Witam.
Mam pytanie - czy silnik 2.0 16v (9A lub ABF) nadaje się do przerzucenia do golfa II zamiast silnika KR. Chodzi mi o to czy będzie pasowało sprzęgło (koło zamachowe) i czy 2.0 16v będzie współpracował z k-jetronikiem.
A drugie pytanie jest takie, czy do ww. silnika można byłoby założyć głowicę z KR - czy będą pasowały wszystkie otwory i rozrząd - bo chyba silnik 2.0 ma wyższy blok.
pozdrawiam.
Swap na 2.0 16V
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wałek sprzęgłowy jest taki sam, 9A będzie chodził z K-jetronikiem (jak cały osprzęt by był z KR-a). Co do głowicy to wystarczy sam wałek ssący przełożyć z głowicy KR do 9A bo jest lepszy choć ponoć głowice z KR mają trochę większe kanały dolotowe w głowicy w stosunku do 9A.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 199 gości