Raz szarpie, raz nie szarpie...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » pt kwie 29, 2005 01:54

Wszystko sie zgadza ale temperatura zaplonu nie jest az taka wysoka i zapewniam ze kiedy na dworze jest tak jak teraz okolo 10 stopni to spokojnie silnik bedzie zaskakiwal i dzialal poprawnie wogole bez podgrzewania swiecami...i to odrazu

Z doswiadczen zimowych wiem ze diesel szybko lapie temperature czyli nie sadze zeby trzeba bylo duzo czekac na rozgrzanie sie cylindra do temperatury wyzszej niz temperatura zaplonu...

Ja bym jednak dziury nie szukal w swiecach i w temperaturze...moze faktycznie cos z kompresja nierowno...albo poprostu trzeba przyjac ze te silniki zanim sie rozbujaja to zawsze trzesa...u mnie tez tak bywa ze jak sie przyspieszacz za wczesnie wylaczy to troche telepie ale to kwestia obrotow...



Awatar użytkownika
Pasadena
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: czw lis 11, 2004 02:48
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Pasadena » pt kwie 29, 2005 02:44

Miałem podobny problem u siebie jeden mechanik powymienial mi poduszki i nic to nie dalo a wystarczylo sprawdzic swiece i wymienic je i wyszystko jest ok:)



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » pt kwie 29, 2005 09:55

:panna: ale o jakim silniku mówisz?Bo jezeli o tym ktory masz wpisany w opisie to znaczy ze nie mowisz o dieslu...

Jezeli jednak chodzi Ci o silnik taki jak w temacie to przepraszam za zwrocenie uwagi...i wychodzi na to ze sie myle co do potrzeby podgrzewania swiecami w dodatniej temperaturze...chociaz znam ludzi ktorzy maja walniete swiece i o ile w zimie maja problem to w lecie jest wszystko w porzadku...



Awatar użytkownika
Overmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 22:49
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Overmo » pt kwie 29, 2005 15:36

Dzięki chłopaki za pomoc. Zgadzam się z wszystkim co mówicie tylko wciąż zastanawia mnie jedna rzecz, otóż to, że gdyby to było to co mówicie to by zawsze trzęsło po odpaleniu a u mnie trzęsie tyle razy co nie trzęsie, tak jakoś na przemian. A na dodatek zupełnie nie mają z tym nic wspólnego warunki atmosferyczne. Pozdrawiam



irwin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: pt lut 18, 2005 14:02
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontakt:

Post autor: irwin » pt kwie 29, 2005 17:30

jeśli te wibracje mocno ci dokuczają wybierz się do jakiegoś porządnego fachowca niech obejrzy silniczek z pewnością powie czemu tak nim trzęsie



dukem
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt lis 30, 2004 14:46

Post autor: dukem » wt maja 03, 2005 15:33

Albo jest to dowod ze silnik zyje wlasnym zyciem i czasem nie ma ochoty chodzic gladko...:jezor:



Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » wt maja 03, 2005 15:45

Witam, może się włączę, spotkałem się z takim zjawiskiem nieregularnej pracy diesla, nieregularnie wystepującym- w tamtym przypadku okazała się winna pompa wtryskowa, a dokładniej zaworki zwrotne w wylotach do przewodów wtryskowych, po prostu miały wyklepane gniazdka, czasem nie trzymały ciśnienia zwrotnego. Przypominam- ciśnienie wtrysku w TD to ponad 160 bar (atm)/16 MPa...
Po wymianie zaworków silnik gdakał jak trzeba.
Pozdrawiam, V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

Awatar użytkownika
Overmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 22:49
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Overmo » śr maja 04, 2005 13:38

Vorlog wieeelkie dzięki. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Overmo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 22:49
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Overmo » śr maja 04, 2005 17:16

Witam ponownie. Wymieniłem filtr powietrza bo w wężyku odprowadzającym rope z filtra paliwa do wtrysku miałem pęcherzyki powietrza. Od razu po wymianie filtra i jego odpowietrzeniu auto zaczęło znacznie lepiej pracować, tzn. żadnego trzęsienia silnikiem. Poobserwuje autko jeszcze przez pare dni i zobacze czy winny wszystkiemu był ten filtr czy po prostu jest dzisiaj ten dzień kiedy nie szarpie:) Napisze potem co i jak. Pozdrawiam



NiCom
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:21
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: NiCom » sob kwie 14, 2007 21:49

Overmo i jak pomogla wymiana filtra powietrza?
Ja mam cos podobnego jak u Ciebie ale wymiana filtra nic nie dala.
Zastanawiam sie nad sprawdzeniem pompy - bo reszte juz sprawdzilem i nic nie pomoglo.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 299 gości