Dziwne zachowanie silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gutekspc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pt sie 04, 2006 12:00
Lokalizacja: WarszaVWa

Dziwne zachowanie silnika

Post autor: Gutekspc » sob kwie 28, 2007 09:48

Witam. Ostatnio coś z moim poczciwym silniczkiem się źle działo.. Zachowanie było dziwne, mianowicie na jałowym chodził o 100-200 obrotów wyżej niż zwykle (na oko - brak obrotka), trząsł tak budą, że śrubki od rejestracji z przodu mi się same odkręcały. Wrażenie takie, jakby był na lekkim ssaniu. Podejrzewałem, że dzieje się coś z gaźnikiem. Ale jak wczoraj wsiadłem w autko, przeleciałem się po wawie z dość słuszną prędkością :D to wszystko wróciło do normy. Co się dzieje? Czy ssanie, które u mnie jest automatyczne i jednocześnie mechaniczne może gdzieś tam się zacinać? Blokować? I co z tym zrobić? Pojechać do gaźnikowca, niech spojrzy i przeczyści?


Everyone dies. Not everyone lives.

Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » sob kwie 28, 2007 10:00

wiesz co a może mialeś zakitowaną odme syfem, jak olej nalapie wilgoci to się robi taka maź i zatyke odme a wtedy odprowadzanie ciśnienia zspod cylindrów jest utrudnione ja miałem podobnie, a jak się przejechałeś po stolicy dobrze rozgrzałeś silnik syf się rozpuścił i wyparował i wszystko wróciło do normy tak myśle.....że to może to


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Gutekspc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pt sie 04, 2006 12:00
Lokalizacja: WarszaVWa

Post autor: Gutekspc » sob kwie 28, 2007 10:42

Ciężko było nie rozgrzać silnika przy takiej temperaturze, jaka wczoraj panowała. :D Ale w poniedziałek było równie gorąco, a pracował tak cały czas.. Dopiero wczoraj się mu przestawiło. Może przez depnięcie w gaz? Prace w pełnym zakresie obrotów?


Everyone dies. Not everyone lives.

Awatar użytkownika
kolizebo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:16
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Post autor: kolizebo » ndz kwie 29, 2007 17:53

Gutekspc pisze:Czy ssanie, które u mnie jest automatyczne i jednocześnie mechaniczne może gdzieś tam się zacinać? Blokować? I co z tym zrobić? Pojechać do gaźnikowca, niech spojrzy i przeczyści?
Chłopie Ty masz gaźnik 2EE sterowany kompem więc się nie dziw, że Ci się coś dzieje :> Poczytaj sobie na forum, jest dużo postów o tym :)


It's better to burn out than to fade away!

Awatar użytkownika
Gutekspc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pt sie 04, 2006 12:00
Lokalizacja: WarszaVWa

Post autor: Gutekspc » ndz kwie 29, 2007 18:13

Nie mam seryjnego gaźnika. Prawdopodobnie jest to weberek od fiata. :)


Everyone dies. Not everyone lives.

Awatar użytkownika
kolizebo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:16
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Post autor: kolizebo » czw maja 03, 2007 12:32

No to jak masz Weberka to powinno śmigać pierwszorzędnie :)
PS jak faktycznie go masz to napisz do kolegi KamilW on jest specem.


It's better to burn out than to fade away!

Awatar użytkownika
Gutekspc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pt sie 04, 2006 12:00
Lokalizacja: WarszaVWa

Post autor: Gutekspc » czw maja 03, 2007 13:15

kolizebo pisze:No to jak masz Weberka to powinno śmigać pierwszorzędnie
Właśnie nie do końca tak jest.. Dławi się często, choć może coś się już z nim dzieje nie tak jak trzeba.. Dziś dopiero wsiądę, żeby obczaić co tam się dzieje dokładnie.


Everyone dies. Not everyone lives.

Awatar użytkownika
kolizebo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:16
Lokalizacja: Kraśnik
Kontakt:

Post autor: kolizebo » czw maja 03, 2007 15:56

Dlatego pisze. O swapie na Weberka jest duży post i są tam wszystkie problemiki :)


It's better to burn out than to fade away!

Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » czw maja 03, 2007 16:30

No dokladnie. W TYM temacie jest wszysko super opisane przez Kamil'aW ;)



Awatar użytkownika
Gutekspc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pt sie 04, 2006 12:00
Lokalizacja: WarszaVWa

Post autor: Gutekspc » czw maja 17, 2007 11:31

Zabawa z silnikiem dziś dała jeden efekt - były właściciel pie*****ł głupoty o tym weberze. Mam "zwykłego" Pietburga 2EE. I wciąż ten sam problem - obroty chodzą za wysoko, jakby był na lekkim ssaniu. Wg. instrukcji problem sprawia pompa przyspieszająca, ale co z tym zrobić? Coś tak jakby blokuje element od tej pompy, ale palcem mogę ją ruszyć, zmniejszając obroty. Natomiast potem wraca ona na swoje miejsce. W czym rzecz?


Everyone dies. Not everyone lives.

Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: 2RaZ » czw maja 17, 2007 11:49

Bąku pisze:wiesz co a może mialeś zakitowaną odme syfem, jak olej nalapie wilgoci to się robi taka maź i zatyke odme a wtedy odprowadzanie ciśnienia zspod cylindrów jest utrudnione
Możliwe, wtedy silnik zwiększa obroty bo ciężej mu pracować, ja z kolei miałem opcję z odmą w zimie i wywalił mi olej z silnika bo się odma zapchała...


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Awatar użytkownika
Gutekspc
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pt sie 04, 2006 12:00
Lokalizacja: WarszaVWa

Post autor: Gutekspc » czw maja 17, 2007 12:59

Wątpię w to, że mam zapchaną odmę, bo czasem chodzi normalnie. Np dziś rano jak wsiadłem, to bez problemu było, ale przejechałem się do znajomego mechanika, mówię że miałem taki problem ale już coś się zmieniło, bo normalnie chodzi, odpalam, a on znów na wyższych obrotach. Poza tym dziwnie się dławi przy ostrym ruszaniu.


Everyone dies. Not everyone lives.

Awatar użytkownika
2RaZ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 588
Rejestracja: czw lis 24, 2005 09:58
Lokalizacja: Warszawa

to może...

Post autor: 2RaZ » czw maja 17, 2007 13:51

a sprawdzałeś filtr powietrza czy nie jest zasyfiony? może jak dajesz gazu to mu brakuje powietrza?


moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!

Awatar użytkownika
naziro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lip 01, 2006 13:37
Lokalizacja: KOSTRZYN WLKP

Post autor: naziro » czw maja 17, 2007 15:04

to mi wygląda na pękniętą membranę w nastawniku przepustnicy-regeneracja ok. 200 zł na allegro


[img]http://images34.fotosik.pl/136/805d567f4413b812.jpg[/img]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 291 gości