Na luzie trzesie buda, wolno jezdzi, woda leci z tlumika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Na luzie trzesie buda, wolno jezdzi, woda leci z tlumika
WItam
Jestem właścicielem Golfa III Vento rocznik 99 z silnikiem 1.8. kupilem go w komisie we wrześniu. Wymieniłem standardowe rzeczy pasek rozrządu, olej filtry oleju, napinacz od paska rozrządu, przedwczoraj także swiece.
Samochodzik chodził idealnie kiedy to od dwóch tygodni.....
- trzęsie sie cały samochód podczas kiedy stoi na luzie
- z rury wydechowej leci woda
- samochód ma zacięcia podczas jazdy
- jedzie bardzo wolno
- praktycznie nie ma przyspieszenia ( kiedyś na trojce jak wcisnęłem ghaz do dechy przy wyprzedzaniu to myślałem, że stane sie częsią fotela a wczoraj cieżko było mi dogonić malucha)
- panel gdzie znajduje sie skrzynia biegów i reczny tak sie nagrzewa, że ni idzie go dotknąć
Co to może być . Prosiłbym serdecznie o Wasze spostrzezenia. OCzywiscie odwiedze mechanika lecz chciałbym znać równiesz Wasze diagnozy aby móc konfrontować to z tym co powiedzą mechanicy. Moj golfik jest dla mnie wszystkim nie oddam go w byle jakie rece. Dziekuje z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie
PRECYZUJ TEMATY !!!
Jestem właścicielem Golfa III Vento rocznik 99 z silnikiem 1.8. kupilem go w komisie we wrześniu. Wymieniłem standardowe rzeczy pasek rozrządu, olej filtry oleju, napinacz od paska rozrządu, przedwczoraj także swiece.
Samochodzik chodził idealnie kiedy to od dwóch tygodni.....
- trzęsie sie cały samochód podczas kiedy stoi na luzie
- z rury wydechowej leci woda
- samochód ma zacięcia podczas jazdy
- jedzie bardzo wolno
- praktycznie nie ma przyspieszenia ( kiedyś na trojce jak wcisnęłem ghaz do dechy przy wyprzedzaniu to myślałem, że stane sie częsią fotela a wczoraj cieżko było mi dogonić malucha)
- panel gdzie znajduje sie skrzynia biegów i reczny tak sie nagrzewa, że ni idzie go dotknąć
Co to może być . Prosiłbym serdecznie o Wasze spostrzezenia. OCzywiscie odwiedze mechanika lecz chciałbym znać równiesz Wasze diagnozy aby móc konfrontować to z tym co powiedzą mechanicy. Moj golfik jest dla mnie wszystkim nie oddam go w byle jakie rece. Dziekuje z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie
PRECYZUJ TEMATY !!!
Ostatnio zmieniony wt maja 15, 2007 11:27 przez bartekb20, łącznie zmieniany 1 raz.
Poduszki pod Silnikiem sprawdzałesbartekb20 pisze:trzęsie sie cały samochód podczas kiedy stoi na luzie
Ostatnio zmieniony wt maja 15, 2007 00:18 przez adriana81, łącznie zmieniany 1 raz.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Mysle ze sprzedaqli Ci zarzniete auto , odkrec skrzynie i zobacz jaki masz olej czy nie ma w nim trocin a w ukladzie chlodzenia nie ma musztary u nas w lodzi takie waly chodza po komisach ze
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
wg co piszecie to chyba faktycznie bedzie katalizator, koleżka z Norauto coprawda nie jest fachowcem bo tan glownie zajmuja sie wymianą swiec i oleju etc wskazał na katalizator. No cóż sprawdzałem ceny tego cuda. Mam pytanie do tych co sie interesują co oznacza skrót ASO - bo ten katalizator kosztuje 2200 :/ a uniwersalny 370 . Nie bede oszukiwał, że nie chciałbym kupowac tego ASO bo mnie nie stac w zadnym calu na to. W czym wlasciwie zamiennik jest gorszy od ASO?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
ASO - autoryzowana stacja obsługi. Dawniej część z ASO oznaczała część taką jak montuje się do auta w fabryce, a wszystko spoza ASO to były tzw podróby. Teraz już tak nie jest.
Są części orginalne oznaczane logo marki samochodu - dawne ASO.
Są części identyczne bez logo marki samochodu tylko z logiem wytwórcy, tańsze a równie dobre
Są części o porównywalnej jakości
i w końcu jakieś nieznanej bliżej znaczy zwykle gorszej jakości.
Pierwsze trzy typy można teraz kupić w ASO, lub kazać założyć i nie tracić przez to np. gwarancji.
A konkretnie co do kata, sa ludzie na forum którzy zakładali uniwersalny katalizator i sa zadowoleni. Ale jest takich osób mało, bo prawdę mówiąć po zużyciu się pierwszego katalizatora mało kto nowy zakłada. Bo to spory wydatek, stacje diagnostyczne u nas działają mniej rygorystycznie jak za komuny a autku ciut mocy może przybyć.
Są części orginalne oznaczane logo marki samochodu - dawne ASO.
Są części identyczne bez logo marki samochodu tylko z logiem wytwórcy, tańsze a równie dobre
Są części o porównywalnej jakości
i w końcu jakieś nieznanej bliżej znaczy zwykle gorszej jakości.
Pierwsze trzy typy można teraz kupić w ASO, lub kazać założyć i nie tracić przez to np. gwarancji.
A konkretnie co do kata, sa ludzie na forum którzy zakładali uniwersalny katalizator i sa zadowoleni. Ale jest takich osób mało, bo prawdę mówiąć po zużyciu się pierwszego katalizatora mało kto nowy zakłada. Bo to spory wydatek, stacje diagnostyczne u nas działają mniej rygorystycznie jak za komuny a autku ciut mocy może przybyć.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 214 gości