Post
autor: marcinvw » czw maja 05, 2005 12:22
panowie jezeli auto od samego poczetku jezdzilo na syntetyku lub pólsyntetyku to ok mozna lac,ale jesli jezdziolo na mineralnym a chcemy zalac syntetyk to moga byc jaja z tego zaczna walic szklany itd,pozatym moze zaczac go niezle ubywac ale wcale nie musi,jak ja kupilem golfa to niewiedzialem wogule jaki olej fryce do niego lali,mial przebieg prawie 200tys,to bez zastanowienia wlałem mu Mobil 15W/40 mineralny,i chodzi ok,pozatym na jego butelce jest wyraznie napisane ze dopuszczony przez VW i norma 505 00 ktora windnieje rowniez na korku wlewu oleju mojego auta,wiec jest jak najbardziej dobry,pozatym ostatnio musialem sciagac pokrywke zaworow bo simering musialem wymienic na walku bo lekko saczył na pasek,to pod pokrywka silnik wyglada jak by wyszedł z fabryki,nie ma najmniejszego przebarwienia od oleju na zadnej czesci,zadnego osadu,ani nagaru,poprostu wszytsko wyglada jak z polki w sklepie idealnie,wiec jestem zadowolony z tego oleju i polecam go jaknajbardziej jest to MOBIL SUPER "M'' 15W/40 <<diesel motor oil>>teraz moj golf ma przejechane ponad 270 tys i silniczek chodzi jak zegareczek...pozdro...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D