![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
a masz te dławiki?wojtek_sari pisze:tirsone, to akurat mam wszsytko porobione i jest raczej![]()
mówisz o tym węglu aktywnym? ja to olałem ;P... to nie ma wpływu na podciśnienie o ile pozatykasz to co trzeba...np w przepustnicy masz otwór.... od tego węgla czy coś... ja to zatkałem..wojtek_sari pisze:Chodzi mi o te cienkie rułeczki jest ich kilka np z filtra powietrza, do przewodów paliwowych do hamulców itd...
mamtirsone pisze:a masz te dławiki?![]()
Ja to wszsytko mam tylko nie wiem jak to kurde podłączyćtirsone pisze:inne podciśnienia masz idące od kolektora do serwa, gdzie po drodze przydałby Ci się taki czwórnik z którego w PL wyprowadza się cienkie przewody, jeden do mniejszego komputera z podszybia a drugi do zegarów..... jak masz etkę to wszystko jest na schematach...
i wg Ciebie jaką mają średnicę?wojtek_sari pisze:mamTakie niebieskie
ja to nie wiesz? poszukaj przewodów o odpowiedniej średnicy... skołuj jakieś obejmy metalowe lub zaciskowe (plastikowe)... Chyba wiesz jak taki czwórnik wygląda? Musisz mieć jeszcze odpowiednie wejście do tego serwa i styknie...wojtek_sari pisze:Ja to wszsytko mam tylko nie wiem jak to kurde podłączyć
w końcu to swapa sam robię... i jestem totalnym samoukiemzbuki pisze:Tirsone ma jakies klopoty, ty masz jakies klopoty i ja ciagle mam jakies klopoty.
ja też...zbuki pisze:Co do rury (drugiego zdjecia) to pierwszy raz widze zeby cos tam bylo podlaczone oprocz krokowego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 567 gości