gdy wrzucam na luz wchodzi na wysokie obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

budapiotr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 22, 2007 17:35
Lokalizacja: czersk

gdy wrzucam na luz wchodzi na wysokie obroty

Post autor: budapiotr » wt kwie 24, 2007 08:58

WITAM!MAM GOLFA 3 1993 1.6 PODCZAS JAZDY GDY WRZUCAM NA LUZ SAM WCHODZI NA WYSOKIE OBROTY ,CZASAMI NAWET PODCZAS JAZDY NIE TRZEBA DODAWAĆ GAZU (TAK JAK BY KTOŚ DODAWAŁ GAZU ZA MNIE PO CHWILI WSZYSTKO WRACA DO NORMY)POMOCY :goof:



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » wt kwie 24, 2007 09:07

do sprawdzenia czujnik polożenia przepustnicy, albo silniczek krokowy się blokuje i stąd wzrastanie obrotów na biegu jałowym


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt kwie 24, 2007 12:00

silniczek krokowy sie zawiesza, ja tez tak mialem, chyba nawet mamy taki sam silnik potrafil do 3000 obroty siagnac az padl, chba ze zdazysz go wyczyscic i nasmarowac tylko nie wd40 to go usmierci


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Post autor: wojtek_sari » pn maja 14, 2007 22:32

T.O.B.I., to czym go lepeij naspmarować i wyczyścić?


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

aluk0
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 61
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 00:23
Lokalizacja: Zary
Kontakt:

Post autor: aluk0 » pn maja 14, 2007 22:59

WITAM CIE OWSZEM SILNICZEK KROKOWY JEST ODPOWIEDZIALNY Z WOLNE OBROTY BO DOSTAJE TAKI IMPULS ZE STEROWNIKA ......ALE STEROWNIK MUSI DOSTAC ZNOWU IMPULS Z CZEGOS INNEGO A JEST NIM CZUJNIK KTORY ZNAJDUJE SIE PRZEWODZIE OD PLYNU CHLODZACEGO STOJAC PRZODEM DO AUTA CENTRALNIE NA WPROST SA TAM DWA CZUJNIKI CZERWONY I NIEBIESKI CZERWONY ODPOWIADA ZA WYSYLANIE OWEGO SYGNALU KOSZT NIE JEST DUZY TANSZY 16PLN A DROZSZY OKOLO 70PLN PROPONUJE WYMIENIC DWA NA RAZ ZEBY WSKAZYWALY ROWNE WARTOSCI KOSZT CALKOWITY 120PLN +2PLN ORINGI I PROBLEM Z GLOWY


POZDRAWIAM!!!



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » wt maja 15, 2007 08:21

przemyc w bezynie dokladnie i nasmarowac smarem, najlepiej jakims na teflonie lub silikonie one nie gestnieja tak w zime, chociaz mam bardzo pozytywne doswiadczenia ze zwyklym ŁT40 do lozysk.


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

budapiotr
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: ndz kwie 22, 2007 17:35
Lokalizacja: czersk

Post autor: budapiotr » wt maja 15, 2007 17:59

witam!
dziękuję wszystkim za pomoc!
wymieniłem silniczek krokowy i wszystko gra!(kosztował mnie 50 zł)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 331 gości