zawory recyrkulacji spalin - ratujcie przed śmiercią
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zawory recyrkulacji spalin - ratujcie przed śmiercią
Szukam zaworów recyrkulacji spalin: podciśnieniowy sterujący i dwie sztuki zwrotnych. Silnik 1.3 GT, benzyna, rok produkcji 1985 (początek).
Sytuacja jest tragiczna bo "dziadek" jest unieruchomiony i trochę zaniedbany, a administracja dała mi czas do końca maja, żeby go ruszyć z parkingu. Później mają go odholować na parking policyjny. Przyzwyczaiłem się do VW, teraz jeżdżę MK4, ale chcę "dwójkę' jeszcze spróbować zreanimować, a nie dać do złomiarni.
Wysłałem posta na giełdę, ale na razie cisza...
Sytuacja jest tragiczna bo "dziadek" jest unieruchomiony i trochę zaniedbany, a administracja dała mi czas do końca maja, żeby go ruszyć z parkingu. Później mają go odholować na parking policyjny. Przyzwyczaiłem się do VW, teraz jeżdżę MK4, ale chcę "dwójkę' jeszcze spróbować zreanimować, a nie dać do złomiarni.
Wysłałem posta na giełdę, ale na razie cisza...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
uff. Chyba lepiej będzie jak dasz fotki, albo wskażesz na jakimś rysunku o jakie elementy chodzi.bzyk62 pisze:Szukam zaworów recyrkulacji spalin: podciśnieniowy sterujący i dwie sztuki zwrotnych. Silnik 1.3 GT, benzyna, rok produkcji 1985 (początek).
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
PAWEł -MAREK chyba oto chodzi http://www.auto-szrot.com/index.php?m=k ... 3&sortuj=4
chyba oto chodzi ale więkrzości te zawo\ry wystepuja w dieslach
chyba oto chodzi ale więkrzości te zawo\ry wystepuja w dieslach
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No tak. Slyszałem. A tu mamy golfa II w wersji GT, z silnikiem 1,3, może nawet na najpełniejszym wtrysku, więc jeszcze nie jarzę
bzyk62 elementów o których piszesz brak w silniku 1,3 z dwójki. Jest zawór regulujący obroty biegu jałowego na zimnym. o to ci chodzi?
bzyk62 elementów o których piszesz brak w silniku 1,3 z dwójki. Jest zawór regulujący obroty biegu jałowego na zimnym. o to ci chodzi?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zapomniałem dodać, że jest to jakaś szwajcarska wersja. Natomiast o zaworach poinformował mnie znajomy mechanik, ale to nie jakiś blacharz, a facet z serwisu. Zaraz spróbuję wrzucić fotki. Aha, na korpusie jest nalepka z następującymi informacjami:
logo VW 021 131 604
Logo ND 084300-0250
ND2 1D
Nippondenso Made in Japan
logo VW 021 131 604
Logo ND 084300-0250
ND2 1D
Nippondenso Made in Japan
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Muszę Cię bardzo przeprosić za dowcipki. Wyszło na to że jestem osioł. Faktycznie masz szwajcarską wersję Golfa II, z silnikiem o oznaczeni GT. Ma ona gaźnik Pierburg 34PIC. Jest tam faktcznie układ zwany recyrkulacją spalin, chociaż chodzi chyba o gazy z komory silnika, coś z odmą. W ramach przeprosin poślę zaraz screeny z ETKIbzyk62 pisze:Zapomniałem dodać, że jest to jakaś szwajcarska wersja. Natomiast o zaworach poinformował mnie znajomy mechanik, ale to nie jakiś blacharz, a facet z serwisu. Zaraz spróbuję wrzucić fotki. Aha, na korpusie jest nalepka z następującymi informacjami:
logo VW 021 131 604
[ Dodano: Czw Maj 17, 2007 10:35 pm ]
[ Dodano: Czw Maj 17, 2007 10:44 pm ]
Nawet nie przyszło mi do głowy że coś takiego było, szwajcarski fioł na punkcie ekologii.
Ostatnio zmieniony czw maja 17, 2007 22:47 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
będzie problem, cena w ASO raczej cię zszokuje, a model jest tak rzadki że znaleźć u nas na szrocie to chyba niepodobieństwo.bzyk62 pisze:I gdzie to do cholery kupić dla tego rocznika?
Pozostaje się zastanowić jak to obejść, prawdopodobnie silnik zadziala normalnie po zaślepieniu tego układu, ale na ten temat się nie wypowiem, nie widziałem tego.
Inna opcja: założyć zwykły gaźnik Pierburg 2E3 i zlikwidować tą całą recyrkulację.
[ Dodano: Czw Maj 17, 2007 11:01 pm ]
są dwa, zobacz na rysunek, jest na nim jeden do jednej pary węzy, a do drugiej pary będzie taki sambzyk62 pisze:Tylko dlaczego według zaleceń mechola miałem kupić dwa zawory zwrotne
[ Dodano: Czw Maj 17, 2007 11:05 pm ]
Tu masz jeszcze link do niemieckiego sprzedawcy cześci do gaźnikow, ale tego co szukasz pewnie nie będzie, bo jest to poza gaźnikiem
http://www.ruddies.business.t-online.de/autoverg.htm
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 205 gości