jakas 0.1 na 1000km , ksiazkowo jest dopuszczalne 1Lna 1000 takze nie ma sie co martwic,
mozesz miec gdzies jakis maly wyciek , taki ktorego ciezko jest zlokalizowac i tak sobie gdzies kapie i przez te 10tys wykapie,
by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]
by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
moje tyle samo, w ogóle nie palę sie do roboty przy takim zużyciu. U żonki zmienalem sam, nie jest to wielki problem, trzeba mieć naciskacz do spręzyn zaworowych i szczypce odpowiednie żeby stare uszczelniacze wyciągnąć. Jeśli w warsztacie jest trochę dłubaniny żeby sie dobrać do nich więc jakieś 150 zeta przypuszczam.BartekN pisze:Moje 2E zuzywa na 10kkm okolo 1,5 litra oleju.Sprawdzalem cisnienie i jest ok.Wiec musze wymienic uszczelniacze,tylko zbytnio nie mam kiedy.Ile placiliscie za wymiany bez sciagania glowicy??
nie nie, no może w zielonych autach sorki za zarcik. Ale piszemy o cholernie wytrzymałych silnikach, które mają założone nie najlepsze uszczelniacze wystarczające na ok 200 tys.Krzylu pisze:predzej od pierscien
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
to zależy jakiego mechanika znajdziesz czy też będziesz robil samPeterus pisze:A tak z ciekawosci tani koszt wymiany uszczelnaiczy zaworow tzn jak tani tak ok ilu?:)
mozna na 2 sposoby
bez zdemowania głowicy (wtedy tylko wymiana uszczelniaczy + robocizna mechanika
ze zdejmowaniem głowicy-dochodzą inne części oprócz uszczelniaczy zaworów, takie jak uszczelka pod głowicą oraz nowe szpilki o ile nie były odkręcanie nigdy wczesniej to można się pokusic o ich ponowne wykrzystanie ale jak trzaśnie to roboty znowu sie narobi
sam koszt uszczelniaczy to ok 30zł robocizna 150-250zł
jeśli dojdzie wymian uszczelki pod głowica to ok. 60-100zł + szpilki ok 40zł + robocizna ok.200-250zł
niekoniecznie, najpierw warto pomierzyć ciśnienia na cylondrach i wtedy wyrokowaćKrzylu pisze:predzej od pierscienijak 1l na 1000 to zaczol bym od wymiany ucszczelniaczy
czy to pierścienie, myślę że przy zjechanych pierścieniach to brałby więcej
tak jak u mnie kiedyś w AAZecie 1-1,5l./100km
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 98 gości