Szarpie, dusi sie po deszczu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
andrzej9876
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 14:26
Lokalizacja: Białystok

Szarpie, dusi sie po deszczu

Post autor: andrzej9876 » wt maja 15, 2007 07:14

bylo pare dni deszczowych i wilgotnych i zaczelo sie.... zaczal szarpac, dusic sie itd, pomyslalem napewno przewody WN pojechalem i zakupilem nowki, sytuacja troche sie poprawila ale skoki obrotow na jalowym sa nadal no i jak jade to tez tak jakby cos przerywalo, dodam ze mam golfika z '90 z silnikiem 1.8 RP, a tak wogole co sadzicie o tym silniczku??

[ Dodano: 15 Maj 2007 07:15 ]
dodam jeszcze ze swieczki mam NGK i maja jakies 4000 km, czyli prawie nowki
Ostatnio zmieniony wt maja 15, 2007 11:22 przez andrzej9876, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 15, 2007 07:23

sprawdzic należy nie tylko kable ale cały ukłąd zapłonowy skoro w wilgotne dni takie cos sie dzieje a silnik jest ok ci co go maja sobie go chwala wejdz w szukajkę tan znajdziesz troche info powracając do tematu sprawdz jeszcze wezyk który idzie do aparatu zapłonowego podcisnienie



Awatar użytkownika
andrzej9876
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 14:26
Lokalizacja: Białystok

Post autor: andrzej9876 » wt maja 15, 2007 22:18

a co inni sadza?? od czego sie zabrak tak pokolei,



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » wt maja 15, 2007 22:32

palec, kopułka


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » wt maja 15, 2007 22:59

tez kiedys mialem problem po deszczu , wymienilem WN wszystko co sie da i pomogło , tzn. kopułke ( palec przy okazji) , przewody wysokiego i swiece. Zadna wilgoc mi nie straszna.
Co do samego slinika to chodza pogłoski ze to jeden z najlepiej znoszacych LPG np, to sa silniki trwale i jezeli tylko o nie dbac dobrze to jeszcze wiele potrafia dac radosci, osobiscie mam przejechane powyzej 300 tys km , nie mam problemu z odpalaniem , z praca silnika, nie bierze oleju, spalanie miesci sie w 12 L LPG jak szaleje a minimalnie udało mi sie zejsc do 8 l W ZIME ! :) Proste w obsłudze i czesci wcale nie sa astronomicznie drogie.
Ogolnie dół obrotów mozna powiedziec ze jest jak w Dieslu , do 4,5-5 tys jedzie ladnie , a pozniej zaczyna sie juz toczyc, ale taki urok juz 8V na jednopunkcie.
Silniki te sa juz bardzło trudno rozwojowe, przy dosc sporym nakladzie finansowym mozna wyciagnac powyzej 100 PS, ale to juz taniej wychodzi swap na mocniejsza jednostke niz bawienie sie ( chyba ze ktos lubi ) w udziwnienia w tym silnku.
Wystarczy dbac i dłuuuugo bedzie jeszcze sluzył.
Pozdrawiam

[ Dodano: Wto Maj 15, 2007 11:02 pm ]
dodam jeszcze moja rade, zebys nie oszczedzal na zamiennikach bo pozniej wyjdzie wszystko na raz, jezeli bierzesz kable , swiece , kopułke i palce to tylko dobrej maki, polecam Beru , NGK. Zadnych made in italy lub china bo dwa razy zapłacisz za swoj wybor pozniej.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » śr maja 16, 2007 10:20

Dokładnie pod lupę trzeba wziąść ukłąd zapłonowy poczynając od palca, kopułki na przewodach skończywszy. Komplet firmy BERU powinien kosztowac w granicach 170zł

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
andrzej9876
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 14:26
Lokalizacja: Białystok

Post autor: andrzej9876 » śr maja 16, 2007 17:23

chlopaki problem chyba rozwiazany, otwieram kopulke a tu palec mi wypadl a raczaej jego czesc, wymienilem na nowy BERU i kopolka BOSHa i jak narazie ok, zobaczymy jutro rano
P.S.
zainstalowalem se szybki elektryczne, wszystko dziala bez zarzutu, pomalu moja golfina bedzie w full opcji :)))



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr maja 16, 2007 17:47

andrzej9876 pisze:otwieram kopulke a tu palec mi wypadl
zbieg okoliczności ze to w deszczowy dzien akurat się stało :bigok: ale jednak to była wina układu zapłonowego :bigok:



Awatar użytkownika
Atomic10
Forum Master
Forum Master
Posty: 1639
Rejestracja: wt sie 02, 2005 20:05
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Atomic10 » śr maja 16, 2007 19:38

Jeszcze do końca nie wiadomo moga sie kable odezwać...

Pozdrawiam


[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
MrUkAs
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
Lokalizacja: Ostrzeszów
Kontakt:

Post autor: MrUkAs » śr maja 16, 2007 20:13

A jest przyczyna, bo normalnie jak teraz pada to auto chodzi bez problemow, ale jak juz przyjdzie listopad, grudzien, itd gdy wilgotnosc jest wieksza to auto mi sie dusi, gasnie.

Wiecie moze co? Kable wymienialem jakis rok temu, kopulke z paluchem tez, swiece NGK zrobione jakies 20 tys, cewka nowa.


www.SportCom.PL

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 359 gości