dziwne stukanie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

dziwne stukanie

Post autor: budzio18 » ndz maja 13, 2007 17:03

Wtiam! GOLF III 2.0 GTI 2E 85kW
jakis czasa temu podczas jazdy na wprost jak dodawalem gazu to cos dziwnie stukalo , tak samo bylo jak skrecalem w prawo to coraz glosniej,jakby w skrzyni albo cos, poejchalem i kumpel wymienil mi lewy przegub zew i wew jak sie okazalo faktycznie byly juz do wymiany , jeden byl juz skrzywiony, no i myslalem (kumpel tez) ze bedzie problem z glowy, a tu kupa jak wszytko poskladal to zaczelo jeszcze bardziej napierdzielac :/ to myslelismyz e to lozysko ale rozebral i okazalo sie ze lozysko jest ok,
moje pytanie jest takie czy moga byc do wymiany prezguby z prawej strony??
czy tej polos jest krzeywa? bo jak sprawdzalismy to ma delikatny odchyl ale nie wiemy ile ma byc :/
a zmienilem opony na letnie i troche sie uciszylo( z jednej odpald ciezarek) ale nadal tak jakby z prawej strony cos stukalo i tak jakby przenosi sie na lewa strone i nie wiem co to jest a rozbierania jest troche i jak juz rozbiore to wolal bym byc przygotowany :/
jak myslicie co to bedzie??


by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]

by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]

KUBEK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn maja 22, 2006 21:36
Lokalizacja: PSZCZYNA

Post autor: KUBEK » ndz maja 13, 2007 22:15

Szczerze to pryczyn może być wiele np uszkodzona poduszka silnika (luźna sruba) może być przesunięty silnik (zbyt mały kuz na półośce) luz w zawieszeniu (uszkodzona tuleja met-gumowa na wahaczu). Twój opis jest mało dokładny. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » ndz maja 13, 2007 22:48

to jest tak:
wszsytkie elementy wymienione tzn te tuleje na wahaczu, sworznie itp poprostu komplet z obu stron, co do poduszek to jak poznac ze sa wyrabane? bo silnik nie przenosi drgan na kabine ??


by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]

by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Mis
Forum Master
Forum Master
Posty: 1126
Rejestracja: pt sie 04, 2006 21:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mis » sob maja 19, 2007 19:19

podepne sie pod temat, u mnie dzisaj zaczelo stukac podczas ruszania i tuz przes zatrzymaniem sie i jak sie skreca, slychac pakniecie. Wczesniej jednak zaczela drgan kierownica i cala buda. Wymienielem sworzenie kompletne drazki kierownicze.
To moze byc winna poducha pod silnikiem ?



KUBEK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn maja 22, 2006 21:36
Lokalizacja: PSZCZYNA

Post autor: KUBEK » sob maja 19, 2007 20:58

kolego MIS po tym co piszesz to można przypuszczać, że masz uszkodzony przegub. Raczej małoprawdopodobne jest to że taki objaw powstał z uszkodzonej poduszki.



Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » sob maja 19, 2007 20:59

a mi ktos cos podpowie??


by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]

by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]

KUBEK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn maja 22, 2006 21:36
Lokalizacja: PSZCZYNA

Post autor: KUBEK » sob maja 19, 2007 21:01

Co do sparwadzania poduszek silnika to jest kilka sposobów np z zaciągniętym ręcznym (lub nogą na hamulcu) szarpies silnikiem a druga osoba patry w jakim stopniu silnik "podskakuje" lub skoczyć na podnośnik i za pomocą "brechy" sprawdać jaki mają luz. Pozdrawiam i miłego sprawdzania...



Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » sob maja 19, 2007 21:05

jak ostor dodaje gaz bez wlaczonego biegu to tez by sie cos ruszal silnik??
bo u mnie ogolnir nic sie nie dzieje, a z tym biegiem to jutro sprawdze , ale moze jakies wieksze dragania by szly na karoserie??


by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]

by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 19, 2007 21:11

budzio18 pisze:a mi ktos cos podpowie??
trochę mało prawdopodobne że u Ciebie to będzie, ale mnie długo tak w konia robił oderwany i przesuwający sie na prawej półośce ciężarek wyrównawczy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » sob maja 19, 2007 21:13

hmm
faktycznie o tym nie pomysallem , a w skodzie favorit tez mialem cos takiego i tez dawal mi w kosc
bede musial jakos to sprawdzic , a czy taki ciezarek mozna kupic i ile by kosztowal??


by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]

by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]

KUBEK
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn maja 22, 2006 21:36
Lokalizacja: PSZCZYNA

Post autor: KUBEK » sob maja 19, 2007 21:15

dobrze kolega pisze!!!

[ Dodano: 19 Maj 2007 21:16 ]
cięzarka nie kupisz poprosu go wytnij (jeżeli będzie taka potrzeba)



Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » sob maja 19, 2007 21:17

a nic sie nie stanie? bo wkoncu chyba po cos on jest??


by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]

by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob maja 19, 2007 21:29

Nic się nie stanie. Ja swój umocowałem wbijając między ośkę a ciężarek kliny z aluminioego drutu, na około, żeby symetrię zachować


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
budzio18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 468
Rejestracja: pt lip 28, 2006 16:16
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: budzio18 » sob maja 19, 2007 21:33

oki Panowie
bede to sprawdzal w tygodniu
a przegubu nikt nie obstawia??


by GTI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/169608.html][img]http://images.spritmonitor.de/169608_5.png[/img][/url]

by TDI :
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/207964.html][img]http://images.spritmonitor.de/207964_5.png[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości