wałek rozrzadu
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wałek rozrzadu
witam wszystkich moglby mi ktos powiedziec jaka jest kolejnosc dokrecania walka rorzadu??? bo cos mi puka i puka wrr i chcialem zobaczyc szklanki podobno mechanik tak powiedzial ze luz na sworzniu hmmm prosze o porady dzieki
Re: wałek rozrzadu
ja dokręcam tak jak śruby od głowicytoma1985 pisze:witam wszystkich moglby mi ktos powiedziec jaka jest kolejnosc dokrecania walka rorzadu??? bo cos mi puka i puka wrr i chcialem zobaczyc szklanki podobno mechanik tak powiedzial ze luz na sworzniu hmmm prosze o porady dzieki
(na każdym opakowaniu z uszczelką pod głowicę jest rysunek)
od środka i na przemian aha nie zapomnij o stosowaniu
klucza dynamometrycznego i odpowiedniej siły na nim ustawionego
bo szpileczki pourywasz a wtedy koszty będą znaczne
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
tylko na zimnym silniku jak jeszcze pompa nie nabila cisnienia ,bo wtedy na pewno nie wcisniesz ale z drugiej strony to u mnie wszystkie sie dadza wcisnac , przy odpalaniu zagraja wszystkie a pozniej cisza, wiec nie wiem jak to jest z tym sprawdzaniem.stonefree pisze:szklanki możesz sprawdzic bez zdejmowania paska rozrządu, ustaisz krzywki do góry i twardym drewnem naciskasz szklanki po kolei. Te które sie dadzą wcisnąć są wadliwe
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
właśnie o to chodzi że sprawdza się na ciepłym. Dobrze przegazowanym, a potem w miarę normalnym tempem odkręca się pokrywę zaworów i sprawdza czy jest luz.guti pisze:tylko na zimnym silniku jak jeszcze pompa nie nabila cisnienia ,bo wtedy na pewno nie wcisniesz ale z drugiej strony to u mnie wszystkie sie dadza wcisnac , przy odpalaniu zagraja wszystkie a pozniej cisza, wiec nie wiem jak to jest z tym sprawdzaniem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
No bo po prostu, jak na cieplym napompowanym znajdziesz kuz to do wymiany, a na zimnym jeszcze nie koniecznie. Norma to 0,1 mm, czyli naprawdę ledwo wyczuwalny
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
jak masz zdjęty wałek to mozesz i na zimnym wyciagnąć szklaneczkęguti pisze:mnie mowili kiedys ze na zimnym , ale koledzy z forum maja zawsze racjePaweł Marek pisze:właśnie o to chodzi że sprawdza się na ciepłym. Dobrze przegazowanym, a potem w miarę normalnym tempem odkręca się pokrywę zaworów i sprawdza czy jest luz.
ma chodzić ładnie (zresztą idź do sklepu, poproś żeby Ci dali do ręki nową
obejrzyj, pomacaj pościskaj to zobaczysz jak chodzi), używana nie ma
prawa się zacierać, bo tak się zachowują jak już są "poprzypalane" olejem
rozbierałem takie szklaneczki to widać co się działo i jakie mogły być powody stukania ...
remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)
Sharan - AFN
Sharan - AFN
mk2 wałek rozrzadu
ale chyba moj problem nie lezy w szklamkach ale sprawdze jeszcze na cieplym bo na zimnym nic nie stuka a pozniej tak do 70 stopni puka dosc glosno a kiedy osiagnie swoja temp to delikatnie i dodam ze jest to stukniestabilny puknie z 3 razy na goracym oczywiscie i chwile cisza i tak w kołko doprowadza mnie to do
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 275 gości